کد خبر: ۳۱۹۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

انتقاد از دعوت جلیلی به جلسات کمیسیون برجام

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه چنانچه دیدگاه اعضای سابق تیم مذاکره کننده در بررسی مسایل میان ایران و 1+5 صحیح بود می توانستند نتیجه مثبتی از مذاکرات به دست بیاورند گفت: به همین دلیل نیازی به حضور آنها در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
عوض حیدرپور در گفتگو با خانه ملت،با اشاره به اینکه نیازی به حضور مسوولان سابق تیم مذاکره کننده در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس وجود نداشت، گفت: دعوت از این افراد غیراصولی است.

به گزارش آفتاب، نماینده شهررضا در مجلس ادامه داد: نگاه و رفتار اعضای سابق تیم مذاکره کننده با توجه به اقداماتشان با تیم فعلی متفاوت است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چنانچه دیدگاه اعضای سابق تیم مذاکره کننده در بررسی مسایل میان ایران و 1+5 صحیح بود می توانستند موضوع را به نتیجه مثبتی برسانند و این در حالی است که با توجه به اینکه تیم مذاکره کننده سابق به نتیجه خوبی در مذاکرات گذشته دست نیافت دلیلی برای عدم لزوم حضور آنها در جلسات کمیسیون ویژه بررسی برجام است.

حیدرپور در ادامه با اشاره به اینکه مجلس و شورای عالی امنیت ملی دو مرجع قانونی هستند گفت: در صورتی که نظر این دو درباره برجام وحدت داشته باشد به نفع منافع ملی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
3
6
تیم هسته ای دولت قبل اگه اینقدر کار دان بودند چرا خودشان مسایل هسته ای را حل نکردند این چه کاریه که کمیسیون برجام انجام داده واقعا مضحکه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
3
6
درست گفته اند تیم قبلی روشی داشتند که مذاکرات به نتیجه هر گز نمی رسید و حال که تیم جدید مذاکرات به سر انجام رسانده هر آدم عاقل می فهمد که اینها 100 ایراد به آن خواهند گرفت .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین