کد خبر: ۳۲۲۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

برخی مخالفان برجام به تجمع خودپایان دادند

تعدادی از مخالفان برجام که مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی اقدام به برپایی چادر بدون داشتن مجوزقانونی کرده بودند دقایقی پیش چادرهای خود را جمع آوری و به اجتماع خود پایان دادند اما هنوز چندتن دیگرازآنان بر ادامه مخالفت اصرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام عمار عمارلو یکی از روحانیان که نخستین اجتماع کننده بود ضمن تشکر از آنان گفت: از چند مسیر موثق، مطلع شدیم که رهبر معظم انقلاب با ادامه این تحصن مخالف هستند. 

وی با بیان اینکه وظیفه ما اطاعت محض از رهبری است تاکید کرد: صدای ما به معظم له رسیده و ایشان با تدبیر خود، تصمیم به مخالف با این اجتماع گرفته اند. 

عمارلو به حضور رییس پلیس تهران بزرگ در جمع اجتماع کنندگان اشاره کرد و افزود: من از طریق تلفن سردار ساجدی نیا با سردار وحید از مسئولان ارشد دفتر رهبر معظم انقلاب گفت وگو کردم و ایشان تاکید کرد که نظر دفتر رهبری پایان دادن به این اجتماع است. 

نماینده اجتماع کنندگان با بیان اینکه ما برای اطمینان بیشتر نیز واسطه ای حضوری برای کسب تکلیف به بیت رهبری فرستادیم گفت: حاج حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز با حضور در جمع اجتماع اعلام کرده که نظر شخص رهبری پایان دادن به این تجمع است. 

عمارلو با تاکید بر اینکه برای من مسجل شده که ادامه این تجمع مخالف نظر رهبری است اعلام کرد: از این لحظه از نظر ما، تجمع پایان یافته است و ما پس از برچیدن چادرها و موکت ها به تجمع خود پایان می دهیم. 

در این لحظه عده ای از اجتماع کنندگان ضمن اعتراض به سخنان عمارلو اعلام کردند که نظر منتقل شده نظر دفتر بیت رهبری است و نظر معظم له تنها از طریق خود ایشان اعلام می شود. 

پس از این اعتراض چنددستگی در میان اجتماع کنندگان به وجود آمد و فضای تحصن به تشنج کشیده شد و عده ای خواستار پایان دادن به تجمع و عده ای دیگر نیز خواهان تداوم آن شدند. 

پس از سخنان نماینده اجتماع کنندگان، چند چادری که برپا شده بود به همراه موکت های پهن شده جمع آوری شدند اما چند نفر ازآنان همچنان به صورت ایستاده و معترض خواهان ادامه مخالفت و اجتماع غیرقانونی هستند. 

تجمع غیرقانونی به اجرای برجام از هفته گذشته با حضور جمع اندکی از افراد مقابل ضلع شمالی ساختمان مجلس شورای اسلامی آغاز شدو تا امروز به رغم هشدارهای مسوولان استانداری و فرنانداری تهران مبنی بر نداشتن مجوز و غیرقانونی بودن آن ادامه یافت.

به گزارش ایرنا، فرماندار تهران روزگذشته ضمن تاکید بر این نکته که اجتماع غیرقانونی است اعلام کرد که درصورت تمکین نکردن به قانون با این افراد اندک بدلیل ایجاد اختلال و سد معبر برخورد قانونی خواهد شد. 

رییس پلیس تهران بزرگ ساعاتی پیش در حالیکه لباس شخصی بر تن داشت در جمع افرادی که بدون داشتن مجوز در مخالفت با برجام مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی اجتماع کردند حضور یافت و با تبیین نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر مخالفت با ادامه کار این افراد از آنان خواست تا به اقدام غیرقانونی خود پایان داده و محل را ترک کنند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین