کد خبر: ۳۱۵۸۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

قنبرزاده: قیمت سه بازیکن الاهلی 100 میلیارد بود / بضاعت تیم نفت همین بود

مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید که کیفیت تیم الاهلی در دیدار مقابل نفت بهتر بوده و بضاعت نفت در همین حد است.
آفتاب‌‌نیوز :
قنبرزاده پس از شکست تیمش مقابل الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به اینکه تیم نفت در این دیدار چند بازیکن خود را نداشت که باعث شده بود بازی این تیم تحت تاثیر نبود آنان قرار گیرد، اظهار کرد: ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که در این دیدار حضور نداشتند و این موضوع روی کیفیت کار ما تاثیر گذاشته بود. امیدوارم در دیدار برگشت با حضور این بازیکنان شرایط بهتری داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کیفیت تیم الاهلی در این دیدار از ما بهتر بود و واقعیت فوتبال همین است که می‌بینید. ما زورمان بیشتر از این نرسید. تمام تلاش خود را در دور برگشت انجام خواهیم داد تا ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه بازی را در امارات عوض کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر آسیا نیز برای این تیم نتیجه مطلوبی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: قیمت سه بازیکن‌ آنها 100 میلیارد بود و هزینه زیادی را صرف کرده بودند و واقعیت فوتبال همین است.

وی افزود: از تمامی هوادارانی که در این دیدار ما را تنها نگذاشند تشکر می‌کنم. ما تلاشمان را خواهیم کرد و در دیدار برگشت بهترین عملکرد را از خود نشان خواهیم داد. در این دیدار نیز هرآنچه از دستمان برمی‌آمد انجام دادیم و چیزی کم نگذاشتیم. شاید اگر کمی شانس داشتیم می‌توانستیم این دیدار را با برتری پشت سر بگذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین