کد خبر: ۳۳۳۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

روزنامه جمهوری اسلامی:بسیج به سوء استفاده اسماعیل کوثری از ظرفیت این نهاد واکنش نشان داد

سرگرد پاسدار حسن نوعی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تکذیب برگزاری هرگونه برنامه از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مسجد آقا علی اشرف گفت: این برنامه تحت مدیریت سپاه نبود و سپاه ارومیه هیچ سخنرانی را برای این مراسم دعوت نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: همزمان با هفته بسیج، برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس با سوءاستفاده از ظرفیت عظیم بسیج اقدام به برگزاری برنامه‌هایی تحت عنوان گردهمایی بسیجیان می‌کنند که این مسئله واکنش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه را در پی داشت.

  سرگرد پاسدار حسن نوعی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با تکذیب برگزاری هرگونه برنامه از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در مسجد آقا علی اشرف گفت: این برنامه تحت مدیریت سپاه نبود و سپاه ارومیه هیچ سخنرانی را برای این مراسم دعوت نکرده است. وی با انتقاد از رویکرد برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس در برگزاری تجمعات و مراسمات با استفاده از عنوان بسیج، از پی‌گیری قانونی این تخلفات خبر داد.

نوعی خاطر نشان کرد: «قطعاً بسیج اجازه سوءاستفاده از ظرفیت عظیم حزب‌الله و هفته بسیج را به عناصر سیاسی نخواهد داد.» 

اسماعیل کوثری یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شامگاه سه‌شنبه در مراسمی که توسط استاندار سابق آذربایجان غربی و یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس تحت عنوان گرامیداشت هفته بسیج برنامه‌ریزی و در مسجد آقا اشرف ارومیه برگزار شد، با حمله شدید به دولت اظهار داشت: بسیاری از مشکلات کنونی اقتصاد کشور از بی‌تدبیری مسئولان و دولت کنونی شکل می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین