کد خبر: ۳۲۳۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

نتانیاهو دستور بازداشت رهبران مقاومت فلسطین را صادر کرد

منابع صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه این رژیم دستور بازداشت رهبران مقاومت را در داخل و خارج فلسطین صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سماء»، در پی تشدید درگیری ها میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان معترض در قدس شرقی و کرانه باختری، نتانیاهو روز گذشته (دوشنبه) در جلسه کابینه این رژیم، با طرح هایی علیه ملت فلسطین از جمله دستگیری رهبران مقاومت موافقت کرد.
یکی از این طرح ها که نتانیاهو از آن به عنوان « گزینه هجومی» یاد کرده، عملیات بازداشت رهبران فلسطینی در داخل و خارج این کشور است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که رهبران فلسطینی به اتهام تحریک عموم، حمایت از مقاومت در کرانه باختری و انجام اقدامات علیه یهود بازداشت خواهند شد.

تخریب منازل دو مجری شهید عملیات ضد صهیونیستی، بازداشت های اداری جوانان فلسطینی طی درگیری ها، افزایش حضور نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نیز افزایش تدابیر امنیتی در قدس با استقرار چهار هزار نیروی پلیس جدید از دیگر اقدامات مورد موافقت نتانیاهو با اجرای آنها است.

وی همچنین در نشست کابینه این رژیم، با جدا کردن مسیرهای عبور و مرور صهیونیست ها برای حفظ بیشتر امنیت آنها و انجام ماموریت های ضد فلسطینی در داخل شهرک های قدس، موافقت کرده است.

به دنبال برگزاری این جلسه و موافقت نتانیاهو با این طرح ها، رژیم صهیونیستی امروز /سه شنبه/ منازل دو مجری شهید عملیات ضد صهیونیستی قدس اشغالی به نام های 'غسان ابو جمل' و 'محمد جعابیص' در این شهر را منفجر کرد.

بنا به این گزارش، همچنین نظامیان صهیونیستی با حمله به محله الثوری در شهرک سلوان، منزل شهید معتز حجازی را محاصره کرده و سعی در بستن درها و منافذ آن با بتن آرمه را دارند.
منابع محلی خاطر نشان کردند که سربازان ارتش صهیونیستی تمامی ورودی های این محله را بسته و مانع از ورود فلسطینیان به آنجا می شوند و حتی به تیم های رسانه ای هم اجازه رسیدن به این نقطه را نمی دهند.

این در حالی است که حملات گسترده نظامیان صهیونیستی به مسجد الاقصی و تشدید محدودیت دسترسی فلسطینیان به این مکان مقدس در شرق بیت المقدس طی هفته های اخیر باعث افزایش تنش میان فلسطینیان و صهیونیست ها شده است.

کارشناسان سیاسی و مقام های فلسطینی درباره آغاز 'انتفاضه سوم' در نتیجه تشدید اقدامات سرکوبگرانه و فتنه انگیزانه صهیونیست ها هشدار داده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین