کد خبر: ۳۱۳۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
در نشست محسنی اژه‌ای مطرح شد

اعمال نفوذ مشایی در پرونده سه هزار میلیاردی مطرح بود اما ...

... سخنگوی قوه قضاییه گفت که اعمال نفوذ رئیس دفتر رئیس جمهور سابق در پرونده فساد سه هزار میلیاردی همیشه مطرح بوده، اما چیزی در این زمینه به اثبات نرسیده است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت‌الاسلام‌و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سئوالی درباره مصاحبه وزیر دادگستری با یکی از رسانه‌ها و اشاره به نقش رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق در پرونده سه هزار میلیاردی گفت:‌ در پرونده سه هزار میلیاردی تا آنجا که من حضور داشتم همیشه مطرح بود که ایشان اعمال نفوذ کرده ولی چیزی در این خصوص تا آن زمان به اثبات نرسید.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اعضای دولت دهم از وزیر دادگستری شکایت کرده‌اند و شکایت مشایی از پورمحمدی به کجا رسید؟ گفت: من اطلاع ندارم که شکایت حقوقی مطرح کرده باشند. بعضی وقت ها مطالبی را در سایت ها مطرح می‌کنند، اما اینکه دولت یا ریاست جمهوری شکایت حقوقی از آقای پورمحمدی کرده باشد اطلاعی ندارم.

به گزارش ایسنا، محسنی اژه‌ای افزود: طبیعی است که هر کسی که شکایت می‌کند باید مستندات خود را ارائه کند. اگر بر اساس برداشت اولیه، اتهام متوجه طرف باشد، او خواسته می‌شود و از توضیح می‌خواهند و اگر هم آن فرد روحانی باشد پروند ه به دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت ارجاع می‌شود.

ادامه دارد ...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین