کد خبر: ۳۱۰۷۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

فردا نشست سراسری احمدی نژادی ها برگزار می شود

نشست سراسری شماری از نیروهای انقلاب با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز : به منظور هم اندیشی و هماهنگی های لازم در جهت تبیین مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بازخوانی راه و مکتب امام خمینی (ره)، گردهمایی یک روزه‌ای با حضور جمعی از نیروهای انقلاب از سراسر کشور و با حضور احمدی نژاد رئیس جمهور سابق برگزار می شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در این نشست یک روزه، صاحب‌نظران و اندیشمندان به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، درباره اهمیت و ضرورت بازخوانی افکار و اندیشه های ناب امام خمینی(ره)، به عنوان راه نورانی انقلاب، به ایراد سخن خواهند پرداخت و کمیسیون‌های تخصصی نیز نظرات و دیدگاه‌های مختلف را جمع‌بندی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این همایش فردا (پنج شنبه) بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد و محمود احمدی نژاد سخنران اصلی آن خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
14
رحیمی و بقایی و زنجانی هم دعوتند؟!!!
مهناز بهرامیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
16
واقعا خجالت داره هشت سال بخور بخور کردید بازم کمه ایران را صد سال عقب انداختی از دنیا ، خیلی روداری بخدا ازمعاون ها که گیر افتادند خجالت بکش کی میشه ببرنت دادگاه و ثابت بشه این ظلمهایی که در حق این مردم کردی آقای رئیس دولت پاک دستان!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
12
میلیاردها دلار و تومان از بیت المال واموال ملت ایران توسط دولتمردان احمدی نژاد و اعوان و انصارش به یغما رفته اونوقت این جماعت میخواهند همایش برگزار کنند ؟؟؟!!!!! واقعا تاسف آور است اینها باید به شکل علنی محاکمه شوند و تا ریال آخر این پولها به خزانه ملت برگشت داده شود . این دزدیها فراتر از بهره برداری جهت منافع شخصی است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین