کد خبر: ۳۱۱۲۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد استعفا کرد

بابک دربیکی مشاور وزیر ارشاد و رئیس‌ مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سمت خود استعفا کرد و محمد‌جعفر محمدزاده از سوی علی جنتی جایگزین وی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در حکمی از سوی "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی "محمد‌جعفر محمدزاده" مشاور رسانه‌ای وزیر ارشاد با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. محمدزاده پیش از این معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1389 تا 1392 نیز بوده است.
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخشی از متن این حکم خطاب به محمدزاده آمده است: نظر به مراتب علمی و سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می شوید. بنابراین گزارش در بخش دیگری از این حکم جنتی بر هدایت و نظارت بر عملکرد روابط عمومی معاونت ها و واحدهای ستادی و استانی تاکید کرده است. در بخش دیگری از این حکم به پاسخگویی سریع و به موقع به شبهات و ادعاهای نادرست، سنجش افکار عمومی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره شده است.
 
گفتنی است، اخیراً غلامرضا خلیل ارجمندی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر طی حکمی، بابک دربیکی را به عنوان مشاور عالی مدیرعامل صندوق منصوب کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
فعالان ستادهای روحانی یا از سمتهای خود برکنار میشوند و یا اصلاً سمتی به آنها نمیدهند.
آن وقت فعالان ستادها و نیروهای احمدی نژاد و رحیمی در این دولت سمت میگیرند!
روح اله سوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
برادر عزیز جناب آقای دکتر محمدزاده

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
واقعا وزارت ارشاد نمونه بارزي از .،.،،
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین