کد خبر: ۳۲۱۱۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

گروگانگیری در خانه پزشک بوشهری؟/ پلیس: تکذیب می‌کنیم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهرگفت: طرح مسائلی مبنی بر گروگانگیری نافرجام پزشک بوشهری در برخی رسانه ها واقعیت ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ فرج شجاعی گفت: رسانه ها باید از گمانه زنی در مورد اخبار و حوادث امنیتی و انتظامی خودداری کنند و چنین خبرهایی را از منابع رسمی دریافت کنند.

وی گفت: فردی که با پوشاندن سر و صورت خود و با هدف سرقت وارد یکی از مجتمع مسکونی پزشکان شهر بوشهر شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی گفت: در هجدهم شهریور ماه شخصی سی ساله که با پوشاندن سر و صورت خود و به قصد سرقت وارد منزل پزشکی در مجتمع مسکونی شده بود با پسر آن خانواده درگیر شد. با حضور افراد خانواده در منزل و هوشیاری آنها سارق در جریان این سرقت ناکام ماند و با جا گذاشتن کفش خود از صحنه فرار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه سارق پیش از این نگهبان مجتمع مسکونی یاد شده بود گفت: این فرد با شناخت قبلی و تنها به قصد سرقت وارد منزل این پزشک شده بود که برای شناسایی نشدن با سر و صورت پوشیده اقدام به سرقت کرد.

به گزارش ایرنا، وی گفت: پس از چند روز تلاش و پیگیری های مستمر پلیس این سارق شناسایی در یک عملیات دستگیر که ضمن اعتراف به سرقت هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

شجاعی افزود: شهروندان باید از بازکردن درب منزل به روی افراد ناشناس خودداری کنند و محل سکونت خود را به تجهیزات ایمنی مورد نیاز تجهیز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین