کد خبر: ۳۳۲۰۴۳
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

در هفته دوازدهم لیگ‌ برتر فوتبال چه گذشت؟

ضربه محکم پروپجیچ مهاجم اهل کرواسی استقلال آخرین صحنه حساس روز دوم از هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران بود.
آفتاب‌‌نیوز :
استقلال که روز گذشته با برد استقلال‌خوزستان در ورزشگاه غدیر صدر را به شاگردان ویسی واگذار کرده بود، با قلدری و یک برد قاطع در اهواز دوباره صدرنشین شد. شاید بد نباشد مسابقات این هفته را بررسی مجددی کنیم. هفته‌ای که با بازی فردای پرسپولیس مقابل استقلال اهواز به پایان خواهد رسید.

"ورزش سه" گزارش و ویدئوی همه بازی‌ها را برای تماشای مجدد در اختیار شما می گذارد.

استقلال‌خوزستان 1 ـ گسترش فولاد صفر
شاگردان ویسی با کسب یک پیروزی اقتصادی دیگر با 21 امتیاز موقتا صدرنشین لیگ شدند. در این بازی تک گل میثم دورقی از روی نقطه پنالتی برای آبی‌پوشان کم طرفدار خوزستانی کافی بود تا آنها به بالانشینی خود ادامه دهند. چیزی که قبل از شروع لیگ به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نبود.

سایپا 2 ـ ملوان 1
شاگردان مجید جلالی در یک بازی پربرخورد و جنجالی در حالی ملوان را شکست دادند که حمید استیلی سرمربی ملوان عقیده داشت داور دو پنالتی این تیم را نادیده گرفته است. در نهایت سایپا با این پیروزی به جمع  3 تیمی پیوست که 20 امتیازی هستند و ملوان نیز با این شکست حالا اوضاع خوبی در جدول ندارد و ممکن است رده هشتم جدول را هم فردا از دست بدهد.

پدیده تیمی که چندان جدی گرفته نمی‌شد امروز هم یک برد خانگی شیرین به دست آورد تا با 16 امتیاز به رده نهم جدول صعود کند. آنها این3 امتیاز را 10 نفره و با چنگ و دندان حفظ کردند تا راه آهن با این شکست شرایط بدی در جدول پیدا کند.

تراکتورسازی صفر ـ سیاه جامگان صفر
تونی اولیویرا سرمربی تراکتورسازی عصبانی از تساوی در پایان مسابقه از خبرنگاران درخواست کرد روی اعصابش قدم نزنند! این واکنش او و تیم خوبش به تساوی مقابل شاگردان فرهاد کاظمی بود که البته با درخشش دروازه‌بان گمنام تیم مشهدی به دست آمد. تراکتور تیم دهم جدول است و این موقعیت خوبی برای شاگردان تونی نیست.

سپاهان 2 ـ نفت 1

نتیجه این بازی کاملا می‌توانست خلاف این باشد اما بوحمدان بازیکن جنوبی و جوان نفت با از دست دادن یک پنالتی و به ثمر رساندن یک گل به خودی کار تیم خود را خراب کرد. سپاهان که حالا دوباره با پیروزی آشتی کرده با سرمربی جدیدش به بازگشت به جمع مدعیان فکر می‌کند. نفت هم با وجود این شکست نشان داد کیفیت خوبی دارد و برای همه تیم‌های لیگ دردسرساز خواهد بود.

صبا صفر ـ ذوب‌آهن صفر

این هم از آن مسابقاتی است که کسی به یاد نخواهد سپرد. ذوب‌آهن با یک کلین شیت دیگر 20 امتیازی شد و در پله سوم قرار گرفت و صبا با یک امتیاز کمتر به رده ششم جدول سقوط کرد. البته انتظار داشتیم نبرد یحیی و دایی جذاب‌تر از این باشد.


فولاد صفر - استقلال 2 
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پرویز مظلومی با یک برد خارج از خانه دیگر، اوضاع را به سود خود کردند. این یک توانایی ویژه در بین آبی‌پوشان است. تیمی که می‌تواند از حداقل موقعیت حداکثر استفاده را ببرد. برد امروز اگرچه با اعتراض هواداران فولاد کمی تلخ شد ولی برای استقلالی‌ها آنقدر شیرین بود که فاصله اهواز تا تهران را به شادی گذراندند. استقلال با 25 امتیاز صدرنشین لیگ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین