کد خبر: ۳۲۳۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

برگزاری نشست کارشناسان روابط عمومی بانک کشاورزی

در فاصله کمتر از 24 ساعت به شروع شصت و ششمین اجلاس کمیته اجرایی اتحادیه بین المللی آپراکا به میزبانی بانک کشاورزی ، نشست کارشناسان روابط عمومی این بانک بعداز ظهر چهارشنبه 15 مهرماه در مجموعه آموزشی رفاهی بابلسر برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این گردهمایی که باحضور مسعود شریفات مدیرامور حوزه مدیریت ، رضا لیاقت ورز رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل و کارشناسان روابط عمومی این بانک از سراسر کشور برگزار شد، مسعود شریفات خواستار تغییر نگرش کارشناسان نسبت به جایگاه روابط عمومی در بانک کشاورزی شد و تاکید کرد: روابط عمومی به معنای مردم داری و ارتباطی پایدار و دوستانه بدون توجه به نیازها ست.

وی افزود: کارشناسان روابط عمومی بایستی برای معرفی صحیح و کامل بانک کشاورزی در خارج از سازمان تلاش کنند و با پیگیری دلسوزانه، روابط کاری ناشی از تعهد و همکاری و تعامل با سایر بخش ها در راه ارتقا جایگاه روابط عمومی و بانک کشاورزی گام بردارند.

شریفات در ادامه برای استفاده از نظرات کارشناسی همکاران روابط عمومی استان ها اظهار علاقمندی کرد و از آن ها خواست تا نسبت به دستورالعمل های ابلاغی حساسیت بیشتری نشان بدهند.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، وی در پایان حضور در اجلاس آپراکا را فرصتی مغتنم برای کارشناسان روابط عمومی دانست تا از آن برای به روز رسانی استعدادها و تکمیل تجربیات خود استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین