کد خبر: ۳۱۳۴۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

خطرناک‌ترین عضو باند «خون‎آشام شمال»: کسی در برابرم مقاومت می‎کرد می‎کشتم

خطرناک‌ترین عضو باند سرقت مسلحانه «خون‎آشام شمال» گفت: در سرقت‎ها اگر کسی در برابرم مقاومت می‎کرد بلافاصله او را می‎کشتم.
آفتاب‌‌نیوز :
روزهای گذشته برخی از رسانه‎های مکتوب، خبری را مبنی بر دستگیری یک باند خطرناک سرقت مسلحانه در استان گلستان منتشر کردند که در نهایت، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان روز چهارشنبه، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان حاضر شد و جزئیات هولناکی از این باند خطرناک را بازگو کرد.

اما در این نشست، رئیس پلیس آگاهی گلستان به هویت دو سردسته این باند به نام‎های «حسین.د» و «حسین.س» اشاره کرد که شخصیت جنایی آنها را بسیار خطرناک توصیف کرده و تاکید کرد که این افراد در کوچکترین غفلت دست به سلاح می‎برند و در صورت مقاومت فرد مقابل، وی را به قتل می‎رسانند.

اما در این پرونده «حسین.س» با ارتکاب به یازده فقره قتل، یکی از خطرناک‎ترین اعضای این باند محسوب می‎شود که امروز در زمانی بسیار کوتاه در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در گرگان، به زوایای مختلفی از جنایات ارتکابی خود اشاره کرد.

«حسین.س» 43 ساله در ابتدای این گفت‎وگو به دلیل آنکه در روزهای گذشته با حجم بسیار زیادی از عکاسان خبری و خبرنگاران مواجه شده است، با خنده‎ای تلخ و چهره‎ای بهت زده، گفت: خنده‎ام می‌گیرید بخاطر اینکه فکر می‎کنید آنقدر خطرناکم که هر کسی را که می‎بینم می‎کشم.

اما در ادامه، این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» بیان کرد: درست است که 11 فقره قتل را انجام دادم اما همه فکر می‎کنند که این قتل‎ها تنها به دلیل سرقت بوده است، در حالی که بیشتر آنها با موضوع مواد مخدر و برخی به دلیل مسائل خانوادگی بوده است.

وی با اشاره به یک فقره قتل که با انگیزه سرقت به وقوع پیوست، گفت: در یک مورد اعضای باند گزارش دادند که در مکانی یک تراکتوری وجود دارد که صاحب آنجا مواد مخدر و پول زیاد هم نگهداری می‎کند که به آنجا رفتیم و در نهایت با توجه به آنکه درگیر شده بودیم، برای جلوگیری از گیر افتادن در چنگال پلیس، صاحب آنجا را کشتیم و فرار کردیم.

«حسین.س» اضافه کرد: من از پول سرقت‎ها ریالی را برای خودم نمی‎گرفتم و حتی تا به حال هم به اعضای گروه نگفتم که ریالی از این سرقت‎ها را به من بدهید به دلیل اینکه خط کاری من مواد مخدر بوده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه به دلیل آنکه دیگر اعضای گروه با انگیزه سرقت ارتکاب به جرم شدند، در پرونده من هم سرقت مسلحانه درج شده است.

* اگر کسی در برابرم مقاومت می‎کرد می‎کشتم

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» به برخی از جرائم ارتکابی در یکی از کشورهای همسایه اشاره و خاطرنشان کرد: در آنجا من تریاک معامله می‎کردم و شغل اصلی من قاچاق مواد مخدر است.

وی گفت: هر زمانی که باشد راه مواد مخدر را انتخاب می‎کنم و حتی اگر دوباره به عقب برگردم، خط مواد مخدر را پیش می‎گیریم.

«حسین.س» تاکید کرد: مواد مخدر را به دلیل سود زیاد انتخاب کردم و از اول هم کارم مواد مخدر بود و فقط هم تریاک جابجا می‎کردم بجز یک مورد مورفین که فقط به یکی از کشورهای همسایه جابجا کردم و در دیگر موارد همه فعالیت‎های مواد مخدرم در حوزه تریاک بوده است.

«حسین.س» بیان کرد: از سال 1374 وارد خط مواد مخدر شدم و از سال 1378 قتل‎ها و سرقت‎هایم آغاز شد.

وی متذکر شد: بیشتر انگیزه قتل‎های من خانوادگی و مواد مخدر بوده است و در موضوع مواد، به دلیل اینکه پول من را بالا می‎کشیدند من آنها را می‎کشتم.

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» در پاسخ به این سوال که در مسائل خانوادگی به شما پول می‎دادند که فردی را بکشید؟ گفت: نه؛ این قتل‎ها برای مسائل خانوادگی‎ خودم بود که مسائل و اختلافاتی که پیش می‎آید آنها را می‎کشتم.

وی اظهار کرد: من تا هدف خاصی نداشته باشم کسی را نمی‎کشم؛ برای مثال اگر می‎دانستم که یک فردی 10 میلیون تومان پول دارد و من هم اسلحه دارم، در ابتدا می‎خواستم که بدون درگیری پول را بدهد و اگر مقاومت می‎کرد برای حفظ جان خودم و از ترس بلافاصله او را می‎کشتم.

«حسین.س» در خصوص نحوه بدست آوردن سلاح‎های استفاده شده در سرقت‎ها و قتل‎ها، تاکید کرد: اسلحه‎ها را از یکی از فامیل‎هایم تهیه می‎کردم که از یکی از کشورهای همسایه خریداری می‎کرد و او هم اعدام شده است.

* همیشه از طرف «حسین.د» احساس خطر می‎کردم/ کارم را حرفه‎ای انجام می‌دادم

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» در بخش دیگری از این گفت‎وگو و در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‎کردی که توسط پلیس دستگیر شوی، تصریح کرد: همیشه از طرف «حسین.د» احساس خطر می‎کردم، چون او همیشه در کار سرقت بود و شبانه‎روز به این کار می‎پرداخت و احتمال دستگیری او بسیار زیاد بود.

«حسین.س» اضافه کرد: از ناحیه خودم بسیار مطمئن بودم که دستگیر نمی‎شوم چون کارم را بسیار خوب بلد بودم و به صورت ماهرانه‎ای انجام می‎دادم و هیچ ردی از خودم بجای نمی‎گذاشتم.

* سرقت‎ها را بخاطر دوستانم انجام می‎دادم

این عضو خطرناک باند «خون‎آشام شمال» در خصوص اموال بدست آورده در سرقت‎ها و قاچاق مواد مخدر طی 15 سال فعالیت مجرمانه‎اش، گفت: هیچ چیزی برایم نداشته است و ماموران هم رفته‎اند و زندگی‎ام را دیده‎اند و می‎دانند که هیچ ندارم.

وی افزود: بیشتر سرقت‎ها بخاطر دوستانم بوده و چون می‎دانستند من مال سرقتی را بر نمی‎دارم، از من سوء استفاده می‎کردند و حق من را دوستانم می‎گرفتند و هیچ وقت سهم نمی‎خواستم و سرمایه‎ای که پسر «حسین.د» (یکی دیگر از سردسته‎های باند) دارد من ندارم.

«حسین.س» که چهار فرزند دارد، تاکید کرد: یک خانه‎ای دارم که آن را هم همسرم با کارگری بدست آورده و حتی ماشین را هم همسرم با کارگری بدست آورده است.

وی متذکر شد: خانواده‎ام از سرقت بسیار متنفر بودند اما از قاچاق مواد مخدر خبر داشتند و مشکلی هم وجود نداشت؛ به همین دلیل هیچ وقت نمی‎گفتم که فلان جنس سرقتی است چون از مال مردم بدشان می‎آید.

«حسین.س» در خصوص پیش‎بینی‌اش برای آینده‎، گفت: من که اعدام خواهم شد ولی بخاطر فرزندانم که محصلند و دانشگاه درس می‎خوانند از آینده فرزندانم می‎ترسم.

وی بیان کرد: از نظر خودم اگر طناب به گردنم ببندند و از گرگان تا گنبد هم مرا ببرند ناراحت نمی‌شوم اما فقط نگران آینده فرزندانم هستم.

این عضو خطرناک باند «خون‌آشام شمال» تاکید کرد: من پدر خوبی برای فرزندانم نبودم چون کارهایی انجام دادم که به هیچ عنوان فرزندانم خبر نداشتند و امروز که متوجه شدند مطمئنم دچار آسیب‎های زیادی می‌شوند و زندگی برای آنها جهنم شده است.

وی در بخش پایانی این گفت‎وگو گفت: بجز اینکه بگویم شرمنده خانواده‎ام شده‎ام هیچ حرف دیگری ندارم و آن‎ها را بیچاره کرده‎ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین