کد خبر: ۳۱۲۸۴۳
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
خشم مردم علیه خودروسازان به دلیل رفتارهای نامناسب

راه‌اندازی کمپین «خرید خودرو صفر ممنوع» در شبکه‌های اجتماعی/خودروسازان: انتظار کاهش قیمت خودرو بی‌فایده است/ گران هم می‌شود

در حالی بازار خودرو این روزها با رکود دست و پنجه نرم می‌کند،به تازگی گروهی به عنوان «خودرو صفر ممنوع» در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
این گروه قصد دارد با ایجاد کمپینی، مردم را به نخریدن خودرو صفر کیلومتر از خودروسازان خارجی دعوت کند و استنباط می کند تا زمانی که ایران خودرو و سایپا قیمت محصولات خود را کاهش ندهند، نباید محصولی از این دو شرکت خریداری کرد.

تشکیل چنین کمینی سبب شده تا خودروسازان داخلی علاوه در کنار مسائل و مشکلاتی نظیر کمبود منابع مالی، حراست از بازار و مدیریت ورود خودروهای چینی و مسائل مربوط به صنعت قطعه سازی، با پدیده جدید شبکه های اجتماعی مواجه شوند و برای رفع آسیب های چنین گروه هایی تاکتیک جدیدی را به کار گیرند.

در همین رابطه احمد نمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد: این جو علیه خودروسازان از مدت‌ها پیش به راه افتاده است و حال به شبکه‌های اجتماعی کشیده شده است در حالی که بارها در رسانه‌ها مطرح کردیم که انتظار کاهش قیمت خودرو بی‌فایده و غیرمنطقی است.

او با بیان اینکه تشکیل این گروه‌ها تاثیری به لحاظ روانی در بازار نمی‌گذارد، گفت: مشتریانی که نیاز به خودرو دارند از بازار خودرو می‌خرند و برای محصولات داخلی تقاضا وجود دارد و کسی نمی تواند تقاضای مشتریان را سرکوب کنند. 

دبیر انجمن خودروسازان افزود: مردم تصور می‌کنند که الان وقت خرید نیست و اگر پنج یا 6 ماه صبر کنند تا ماشین‌های جدید وارد بازار ایران شود، بهتر است به خرید خودرو بپردازند، در حالی که این تصور اشتباه است. هر قرارداد و همکاری که پس از تفاهم و توافق منعقد شده دلیلی برای کاهش قیمت خودروسازان نمی‌تواند باشد زیرا تعیین قیمت خودرو بسیار وابسته به نرخ ارز است و نوسان آن با قیمت ارز صورت می گیرد.  

نعمت‌بخش تصریح کرد: آنطور که وزارت صنعت سیاستگذاری کرده و شورای رقابت هم بررسی های خود را شروع کرده، ممکن است قیمت خودرو حتی در آینده ای نزدیک گران هم شود. 

او افزود: در حال حاضر خودروسازان روزانه ۴ تا ۵ هزار دستگاه خودروی داخلی تولید دارند که نمی‌توانند تولیدات خود را انبار کنند و این خودروها هر روز روانه تهران و شهرستان‌ها می‌شود. بنابراین جوی که در فضای سایبری و شبکه های اجتماعی به وجود آمده است، نمی‌تواند تاثیری در فروش خودرو داشته باشد زیرا برای خودروهای تولیدی تقاضا وجود دارد.

دبیر انجمن خودروسازان همچنین گفت: خودروسازان نسبت به سال 91 حدود 70 درصد تولید خود را افزایش داده‌اند که این روند حتی باعث شده است تا قیمت کارخانه و بازار به هم نزدیک شود به همین دلیل دیگر بیش از این قیمت خودرو پایین نمی‌آید. روزانه مشتریان برای خودروهای داخلی و صفر کیلومتر ثبت نام می‌کنند و این تقاضا هم زیاد است. 

او توصیه کرد: مردم تحت تاثیر این گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرند زیرا اگر شرکت‌های داخلی را درحین تحویل خودرو ببینند با موجی که بر علیه خودروسازان در حال حرکت است، همراه نمی‌شوند. خودروهای جدید و نتیجه همکاری‌ها را باید تا دو سال آینده در صنعت خودرو شاهد باشیم نه یکی دو ماه آینده. بنابراین هرکسی که قصد خرید دارد الان خودروی مورد نظر خود را خریداری کند. 

ریشه شکل‌گیری کمپین خودرو نخریم

این اظهارات در حالی است که اخیرا گروهی با عنوان ««خودرو صفر ممنوع» در شبکه اجتماعی تلگرام شکل گرفته که با شعار خودرو صفر کیلومتر نخرید تا خودروسازان قیمت‌ها را کاهش دهند، جو روانی در بازار را تحت تاثیر قرار دهد. 

حال سوال اینجاست که ریشه شکل گیری چنین کمپین هایی در شبکه های اجتماعی علیه صنعت خودرو چیست؟ کارشناسان بر این باورند که عملکرد نامناسب دو خودروساز بزرگ کشور در سال‌های گذشته سبب شده تا نوعی بدبینی در بین مردم به وجود آید و آنها خود را همیشه مدعی و طلبکار از این صنعت بدانند.

سعید لیلاز، کارشناس مسائل اقتصادی در این باره می گوید: خودروسازان داخلی بدهی بزرگی به مردم دارند چرا که طی سال‌های گذشته آنقدر با مردم رفتارهای نامناسبی داشته‌اند که سبب شده خشم انباشته شده‌ای علیه آنان به وجود آید.

او می افزاید: مدیران صنعت خودرو باید در رسانه ها حاضر شوند و برای یکبار هم که شده به خاطر بدقولی‌ها و کیفیت نامناسب خدمات پس از فروش خود از مردم عذرخواهی کرده و سعی کنند که آنها را همراه خود کنند.

لیلاز با اشاره به انتظار مردم به کاهش قیمت خودرو می گوید: حقیقتا این انتظار به جا نیست چرا که در حال حاضر هیچ خودروسازی نمی تواند در رنج های کنونی به مانند ایران خودرو و سایپا در ایران به تولید خودرو بپردازد و اگر چنین موضوعی در توان آنها بود مطمئنا اکنون چینی ها سهم حداکثری را از بازار گرفته بودند.

خودروسازان چه می گویند

گرچه انتظارات مردم از بازار خودرو کاهش قیمت‌ها است اما خودروسازان بر این باور هستند که تولید خودرو در شرایط فعلی اقتصاد، با  قیمت های کنونی صرفه اقتصادی ندارد. در این میان برخی دولتمردان به مانند وزیر صنعت هم چندین بار اعلام کرده‌ اند که قیمت خودرو بیش از این کاهش پیدا نخواهد کرد تا جایی که مدیر عامل ایران خودرو در نشست اخیر خود با خبرنگاران حتی گفته ممکن است خودرو گران تر هم شود.

 پس از انتشار گزارش ادرباره وضعیت رکود در بازار خودرو در یکی از رسانه‌های داخلی، اظهار نظر مردم نشان از آن دارد که انتظار کاهش قیمت خودرو تنها در شبکه‌های اجتماعی بیان نمی‌شود و این روزها در بیشتر محافل سرنوشت قیمت خودرو بحث داغی است. 

البته ورود خودروسازان بزرگ دنیا از آلمان، فرانسه و ایتالیا هم نیز چنین تصوری را به وجود آورده است که به زودی خودروهای با کیفیت با قیمت پایین در بازار داخلی عرضه می‌شود. در حالی که تنها همکاری با خودروسازان اروپایی تهدید جدی برای خودروهای چینی است و تاثیری در قیمت خودروهای داخلی ندارد. با این حال باید دید که سیاستگذاری‌های جدید دولت و شورای رقابت در خصوص قیمت خودرو چگونه انتظار مردم را در خصوص قیمت‌گذاری برآورده می‌کند. 

منبع: اقتصادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۰۲
ایرانی
|
Germany
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
4
356
شاید قیمت ماشین از این که هست کمتر نشود ولی درصورت رفع تحریمها و برگشت اوضاع به قبل تحریمها و حضور شرکت های خودرو سازی مطرح دنیا که محصولاتشان از نظر کیفیت درسطح بالایی قراردارند دست کم کیفیت خودرو ها افزایش می یابد همه می دانند که کیفیت هرمحصولی یکی از شاخص های جذب مشتری است
پاسخ ها
مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
بابا آهن و پلاستیک کیلویی چند؟ ارزون سهله اگه مردم نخرن کمرشون هم میشکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
خدا میداند مردم از قدرت خود بی خبر هستند و الا با همین کمپین ها جلوی هرتصمیم غلط دولت بایستند
بله به اتحاد جهان توان گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
2
435
اگه اینقدر اوضاع خوبه پس دیگه نگران چی هستن؟
پاسخ ها
خرید خودرو صفر ممنوع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
آخه کسی خودروشونو نخریده نگرانیشون اینکه موندن با این اوضاع حقوق کارگرهارو از کجا بدن؟تا کی میتون با وام گرفتن حقوق کارگرهارو بدن.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
5
414
وقتی مافیا باشه و انحصار باشه معموله کسی .... بگه مردم مجبور هستن از ما بخرن
ولی مردم نباید بخرن ، اتوبوس سوار میشم ولی حرف زور نه
پاسخ ها
مردم شریف ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
وقتی مردم با غیرت ما نخرن معلوم میشه که خودرو ارزون میشه یا گران، بچرخ تا بچرخیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
3
381
هر...راتولید می کنید و به هرقیمتی می فروشید،اگرواردات راآزادمی کردنداونوقت هیچ کس به تولیدات شمانگاه هم نمی کرد.فهمیدیدای خودروسازان نالایق وناشایست.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
شایدغول سفید شاهنامه ی خدابیامرز فردوسی همین خودروسازهای بی رحم باشند و چین هم همین توران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
5
341
خودروسازان مثل هيولايي بر مردم مظلوم ايران سيطره دارند هيچ مقام و مسئولي ياراي مقابله با اينها را ندارد.
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
3
312
من که الان پول خرید دارم ولی قصد خرید ندارم چون ماشین های جدید رو دیدم به معنای واقعی بی کیفیت هستن حتی از چینی ها هم بی کیفیت تر هستن برای همین منصرف شدم ... ماشین صفر میخری باید شش ماه بری تعمیرگاه تا مشکلاتش رو بر طرف کنی... کیفیت قطعات داخلی ماشین صفر الان واقعا بد شده ... نه پول ماشین خارجی خوب داریم که بخریم نه حوصله این ماشین های بی کیفیت داخلی ... موندیم چکار کنیم
پاسخ ها
فقط اتحاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
منم مثل شما میخواستم خودرو صفر بخرم اما به خاطر مردم و به خاطر اتحادمون منم نمی خرم
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
2
285
سالهای سال است که نه خلاقیتی وجود داره و نه پیشرفتی،فقط مونتاژ و مونتاژ اون هم هر چه زمان میگذره کیفیت پایین تر میاد.پیکان که در دنیا منقرض شده ما هنوز بعد از 50 سال داریم تولیدش می کنیم فقط اتاقش رو عوض کردیم و اتاق 405 رو میگذاریم یا وانت پیکان می زنیم.واقعا خجالت آوره که این خودرو رو هنوز تولید می کنیم.یا پژو 405 که 30 سال پیش تولید می شده هنوز تولید می کنیم.یعنی این همه مهندس و طراح و.. در خودروسازی ها فعال هستند تا حالا نتونستن یه خودرو طراحی کنند یا دست کم کیفیت همین ها رو بالا ببرند؟ در بازار انحصاری این سه دهه هر چهار چرخه ی بی کیفیتی رو به نام خودرو به مردم تحویل دادن و به علت نبود حق انتخاب ،مردم ناچار به مصرف بودند و خودروسازان هم سرمست از فروش بالا فکر کردن که خیلی کارشون درسته.ولی این بار با این حرکت مردمی و به امید خدا باید خودروی بی کیفیت به قیمت خودش عرضه بشه نه به قیمت خودروهای روز و با کیفیت جهان.
سعید
|
United States of America
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
4
335
با سلام آفرین به مردم فقط 1 سال نخرند تا این خودرو سازهای داخلی مٍثل کشورهای عربی با التماس و با هر شرایطی اقدام به فروش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
از همین الانشم شروع کردن به التماس کردن
حسن
| United States of America |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
اگه مردم ایران مثل مردم کشورهای دیگر باشند همین که از کالایی ناراضی و شدند فورا آن کالا را تحریم می کنند مردم ایران یک بار هم شده این تحریم را ادامه دهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
8
254
اینکه وضع تولید کننده ها خرابه، تولید صرفه اقتصادی نداره، کسی که نیاز داشته باشه خودرو میخره و کاری با تبلیغات منفی نداره، خودرو گرانتر هم میشه و ... یه مشت حرف مفت بیشتر نیست.
نتیجه قیمت رو بازار تعیین میکنه. فقط بازار.
اگر مقاومت مردم نشکنه و بازار خودرو همچنان راکد بمونه نهایتا مجبورن قیمت رو پایین بیارن.
ضمنا مگه نمیگن عرضه با قیمت کمتر به صرفه نیست، پس چرا همین خودرو رو با کیفیت خیلی بالاتر تو کشورهای دیگه ارزانتر میفروشند؟
میگن قیمت به نرخ دلار بستگی داره پس چرا وقتی دلار از 3700 شد 3000 خودرو همون موقع ارزان نشد؟
نخریدن خودرو حتی اگر باعث ارزان شدن هم نشه حداقل باعث میشه کیفیتشون رو ارتقا بدن و با این وقاحت با مشتریانشون برخورد نکنن.
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
2
218
خوروی 206من به علت بی کیفیت بودن پیچ های دسته موتوروشکستگی وآسیب به سرسیلندر2میلیون تومان برام خرج گذاشته شکایت به چه کسی ببرم خدایا؟
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
غصه نخور برادر سحر نزدیک است اگر همه باهم همت کنیم
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
2
208
سلام
بچه ها چطوری میشه عضو این کمپین شد؟؟کی عضو این گروهه؟؟
پاسخ ها
فرهنگی
| - |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
همین که خودروصفرنخری وبقیه روهم اگاه کنی عضوکمپین هستی هم میهن عزیز
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
3
184
به خدا قسم ارزش مردم ایران رو نمیدونید.هیچ جای دنیا مردم ایران رو نداره.اما چه کنیم......................... .
Niess
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
1
214
استفاده بجا از شبکه های اجتماعی یعنی همین:
آفرین بر کسانی که این فکر رو کردند. لطفا از خرید زباله های متحرک این باصطلاح خودروسازها خودداری کنید. نبایستی خرید تا این شبه خودروسازها حساب کار دستشون بیاد .همه از اجحافی که این مثلا خودروسازها در حق مردم می کنند مطلع هستند؛ کیفیت بسیار پایین قیمت بسیار بالا . این آقایی که هم عنوان می کنه کمپین تاثیری بر خرید نداره هنوز از قدرت مردم در کنار هم بی خبره، دوستان لطفا نخرید تا این شبه خودروسازان بی کفایت عبرت بگیرند، لطفا نخرید.
پاسخ ها
عضوکمپین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
این مردم این خودروسازها رو اینقدر پررو کردن همین مردم هم باید روشونو کم کنند انشااله
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
1
184
همه بیایید عضو کمپین تحریم خرید خودروهای داخلی شویم. تا کی خودرو بی کیفیت و گران رو باید بخریم؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
2
191
من يک پژو 405 خريدم يک هفته بعد از خريد واشر اگزوز آن خراب بود سه ماه منتظر يک واشر اگزوز بودم تا بياورند و درست کنند اخرش تو تهران اين واشر گيرم نيامد رفتم مسافرت تو شهر ماسال شمالا انجا پيدا کردم بعد از 4ماه شيشه بالابرم خراب شد و بعد از 35000 کيلومتر کار کرد منبع اگزوزم پاره شد و الان هم 50000 ماشين کار کرده صفحه کلاج بايد تعويض کنم . اين اولين و اخرين ماشيني بود که از ايران خودرو خريدم براي هميشه ايران خودرو باي باي باي باي
فرهنگی
|
-
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
2
178
خودروسازهافکرشم نمیکردن مردم واقعاپای حرفشون وایسن وماشین نخرن...الان توشهرماشایع شده دونمایندگی سایپاوایران خودرو قصدتعطیل کردن نمایندگی رودارن چون براشون صرف نداره...مردم نشون دادن هرکاری ازشون برمیادافتخارمیکنم که زیربارحرف زورنرفتن...بچه های مدیران همین دونمایندگی کوچیک خودشون ماشینهای صدمیلیون به بالاسوارمیشن اونوقت مابایداشغالهای تولیدی اوناروباچندبربرقیمت سوارشیم ..خداشاهده من که نمیخرم تاتقاص این چندسال چپاول روازشون بگیرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
2
162
بیایید با نخریدن خودروی بی کیفیت وگران داخلی به ارتقا کیفیت و کاهش قیمت آن کمک کنیم
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
2
143
وقتی قیمت تمام شده یک خودرو برای سایپا 22میلیون تومان می باشد و همان خودرو را 78 میلیون تومان می فروشند باید به شعور مردم توهین کنند.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
2
120
من نمیدونم چرا لااقل این مسوولان عذر خواهی هم نمیکنند.شاید بلد نیستن!!
حداقل شفاف سازی کنین. اگه واقعا نمیتونین قیمت رو پایین نگه دارین مردم ایران خیلی خوب درک میکنن و همراهی هم میکنن تا اوضاع درست بشه ولی اگه میخوایین سر ما شیره بمالین ما کوتاه نمیاییم.
علی
|
-
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
2
142
دوستان به نظر شما اونایی که به نظرات منفی دادن کیان ؟ برام خیلی جالبه یا توی این مملکت زندگی نمیکنن یا فرق مثبت ومنفی را نمیدونن ویا شایدم از مدیران خودرو ساز هستن که حالا منافعشون به خطر افتاده .
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
1
131
باسلام
درطول تاریخ مردم ایران ثابت کرده اند وقتی بخواهند نشد را به شد تبدیل می کنند درمورد خودرو همین قضیه هست من این دوماه پول یک ماشین صفر راکنار گذاشتم ولی برای همراهی بامردم عزیز ایران یک پراید 88خریدم وحاضرم برای 10سال این روند را ادامه بدهم تااین زالوها راسرجای خود بنشانیم
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
0
117
اگه مردم تا حالا از این دو خودرو ساز حمایت میکردند بخاطر کارگرهای زحمت کش انجا بوده که بیکار نباشند ولی حالا اگه کار خانه های تولید جدید احداث بشه دیگه نگرانی برای کارگرها هم نداریم پس بچرخ تا بچرخیم
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
121
ظلم پایدار نیست . ماه پشت ابر نمی ماند . حق گرفتنی است . و..... اینها همه جملاتی هستند که بارها به کار برده ایم . اما چندین سال ظلم خودروسازان داخلی را تحمل کرده ایم . قیمتهای غیر واقعی آنها را پرداختیم . گذاشیم حق ملت بزرگ ایران را پایمال کنند . حق داشتن ماشینی ایمن ،کم مصرف سازگار با محیط زیست ، زیبا و شکیل . گرچه خیلی دیر شروع شده اما این کمپین باید حمایت شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
1
112
تا کی مردم ایران باید تاوان حمایت از تولید داخل را با بی کفایتی ایران خودرو و سایپا پس بدهند.35 سال به بهانه حمایت از تولید داخل با جان مردم ایران بازی شده.ایا لیاقت مردم ایران سوار شدن بر ماشین پراید است.ایا جان مردم برای مسوولین مهم نیست.اقای روحانی باید یک بار برای همیشه به این وضعیت اسف بار صنعت خودرو پایان دهد.
مهران
|
Singapore
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
2
123
به نظر من دركشوري كه متخصصان آن قادر به توليد موشكهاي پيشرفته وپهباد هستند توان توليد خودروهاي با كيفيت نيز وجود دارد اما ظاهرا" سوده عده اي در كشور در توليد خودروهاي بي كيفيت هست چون كاركردهاي زيادي داره مثلا" 1-باعث كنترل جمعيت ميشه باسالي 20هزار كشته،2-باعث اشتغال ميشه با وجود قطعات بي كيفيت،3-باعث توليد بيشتره چون عمر كمي دارند،وهي بايد جايگزين بشن،4-سود بيشتري داره چون چهار برابر قيمت جهاني به مردم مي فروشن و...
جمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
116
اخه یکی تواین مملکت پیدا نمیشه که بگه براتون نمی صرفه ماشین بااین قیمت تولید کنید چه اصراری به این کار ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
1
118
نمایندگی ایرانخودرو توشهرما تعطیل شد
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
2
104
دقت کردین.... نویسنده ی این مطلب ، نشسته به همه ی پست ها رای منفی دادن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
اره
محمد شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
1
125
خودرو سازها میگن برامون نمی صرفه مثلا پراید بسازیم 3700 هزار تومان بعد بفروشیم 21 میلیون تومان !!!!! خوب اگر براتون نمی صرفه ما هم راضی به ضرر شماها نیستیم . پس تعطیلش کنید که بیشتر از این ضرر نکنید !
دلاوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
124
... اینجانب مورخه 1393/12/16 یک دستگاه خودروی پژو پارس سال دوگانه داشبرد جدید از نمایندگی ایران خودرو خریدم به مبلغ 39میلیون تومان و در تاریخ 19خردادماه امسال بعداز سیروس اولیه 10هزار کیلومتر کلیه سیستم برق کشی سوخت و ماشین هم خاموش در پارکینگ خونه بوده و نمایندگی زیر بار گارانتی نرفت خوب کجای دنیا با مشتری خود چنین برخوردی را انجام میدهند؟؟ من تا زنده ام دیگه از ایران خودرو و نه هم از سایپا خودرو میخرم اگه مردم پشت سر هم باشند ایران خودرو و سایپا که هیچ تمام دنیا را به زانو در میراند.
جواد
|
United States of America
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
101
من الان 3 ساله ماشین ندارم و اتفاق خاصی برام نیفتاده و از هم وطنان عزیز تقاضامندم تا خودروی بی کیفیت و گران نخرند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
90
تعطیلی های خودرو سازی زیاد شده وپارکینک ها مملو از خودرو های صفر میباشد خط تولید استپ های زیادی دارد قول میدم اگه شیش ماه نهایتا یک سال ماشین نخرید . ماشین روز دنیا رو حتی بتونید تو دو سه سال دیگه سوار بشید اینام رو دسشون باد کنه
حاج غلام
|
Germany
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
80
من با اینکه پول برای خرید ماشین صفر دارم نمیخرم میخوام این شرکتهای مفت خور را سر جاشون بنشونم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
76
اینهمه مدت منتظر بودیم که حداقل مسئولین یه فکری به حال مردم بیچاره بکنند. حالا که کسی به فکر ما نیست حداقل خودمون باید به فکر خودمون باشیم. آفرین به مردم با غیرت ایران
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
72
همین که اومدن واکنش نشون دادن و گفتن این کارا تاثیری روشون نداره خودش نشون میده که اتفاقا تاثیر داشته چون این جماعت تا دیروز محل به کسی نمی دادن ولی یهو سریع اومدن موضع گرفتن. مردم ایران عزیز نخرید تا قیمتا واقعی بشن...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
65
این اولین باریه که تو ایران مردم همدل شدن میخوان یه چیزی رو عملی کنن تورو خدا تو این موضوع خیلی جدی باشین به والله اگر قیمت خودرو های خارجی رو تو کارخانه شون ببینین و گمرک ( که خدایی حرامه) رو هم در نظر نگیرین به حال خودتون گریه میکنین که با هفت میلیون هم ماشین صفر میتونین بخرین
محمد از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
65
سلام..،بنده به سختی ۳۰میلیون جمع کردم باید ۴۰میلیون پس بدم چون همه اش وام هست ایا انصاف هست دیگه کشورها هم ارزان وهم بهترین کیفیت‌ ودر ضمن خودساز برای فروش التماس می کنند بنده از خریدن خودرو منصرف شدم با پولم کاردیگر انجام میدم
بهمن
|
Iraq
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
52
تورا خدا یک ماه نخرید
خدا را شکر خودرها در بازار شده بعد از 5 سال با این حرکت زیر قیمت کارخانه شده من نمایشگاه دارم
هیچکس خودرو صفر نمی گیره
ایرانی
|
Germany
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
48
ملت شریف ایران با کل جهان جنگیدن و به نتیجه رسیدن این دوتا خودرو ساز که عددی نیستن با ملت رودرو شن
hadi
|
Seychelles
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
0
54
ولله دیگه هیچوقت خودرو داخلی نمیخرم
یه پراید داشتم که سه سال پیش در یک واژگونی در سرعت 80 کیلومتر سقفش خوابیید رو سرمون و پسر 15 ماهه ام فوت کرد.
یک سمند صفر خریدم و یک سال و نیمه هنوز مشکلات اولیش حل نشده:
سه بار تعویض کامپیوتر سخنگو-تعویض بوش طبق-تعویض کل سیستم گاز ماشین بجز منبع-تعویض هر سه تا رله فن-تعویض صندلی راننده-تعویض قفل درب راننده-تعویض جعبه فرمان که مجددا مشکل داره-رنگ قسمت ایربگ فرمان ریخته و دوباره رنگ زدم-رنگ خودرو در قسمت درز سقف که خمیر درزگیر کشیده شده ترک خورده-شیشه بالابر و کلیدش سمت راننده تعویض و ...
ولله دیگه هیچوقت خودرو داخلی نمیخرم
پاسخ ها
میلاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
خدا ازشون نگذره که جون این همه مردم رو گرفتن به خاطر سودجویی خودشون ...
حسن باقرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
34
می خواستم از مسئول سایت بپرسم که چرا نظر مرا که دو روز پیش نوشتم چاپ نکردید. نه توهینی کردم و نه خلاف واقع گفتم.ظاهرا باید مورد میل شما باشد که چاپ شود.بابا جمع کنید این بساط خیمه شب بازی را
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
44
امیدوارم مردم درخصوص این موضوع منحد بشن وحال این خودرو سازان رو بگیریم انشاالله
پاسخ ها
مهران
| Netherlands |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
همچین میگن کاهش انگار هر ماشین 5 میلیون کاهش داشته! واقعا مسخره است! آخه 50 تا 250 تومن شد کاهش؟ یعنی مشکل ما همین 250تومن بوده؟!! اون زمان که 5میلیون 5 میلیون گرون میشد اینجوری نمیگفتند گرون شد!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
1
42
من چند روز قبل پيام گذاشتم نظر مرا چاپ نكرديد بازهم مي نويسم مردم شريف ايران تاكي بايد بامال و جان خود وعزيزانشان تاوان سوئ مديريت خودروسازان و حاكمان را بپردازند به نظرم وزارت مربوط بخاطر منافع دولت با توليد اين خودروهاي بي كيفيت موافق مي باشد
دیوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
33
خودروسازان انحصاری از نیاز مردم به خودرو سو استفاده می کنن . تو کشورهای عقب مونده هم کسی حاضر نیست با یک پنجم قیمتی که به ما می دن ازشون خودرو بخره ، اگه مردم غیرت کنن و فقط چند ماه خودروی صفر نخرن اونوقت خودرو ساز نمی تونه با تحقیر مردم اینجوری صحبت کنه و نیاز مردم رو به رخشون بکشه و بگه اونایی که نیاز دارن میخرن ، ارزون شدن نرخ ارز رو هم دیدیم و دیدیم که نه تنها قیمتها پایین نیومد که تو همون زمان هم قیمت خودرو رو افزایش دادن ، اینا همش بهانه است ، خودرو نخرین و اطلاع رسانی کنین که کسی نخره
امیرمسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
37
آقای نعمت بخش و مدیرعامل ایران خودرو میخوان مردم رو بترسونن که رو به خرید خودرو صفر بیارن. در علم روانشناسی فرار رو به جلو و در روانشناسی بازار ایجاد عطش خرید گفته میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
38
پول دادن به ماشین اونهم با این کیفیت و با این قیمتها گران آخر کم عقلی و بی خردی است
irani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
35
ای مردم با غیرت ایران من یک ایرانی هستم که در جنوب کشور زندگی میکنم من قبلا ماشین 405 داشتم به علت نگرفتن ترمز (ترمز خالی کردebs) در جاده یکی از عزیزامو از دست دادم. الان ماشدن چینی سوارم به خدای بالا سرم قسم 100 شرافت داره به ماشینه ایرانی. تو قشم همه ماشین خارجی سوار میشن. مزدا- تویاتا- سیترون- هیوندا..... قیمت اینا از 20میلیون شروع میشه تا 45میلیون. ما از کشورای دیگه چی کم داریم اصلا چه چیزه اونا بهتر از ماست که ماشین خوب سوار میشن. نخرید ...
جن گیر
|
United States of America
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
0
37
اخه من موندم اینا یه جوری میگن که نمیشه مشتریان رو منصرف کرد که انگار مشتریاشون از کره مریخ اومدن باباجون یکی از مشتریا منم که نمیخرم خودروی صفر
رضا
|
Germany
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
1
41
اردی دارم 10 سال دیگه اردی سوارم ولی 20 میلیون به پراید نمیدم نمیخریم
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
31
من هم میخواستم خودرو خرید کنم اما نخریدم ایران خودرو اینقدر بدبخت شده داره ماشین سمند روی دستش مونده رو قسطی میده به ملت ماشینهاش هم که داغون اون سایپا که بدتر از رون یه چند وقت نخریم ادم میشن اگه سر شیر لبنیات هم همین جور بودیم خوب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
28
نمیخریم تا ... سازیتون تعطیل بشه.
ماه پیش 405 ثبت نامی رو انصراف دادم....
تا چند ماه پیش این ... سازا یه جوری موضع میگرفتن که انگار ملت نوکر پدرشونن. الان هم مثلا بی تفاوتن که گران خواهد شد
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
33
من می خواستم خودروی صفر بخرم ... ولی به خاطر این حرف وزیر و تحقیر مردم توسط ایشون به کمپین نخریدن خودروی صفر پیوستم و از خرید خودرو منصرف شدم و از مردم و دوستان و آشنایانم می خواهم خودروی صفر نخرن...
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
35
اینا فکر کردن اگه بگن قیمتا پایین نمیادو گرون میشه مردم میرن اشغالاشونو میخرن.کور خوندن.مردم عزمشونو جزم کردن این دوتا کارخونه رو ورشکست کنن.درود ب مردم بافهمو شعور ایرااااااان.خودروی داخلی نمیخرییییم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
32
دم همه مردم ایران گرم. مسوولان عوض اینکه طرفدار مردم باشن طرف خودروساز رو نگیرن. البته شاید دستهای پشت پرده نمیذارن. مردم احمق نیستن خیلی هم باهوشند همه چیرو میبینن و میدونن فقط حرفشونو جایی نمیتونن بزنن. هرجوری دلشون ميخواد با مردم رفتار میکنن حرف من حرف 90% مردمه. اقتصاد 0 درآمد 0 قدرت خرید 0. مردم فقط صداشون به جایی رسیده نمیشه. کاش درمورد همه چی میشد مثل کمپین نخریدن خودرو اقدام کرد تا شاید یجوری مردم حرفاشونو بزنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
37
مردم نمی خرن باید قیمتها به قبل برگر دد
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
32
این مسائلی که هر روز مسئولان این دو شرکت در رابطه با عدم کاهش قیمت خودرو بیان میکنن کاملا حاکی از فشاری هست که با این کار مردم روشون هست فقط از این طریق میخوان یه فرار به جلو داشته باشن و باعث بشه مردم کوتاه بیان. البته مطمئنا اگه این حرکت چند ماه دیگه دوام داشته باشه مجبورن دستشون رو به نشانه سلیم بالا ببرن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
0
31
واقعاً تاکجا میخواید ادامه بدید. آقا دیگه نمیخریم .تمام
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
34
امیر هستم از دزفول
منم ماشین ندارم، پولشو ردیف کرده بودم که بخرم ولی به احترام این دوستان عزیز نمیخرم تا لااقل برای این کیفیت بد ماشینشون یه فکری بکنند.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
38
من واقعا" خوشحال هستم از اینکه سطح شعور و فرهنگ مردم اینقدر بالا رفته که به این نتیجه رسیده اند که با نخریدن خودروی صفر بیکیفیت صد درصد چینی داخلی موجب رکود و کاهش قیمت خودرو شده اند و متاسف هستم برای وزیر بی لیاقت صنعت و معدن که این مردم را ضد نقلاب می خوانند امیدوارم که مردم در همه اقلام و کالاهای بی کیفیت این اقدام هوشمندانه را به اجرا بگذارند. با تشکر
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
45
از اول سال ميخواستم يه ماشين بخرم و چون يكم وسواس دارم نميتونم ماشين كاركرده بخرم تا پولم رديف شد واسه خريد ماشين صفر ولي فعلا از خيرش گذشتم
نميخرم
شما هم نخريد
والسلام
حاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
23
پیشنهاد حاجی اینه که شرکتهای فرقون سازی اقدام به ساخت گاری و درشکه بکنن شاید کم کم یاد بگیرن خودرو یعنی چی . البته میدونم نظر حاجی منعکس نمیشه و غیره.....................
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
32
من میخواستم خودرو صفر بخرم حالا به احترام مردم ایران نمیخرم
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
27
بسیار جالب است ازلحاظ قیمت که همه جوری داریم سواری میدیم از لحاظ کیفیت هم که بنده یه خودروی پراید 111 se که آخرین مدل وگرانترین پراید است را خریدم ماه اول دوسنسور اکسیژن عوض کردم چون سنسور اکسیژن سایپا چینی بود و باید عوض میشد هرکدام به مبلغ 200.000 تومان هفته بعدسیستم abs خراب شد ماه بعد طبق هام خراب شد گفتن ماشین صفرمیخری باید بیاری طبقش روعوض کنی ازون طرفم یه تصادف کردم airback ها باز نشد اگر کمربند نبسته بودیم جونمونو از دست میدادیم
واقعا دیگه شورشو درآوردین آخه چقدرظلم قراره به ما جوونا بشه
چراکسی به داد ما نمیرسه؟
حالا هم حق حرف زدن نداریم.
هرطورکه میخواهند به ماتوهین میکنن.
مرسی
سيامك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
34
به احترام مردم بزرگ ايران.فعلا نميخرم
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
34
من به خودرو نیاز دارم چون محل کارم تا منزلم دوره و حتما باید با خودرو شخصی رفت ولی به احترام مردم فعلا دست نگه می دارم با تشکر
ایرانی با غیرت
|
United States of America
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
31
نمایندگی ایرانخودرو توشهرما تعطیل شد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
30
آقا نخرید ببینیم میخواد این فرغوناشونو به کی بفروشن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
36
من یه پژو پارس از ایران خودرو گرفتم هنوز از کار خونه دور نشده بودم برف پاکن وپمپ بنزین باکم از کار افتاد بعد که با کارت طلایی به نمایندگی مراجعه کردم گفتن کارت طلایی فقط به درد جامدارکی میخوره روسیاهشون کنه هرکی موافقه بگه آمین
مهرانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
13
سواد و دقت نویسنده در نوشتن متن خبر منو کشته .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
18
ما و تمام ملت ایران تصمیم گرفتیم خودرو نخریم ببینیم چجوری میفرپشید
رییس ایران خودرو
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
17
مردم نباید این تولیدات بی کیفیت ما را بخرند قیمت محصولات بالاست و ما می خواهیم جیب مردم رو خالی کنیم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
20
با سلام
میخواستم دنا ثبت نام کنم اما به احترام مردم ایران عزیزم
نمییییییخرم
هر خانواده حداقل ی عزیزشو بخاطر ارابه های مرگ این بی وجدانها از دست داده
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
29
مردم عزیزایران،بااراده محکم وآهنین، بانخریدن این آشغال های آهنی که مال وجان هموطنان راتهدیدمیکنه چنان درسی به اینها بدهیدکه بفهمندایرانی لایق بهترین خودروست،ژاپنیها اعلام کردن باهفت میلیون بهترین خودروها رابرای شما میسازیم که وقتی رانندگی میکنییدحظ ببرید.
مدیرعامل سایپا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
3
12
سایپا بازهم مطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمئن خخخخخخ
رئیس سایپا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
9
5
سایپا همچنان پرقدرت و مصمم به پیش میرود...سایپا در اندیشه ای متفاوت...و همچنان مطمئن :)
ایرانی
|
Germany
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
16
قول شرف میدم خودم و خانوادم و تمام اطرافیانم که رویشان تاثیر گذار هستم هرگز خودرو صفر داخلی و چینی نخواهیم خرید. تا رسیدن به نتیجه مطلوب.....
درود بر کمپین خودرو صفر نخرید...
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
1
14
درود بر کمپین خرید خودرو صفر ممنوع...
انشاءالله سازندگان ارابه های مرگ رو به زانو درخواهیم آورد و حداقل دستاورد این کمپین بالا رفتن کیفیت این ارابه ها خواهد بود و حداکثر دستاورد افزایش کیفیت و کاهش قیمت تا سطح معقول و منطقی...
یا علی بگو هموطن و حرکت کن...اندکی صبر سحر نزدیک است.. :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
8
عزیزان ایرانی ما بیشتر ازاین حق داریم تو این کشور زندگی کنیم بیایید این اتحاد رانشکنیم تا قیمت ها واقعی بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
11
عزیزان ایرانی ما بیشتر ازاین حق داریم تو این کشور زندگی کنیم بیایید این اتحاد رانشکنیم تا قیمت ها واقعی بشن
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
13
سلام و درود بر کمپین خریدخودروصفرممنوع خوشحالم که اینبار مردم برا گرفتن حقشون از دو مافیای بزرگ صنعت خودرو مصمم وجدین منم باخوشحالی به این کمپین مپیوندم هیچ کس به داد مردم نمیرسه جزخودمان اتحاد رمز پیروزیه
ثریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
9
سلام دوستان تعظیم می کنم به مردم کشورم و با افتخار به این کمپین ملی می پیوندم
ما پیروزیممممممممممممممممم
عباس جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
7
درود بر شما هم میهن.من هم می خواستم خودرو بخرم تو سایت از کمپین آگاه شدم از خرید خودرو پشیمان شدم با شما هستم زنده وپاینده ایران وایرانی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
2
من ماشینم وفروختم،میخواستم دوباره ماشین صفربخرم اماعضوکمپین شدم وبیخیال خریدن قوطی حلبیای بی خودشرکتای داخلی ازجمله سایپای آدم کش شدم.همه باهم میتونیم ازپس هربی عدالتی درحق خودمون بااقتداروعزت بگذریم.یاعلی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
2
سلام دوستان . این کیلومتر تیبا که میگن 10 تا بیشتر نشون میده رو من خودم شخصا تست کردم . هم با جی پی اس و هم سمند کروز کنترل دار . عقربه ی کیلومترش وقتی روی 100 هست سرعت واقعی 90 هست و به همین تناسب کمتر و بیشتر نشون میده و مهمتر اینکه روی کیلوکتر شمار و ای سی یو هم همیم سرعت رو ثبت میکنه . دلیلش هم گریبکس و دیسک و صفحه ی معیوب تیبا است که میخوان گارانتیش زود تموم بشه . من خودم تا حالا دوبار گریبکس عوض کردم اما هنوز زوزه میکشه . لطفا اطلاع رسانی کنید. تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
0
0
باسلام-تنها راه ارزان شدن و بالابردن کیفیت ماشین های داخلی نخریدنه آقا جان من - تورا به جدتون نخرید تا ارزون بشه.خودروسازهای خارجی تو کل دنیا اگه نقصی تو ماشینهاشون پیدا میشه اونارو تو بازار جمع میکنن تا مبادا مردم ناراضی باشن.اما خودروسازهای ما چکار میکن......
و سیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون---نصر من الله و فتح قریب
امیرر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
سلام واسه مردمم متاسفم که گرفتار شدن بین این قوطی حلبیا متاسفم واسه بچه هایی که دیگه چشمشون به پدر شون ،مادرشون نمیفته متاسفم واسه اونایی که ازبینمون رفتن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
اینهای کاری کردن که بنجلهای چینی هم میان ایران قیمتشون ازهمه جاگرونترهستش بی فایده هست
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
0
تا زمانی که جلوی واردات خودرو خارجی با کیفیت را میگیرد و خوردوهای آشغال چینی به راحتی وارد ایران میشود وضعیت همین است فقط باید نخرید نخرید نخرید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین