کد خبر: ۳۱۳۴۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

مظنون انفجار ارومیه دستگیر شـد/ارتباطی بـا داعش ندارد

فرماندار ارومیه گفت: مظنون انفجار خیابان شهید باکری ارومیه دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس حسن‌خانی درباره انفجار امروز اظهار داشت: عامل این انفجار فردی است که با پرتاب‌کردن بمب دست‌ساز در مغازه‌ای در خیابان باکری ارومیه سبب بروز انفجار و کشته شدن یک نفر شد.

به گزارش تسنیم؛ وی با بیان اینکه مظنون این انفجار دستگیر شده است افزود: احتمالا انگیزه عامل این حادثه خصومت شخصی و مسائل خانوادگی بوده است.

فرماندار ارومیه گفت: بیش از این نیز درگیری قبلی بین عامل انفجار و فرد کشته شده روی داده بود.

حسن‌خانی اظهار داشت: مصدومین و زخمی‌های این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال عمومی همه آنها رضایت‌بخش است.

باشگاه خبرنگاران نوشت: نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس گفت: انفجار پیش از ظهر امروز در این شهر به دلیل درگیری شخصی بوده است.

جواد جهانگیرزاده گفت: این حادثه به دلیل درگیری شخصی بوده و یکی از مظنونین آن هم شناسایی شده است.

وی در ادامه افزود: گفته می‌شود که مغازه‌دار و دو فرد دیگر هنگام پرتاب بمب داخل مغازه بوده‌اند که بر اثر این انفجار، مغازه‌دار در دم جان باخته و آن دو نیز مصدوم شده‌اند که اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه بستری شده و در حال مداوا هستند.

نماینده مردم ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: آنچه گفته شد صورت اولیه این پرونده است ولی جزئیات حادثه و اینکه از چه مواد انفجاری استفاده شده، در حال بررسی است.

عابد فتاحی نماینده دیگر مردم ارومیه در مجلس هم درباره انفجار امروز خیابان شهید باکری ارومیه اظهار کرد: این اقدام یک دعوای خانوادگی و شخصی است و هیچگونه ارتباطی با مسائل امنیتی خصوصا مسائل مرز ایران و ترکیه و یا حتی داعش ندارد.

فتاحی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مقامات امنیتی، اطلاعاتی و آگاهی استان آذربایجان غربی در حال دریافت اطلاعات از زخمی‌ها و شاهدان قضیه هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین