کد خبر: ۳۲۰۸۲۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

جوابیه دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به یک روزنامه

دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به مصاحبه روزنامه جوان با مهدی طالقانی واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جوابیه دفتر آیت الله هاشمی به شرح زیر است:

با سلام

احتراما پیرو انتشار مصاحبه با آقای مهدی طالقانی توسط آن روزنامه وبازانتشار آن در سایر رسانه ها به پیوست جوابیه دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی جهت انتشار ارسال می گردد.

تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی حتی به قیمت تطهیر سازمان مجاهدین خلق!

روزنامه جوان در شماره 21 شهریور ماه خود اقدام به انتشار مطالبی کذب در قالب مصاحبه با آقای مهدی طالقانی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی نمود.

اینکه روزنامه ای که به نهادی انقلابی منتسب است که بیشترین نقش را در برخورد با سازمان مجاهدین خلق ومنافقین کور دل داشته وشهدای فراوانی را در این راه تقدیم به کشور نموده است چگونه به خود اجازه می دهد در جهت اغراض سیاسی برخی جناحها و برای تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی در قالب پرسش وپاسخ با فردی اقدام به تطهیر سازمان مجاهدین خلق نماید از عجایب تلخی های روزگار است.

متاسفانه این روزنامه در قالب پرسشهای خود که حاوی اطلاعات وفرضیات کذبی است سعی در تحریک مصاحبه شونده برای توهین وتخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته است ودر این راه از تطهیر سازمان جنایتکار وتروریست مجاهدین خلق تا توهین وتمسخر نیروهای انقلابی وزدن افترا به افراد دیگر ابایی نداشته ومجموعه اکاذیب، اهانتها وافتراهایی که در قالب پرسش وپاسخ تنظیم کرده است ، به دست انتشار سپرده تا در ماموریت واگذار شده برای تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی بتواند پاداش بیشتری دریافت کند.

اما آنچه که باعث تاسف بیشتر است ، ابا نداشتن مسئولین روزنامه و مصاحبه شونده از توهین وتهمت زدن به افراد برای انجام خدمات به انقلاب است، از جمله تعبیر اتهام آمیز وکذب به یادگار امام راحل در دعوت از مسعود رجوی و ابریشم چی از سران منافقین به منزل مرحوم اشراقی، تمسخر پاسداران انقلاب برای برخورد با اعضای مجاهدین خلق و تهمت زدن به انسانهای بیگناه که در جایجای این مصاحبه به چشم می خورد.

نسبت دادن نقل قولهای کذب به آیت الله هاشمی رفسنجانی، در "درخت خشکیده خواندن آیت الله طالقانی"،  افتخار کردن به اقداماتی که در سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی نظیر قهر چند روزه که موجب رنجش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گردید و وارونه خوانی تاریخ برای دست یابی به مقصود از جمله اقداماتی است که در جهت تخریب آیت الله هاشمی در این پروژه صورت گرفته است.

جالب اینجاست که تمامی این سناریو بر اساس نقل قولی از آیت الله هاشمی استوار شده است که در آن از مسئول منزل آیت اله طالقانی خواسته شده تا از آقای غرضی که بعنوان یک پاسدار که میهمان این منزل بوده است، پذیرایی شود و سپس وزارت آقای غرضی در دوران ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای بعنوان پاداشی تلقی شده که از سوی آیت الله هاشمی به وی برای دستگیری مجتبی طالقانی به اتهام عضویت در سازمان مجاهدین خلق داده شده است!.

بازانتشار توام با تغییر این مطلب چند روز پیش از انتشار توسط رسانه های وابسته به همان نهاد اقدام دیگری بود که اهداف این پروژه را آشکار می نماید.

بهر تقدیر ضمن تکریم اکثر اعضای خانواده آیت الله طالقانی که از این اقدامات خارج از حیطه اخلاق وشرع یکی از اعضا ابراز تاسف کرده اند ، تاکید می کند که جایگاه محبوب ومنحصر بفرد آیت اله طالقانی در افکار عمومی به جهت پایبندی به اخلاق و شرع در حیطه سیاسی است، امری که در این پروژه توسط مصاحبه کننده ومصاحبه شونده، زیرپا گذارده شده است.

لذا خواهشمند است مطلب فوق بعنوان جوابیه منتشر گردد.

دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی

30/6/1394

رونوشت: حجت الاسلام والمسلین میرحجازی قایم مقام دفتر رهبرمعظم انقلاب اسلامی
 سردار سرلشگر فیروزآبادی، رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح
سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین