کد خبر: ۳۳۳۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

پیروزی دشوار رئال مادرید و شکست منچسترسیتی در لیگ قهرمانان

یوونتوس با برتری برابر منچسترسیتی صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرد و رئال مادرید نیز با نتیجه 4 بر 3 در اوکراین پیروز شد و شاختار را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان 8 دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی یوووتوس همچون بازی رفت موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد.تک گل این بازی را ماریو مانژوکیچ به ثمر رساند. مونشن گلادباخ نیز در خانه با نتیجه پرگل 4 بر 2 سویا را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در پنجمین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میهمان شاختار دونتسک بود که در نهایت زمان مانع از شکل گیری فاجعه ای بزرگتر شد و تیم بنیتس بازی 4-0 برده را در لحظات پایانی با پیروزی 4-3 عوض کرد تا به عنوان صدرنشین گروه A راهی دور بعد شود. رونالدو دو بار و مودریچ و کارواخال برای رئال گلزنی کردند ولی از دقیقه 77 این تیم شاختار بود که سوار بر بازی شد و سه بار دروازه رئال مادرید را باز کرد ولی این دیدار در نهایت با برتری 4 بر 3 رئال به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه پاری سن ژرمن با 5 گل مالمو سوئد را شکست داد.

در گروه دوم منچستریونایتد برای جبران شکست بازی رفت برابر آیندهوون به میدان رفت ولی این دیدار برنمده ای نداشت و با تساوی یدون گل به پایان رسید. پیش از این بازی نیز لفسبورگ موفق شد با نتیجه 2 بر یک زسکا را شکست دهد.

در گروه 3 اولین حضور دنیزلی روی نیمکت گالاتاسرای با باخت همراه شد و این تیم در خانه آتلتیکومادرید با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. دیدار آستانه و بنفیکا نیز با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین