کد خبر: ۳۱۲۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

پناهندگی آرزو حکیمی صحت ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اعلام کرد پناهندگی آرزو حکیمی در پرتغال صحت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
"سید عبدی افتخاری" در ابتدای این نشست با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران ورزشی همدان بازوان توانمند اداره کل ورزش و جوانان هستند که در سال‌های گذشته برای رشد ورزش و ورزشکاران همدانی زحمات زیادی متقبل شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به اولین سوال خبرنگار حاضر در جلسه مبنی بر وضعیت تیم الوند تاکید کرد: تمام پول ورزش استان در سال 93، پنج میلیارد ریال بود که اگر ما نیمی از این مبلغ را به فوتبال و الوند اختصاص می‌دادیم بقیه هیات‌ها گله می‌کردند. همیشه گفته‌ام موافق تیمداری در لیگ‌های 2 و 3 با بازیکنان بومی هستم تا تیمداری در لیگ برتر با بازیکنان غیر بومی، اما با تمام این اوصاف تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا الوند در همدان بماند. البته شورای شهر هم باید تلاش کند و ما نیز در حد توان مانع خروج این تیم خواهیم شد.

افتخاری در ادامه با بیان اینکه الوند نباید از استان خارج شود، تصریح کرد: البته نباید تمام سرمایه ورزش را هم به فوتبال اختصاص داد.

افتخاری در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر پناهندگی "آرزو حکیمی" قایقران المپیکی استان در کشور پرتغال، بیان کرد: چنین چیزی صحت ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به در پیش بودن سفر هیات دولت به همدان خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های ورزشی در همدان به مبلغی بیش از 60 میلیارد تومان نیاز دارد. بالای 70 پروژه ورزشی در همدان به اعتبار نیاز دارد، ضمن اینکه در حوزه نرم افزاری و جوانان نیز به دنبال جذب اعتبار هستیم.

وی گفت: پنج پروژه ورزشی استخر کبودراهنگ، سالن ورزشی بانوان اسدآباد و نهاوند، زمین هاکی شهید بهشتی و سالن چند منظوره کشتی-رزمی رزن همزمان با سفر هیات دولت به همدان افتتاح می‌شود.

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر وضعیت بودجه تیم پاس در فصل جاری افزود: تا زمانی که "محمدناصر نیکبخت" استاندار همدان است نباید نگران وضعیت مالی و بودجه‌ای تیم پاس همدان بود!

خبرنگار ایسنا اما از وضعیت حاکم بر کشتی همدان انتقاد کرد که افتخاری در این خصوص اینگونه پاسخ داد: اعتقاد من بر این است که جوانان بومی چون "صادق گودرزی" باید پای کار بیایند. کشتی مثل بقیه هیات‌ها با مشکل مالی روبروست اما اگر بزرگان پای کار بیایند می‌توان به آینده این ورزش امیدوار بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین