کد خبر: ۳۲۹۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

بارسلونا بازهم جریمه می‌شود

ادامه استفاده از پرچم‌های استقلال طلبانه هو‌اد‌ا‌ران، بارسلونا، باشگاه را با جریمه سنگینی روبه‌رو خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
چهارشنبه هفته‌ گذشته و در دیدار بارسلونا مقابل باته باریسوف، هو‌اد‌ا‌ران بارسا دوباره از پرچم‌های استقلال طلبانه استفاده کردند که این موضوع ممکن است ضربه جبران ناپذیری به باشگاه بزند.

طبق بند 147 قانون یوفا، استفاده از هرگونه نماد یا شعار سیاسی، مذهبی یا تبلیغ ایدئولوژی در ورزشگاه‌ها ممنوع است. تا این زمان، یوفا بر اساس بند 16، از حضور پرچم‌های استقلال طلبانه ممانعت کرده است و به همین دلیل، بارسلونا را اولین بار 30 هزار یورو و دومین مرتبه 40 هزار یورو جریمه کرد. تیم کاتالانی در دیدار نهایی فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2015 برابر یوونتوس و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر بایرلورکوزن، از پرچم‌های استقلال طلبانه استفاده کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، سه‌شنبه هفته‌ گذشته، برخی از اعضای آزادی طلب بارسلونا در نشست خبری عمومی اعلام کردند از تعداد زیادی پرچم‌های استقلال طلبانه در بازی چهارشنبه شب بارسلونا برابر باته باریسوف استفاده خواهند کرد. همچنین هو‌اد‌ا‌ران سرود لیگ قهرمانان را دوباره هو کردند.

یوفا این روزها در حال بررسی این مساله است و بی‌احترامی هواداران بارسلونا در نادیده گرفتن قوانین یوفا را برنمی‌تابد. بر اساس بند 147 قانون این سازمان، احتمال کسر سه امتیاز و یا حتی اخراج بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین