کد خبر: ۳۲۴۸۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱

هراس نتانیاهو از واکنش فلسطینیان به اقدامات سرکوبگرایانه رژیم صهیونیستی

در حالی که رژیم صهیونیستی در دو هفته اخیر بی وقفه اقدام به سرکوب و کشتار فلسطینیان در بیت المقدس کرده است، بنیامین نتانیاهو روز سه شنبه، خواستار عدم واکنش فلسطینیان نسبت به این وقایع شد و گفت: اقدامات فلسطینی ها این رژیم را شکست نخواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، سرزمین های اشغالی در حدود دو هفته اخیر به دلیل هتک حرمت مسجدالاقصی و اجرای توطئه تقسیم زمانی و مکانی از سوی صهیونیست ها، صحنه درگیری های شدید میان فلسطینی ها با نیروهای امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی و همچنین برخی شهرک نشینان صهیونیست بوده و این مساله سبب وحشت صهیونیستها شده است.

خبرگزاری فرانسه در خبری با اشاره به نشست اضطراری پارلمان رژیم صهیونیستی به دلیل واکنش فلسطینیان نسبت به اقدامات سرکوبگرایانه، نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در پارلمان گفته که حملات فلسطینیان علیه شهرک نشینان صهیونیست، رژیم صهیونیستی را شکست نخواهد داد.

وی در حالی از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته است اقدامات تحریک کننده را متوقف و حملات فلسطینیان علیه صهیونیست ها را محکوم کند که در روزهای گذشته مجوز شلیک به فلسطینیان به بهانه های مختلف را صادر کرده است.

به گزارش ایرنا، فلسطینیان معترض به اقدامات سرکوبگرایانه صهیونیست ها در مسجد الاقصی، در دو روز اخیر در عملیاتی شهادت طلبانه چهار صهیونیست دیگر را زخمی کردند که به این ترتیب شمار صهیونیست های زخمی شده از آغاز ماه اکتبر جاری به 19 تن رسید.

در همین حال «صائب عریقات» دبیر سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت: سیاست های رژیم صهیونیستی از جلمه کشتن فلسطینیان، ادامه شهرک سازی و ساخت دیوار حایل، عوامل اصلی بروز خشونت و افراط گرایی و خون ریزی در این کشور شده است.

وی افزود: این جنایت ها که دولت نتانیاهو مرتکب آن می شود، هرگز تامین کننده ثبات و امنیت نخواهد بود.

عریقات گفت: نتانیاهو سعی دارد با این گونه اظهارات، واقعیت موجود را تغییر دهد و افکار عمومی را بفریبد.

سرزمین های اشغالی فلسطین روز سه شنبه در اعتراض به تجاوزات پی در پی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و سرکوب بی وقفه مکرر فلسطینیان و کشتار آنها توسط نظامیان صهیونیست، شاهد تظاهرات و اعتصاب گسترده سراسری بود.

دور تازه قیام فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی معروف به انتفاضه سوم از سوم اکتبر (11 مهر) آغاز شده است.

بنا به گزارش نهادهای رسمی فلسطین، از اول اکتبر جاری تاکنون بر اثر مقابله نظامیان صهیونیست با این اعتراضها، 27 فلسطینی شهید و بیش از یک هزار و 300 نفر نیز زخمی شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین