کد خبر: ۳۳۱۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

حمله جنگنده‌های روسی به منابع نفتی داعش/ 206 حمله تنها در یک روز

جنگنده‌های روسیه با هدف قرار دادن محموله‌های نفتی وابسته به داعش تلاش می‌کنند تا منابع نفتی این گروه تروریستی را بخشکانند. روسیه اعلام کرده که در یک روز 206 موضع تروریست‌ها در سوریه را بمباران کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
اندریه کارتابولوف، رئیس اداره عملیات ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه در گفتگو با خبرنگاران عنوان داشت:‌ جنگنده‌های روسی حدود 500 کامیون حامل محموله‌های نفتی وابسته به گروهک داعش را که از سوریه به سمت عراق حرکت می‌کرد، هدف قرار داده‌اند.

وی در ادامه افزود: این کامیون‌ها که توسط جنگنده‌های روسی هدف قرار گرفتند طی روزهای گذشته محموله‌های نفتی را از سوریه به عراق برای پالایش منتقل می‌کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت روسیه الیوم، از سوی دیگر هواپیما‌های نیروی هوا فضای روسیه طی یک روز 206 موضع تروریست‌ها در سوریه را بمباران کردند اما تعداد مواضع بمباران شده توسط ائتلاف غربی فقط 14 موضع بود که به عبارتی حملات روسیه 15 برابر ائتلاف غربی بوده است.

یک منبع در وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام این مطلب به شبکه تلویزیونی RT گفت: ائتلاف طی روز سه شنبه با 20 پرواز رزمی 14 موضع را بمباران کرد اما تعداد مواضع بمباران شده در این روز طی 127 سورتی پرواز رزمی روسیه، 206 هدف بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین