کد خبر: ۳۱۱۶۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

رحمانی‌فضلی: کشور در مسیر خوبی قرار دارد

وزیر کشور گفت: در زمان حاضر کشور در مسیر خوبی قرار دارد و بین رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری، رییس قوه قضاییه و رییس مجلس شورای اسلامی وحدت، انسجام و هماهنگی وجود دارد که یکی از نتایج این وحدت توافق هسته ای است.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرضا رحمانی فضلی عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: از این به بعد با برداشتن تحریم ها اوضاع بهتر و دست دولت بازتر می شود که امیدواریم مردم از مواهب این توافق استفاده کنند. 

وی بیان کرد: از نظر امنیتی نیز کشور علیرغم همه مسائل، شرایط بسیار خوبی دارد و با توجه به این که در کشورهای همسایه ناامنی هایی وجود دارد اما شرایط کشور ما بسیار خوب است. 

وزیر کشور گفت: با توجه به فرموده رهبری درباره اقتصاد مقاومتی همه باید تلاش کنیم مشکل اقتصادی مردم را حل کنیم و باید دست به دست هم دهیم تا بیکاری که از موضوعات بسیار مهم است و مردم با آن درگیر هستند، رفع شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر منابع و امکانات داریم و فضای بین المللی هم فراهم است و باید کارهایی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم انجام دهیم.

وی همچنین از خلاقیت و ابتکارات استاندار کرمان تقدیر کرد و گفت: کارهای خوبی نظیر مثلث توسعه برای جذب سرمایه و نیز در حوزه آب از سوی استاندار انجام شده است.

رحمانی فضلی اظهار کرد: از دلایل مهم موفقیت استاندار کرمان تحقق وحدت و همدلی در استان بوده که زیر سایه نماینده ولی فقیه در استان محقق شده و بسیار اثرگذار است. 
وی خطاب به امام جمعه کرمان گفت: حضور معنوی شما در استان کرمان در زمینه وحدت، انسجام و کارآمدی موثر است.

وزیر کشور عصر امروز دوشنبه برای بررسی مسائل مختلف استان و شرکت در آیین افتتاح باغ فتح آباد وارد کرمان شد.

به گزارش ایرنا، شرکت در نشست شورای تامین استان کرمان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رحمانی فضلی به کرمان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین