کد خبر: ۳۱۶۲۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

تفریح به سبک آقای وزیر+عکس

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه از آب‌های گل آلود دیپلماسی کمی فاصله گرفته تا در آب‌های پرسرعت و خروشان شمال غرب روسیه قایق سواری کند.
آفتاب‌‌نیوز : وزیر امور خارجه روسیه بار دیگر ثابت کرد که دیپلماسی تنها حوزه‌ای نیست که وی در آن بهترین است؛ این بازیکن حرفه‌ای که درگیری‌های دیپلماتیک را هدایت می‌کند به راحتی موفق شد تا با سرعتی بالا و خطرناک در آب‌های شمال غرب روسیه جایی که یک مرکز قایق سواری در آب‌های خروشان را افتتاح کرده، گردش کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه از آب‌های گل آلود دیپلماسی کمی فاصله گرفته تا در آب‌های پرسرعت و خروشان شمال غرب روسیه قایق سواری کند.

لاوروف و شرکایش ضمن آزمایش کردن یک کانال جدید قایق رانی در منطقه "نووگرود" مسیر 600 متری را در عرض هفت دقیقه با سرعتی خطرناک و بالا سپری کردند.

انتظار می‌رود، مرکز تازه تاسیس "اکولووا" که شرایط بسیار منحصر به فردی را برای قایق سواری در آب‌های خروشان فراهم می‌کند به خانه‌ای برای تیم ملی قایق سواری و میزبان رویدادهای ورزشی مهم تبدیل شود.

سرگئی لاوروف به یکی از طرفداران قایق رانی در آب‌های خروشان (Rafting) معروف است و کارهای بسیاری برای ایجاد و توسعه این ورزش پرهیجان در روسیه انجام داده است. با تلاش‌های لاوروف روسیه در حال حاضر فدراسیون Rafting خود را دارد و وی از سال 2007 تا 2009 میلادی ریاست آن را برعهده داشت.

سرگئی لاوروف از سال 1985 میلادی در ورزش‌های آبی شرکت دارد و اغلب تشویش فکری در دیپلماسی را با وظیفه مضطرب کننده پارو زدن در آب‌های خروشان مقایسه می‌کند.

به گزارش ایسنا، لاوروف اغلب اوقات فراغت خود را به قایق رانی کایاک، اسکی، سیگار کشیدن و نوشیدن مشروبات الکلی بسیار گران‌ قیمت مشغول است.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین