کد خبر: ۳۳۳۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶

علی کفاشیان در لباس هندی+تصویر

علی کفاشیان در حاشیه مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا با لباس سنتی‌ هندی‌ها دیده شد و حرف‌های مهمی زد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس فدراسیون فوتبال ایران که جهت شرکت در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا در دهلی نو بسر می برد، درباره مذاکرات خود با مسئولان فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیایی به نکاتی اشاره کرد.

او در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: در حاشیه این مراسم مسئولان ورزشی و مسئولان فدراسیون های فوتبال کشورهای آسیایی به مذاکره با یکدیگر پرداختند که در همین راستا طی صحبتی که با مسئولان فدراسیون فوتبال قطر داشتیم، آنها نسبت به همکاری و مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر تاکید بسیار زیادی داشتند.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: روز گذشته هم دبیرکل کمیته عالی برگزاری جام جهانی قطر در نشست خبری خود ابراز امیدواری زیادی نسبت به حضور ایران در جام جهانی 2022 داشته و هیجان فوتبالی و هواداران بیشمار فوتبال کشورمان را از دلایل موثر حضور ایران در جام جهانی اعلام کرده است. 

کفاشیان در ادامه بیان کرد: البته مذاکراتی با مسئولان فوتبالی چین هم داشتیم که نسبت به برگزاری بازیهای دوستانه در رده سنی پایه ابراز علاقه کردند. مسئولان فوتبال ژاپن و کره جنوبی هم علاوه بر درخواست بازی دوستانه در رده سنی پایه، پیشنهادات خود را نسبت به افزایش سطح همکاری های متقابل در زمینه توسعه و آموزش فوتبال مطابق با قرارداد همکاری دو جانبه ای که پیش از این به امضا رسیده است، بیان کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ او در این مراسم با لباس هندی در کنار امیر شجاعی؛ خواهرزاده محمدرضا شریفی نیا دیده شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین