کد خبر: ۳۱۷۴۱۸
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰

دونالد ترامپ، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا: با توافق هسته‌ای باید کنار آمد

دونالد ترامپ، میلیاردر آمریکایی که برای نمایندگی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آیندۀ ریاست جمهوری تلاش می‌کند، بر خلاف رقبای خود گفت که اگر رئیس جمهور شود، توافق اتمی با ایران را خواهد پذیرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ که به صراحت کلام شهرت دارد و عقاید سیاسی‌اش گاه «شبه‌فاشیستی» توصیف می‌شود، در مورد توافق اتمی با ایران گفت که «این توافق، نمونۀ خوبی از قراردادهای وحشتناک است» اما در عین حال توافقی است که «باید مسئولیت آن را به عهده گرفت».
 
به گزارش آفتاب به نقل از رادیوفرانسه، دونالد ترامپ که هفتاد ساله است و به قول خود هفت میلیارد دلار ثروت دارد، باید با شانزده نامزد جمهوری‌خواه رقابت کند تا بتواند در انتخابات سال ۲۰۱۶ در مقابل کاندیدای دموکرات بایستد.

بر اساس نظرسنجی‌ها، وی بخت زیادی برای حضور در مرحلۀ آخر انتخابات دارد. در میان کاندیداهای جمهوری‌خواه او تاکنون جزو دو یا سه نفر اول قرار داشته است.
 
در حال حاضر همۀ کاندیداها به صرف مخالفت با باراک اوباما می‌گویند که در صورت رئیس جمهور شدن، توافق با ایران را باطل خواهند دانست. اما دونالد ترامپ تاکنون توانسته با موضع‌گیری‌های غیرمعمول و سخنان جنجال‌برانگیز محبوبیت زیادی به دست آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین