کد خبر: ۳۳۴۰۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

351 مورد تیراندازی گروهی در آمریکا با 447 کشته در یازده ماه گذشته

یک موسسه تحقیقاتی آمریکایی با اشاره به این که تنها در یک هفته گذشته 12 مورد تیراندازی گروهی در این کشور اتفاق افتاده است، اعلام کرد که جامعه آمریکا در یازده ماه گذشته شاهد 351 مورد از اینگونه تیراندازی ها بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
موسسه آماری 'ردیت' با انتشار گزارشی از درگیری های مسلحانه در جامعه آمریکا نوشته است که روز پنجشنبه همزمان با برگزاری مراسم روز شکرگزاری در این کشور، دو واقعه تیراندازی جمعی، در ایالت کالیفرنیا و دیگری در ایالت کالورادو اتفاق افتاده که در مجموع 5 کشته و 11 مجروح برجای گذاشته است .

این مرکز پژوهش های آماری یادآور شده است که تیراندازی و قتل های گروهی به درگیری های مسلحانه ای اطلاق می شود که دست کم چهار نفر در جریان وقوع آن کشته و یا مجروح شده باشند.
بر همین اساس، موسسه 'ردیت' اعلام کرده است که تا تاریخ بیست و هفتم ماه جاری در مجموع 351 مورد از اینگونه تیراندازی ها در ایالت های مختلف آمریکا صورت گرفته است.

'ردیت' یادآور شده است که تنها در یک هفته گذشته 12 مورد مختلف از این گونه درگیری های مسلحانه گروهی بوقوع پیوسته است.

بر اساس آمار این موسسه، شمار کشته شدگان اینگونه تیراندازی ها در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 20 درصد افزایش داشته و در حالی که سال گذشته در مجموع 383 نفر جان خود را در این گونه درگیری ها از دست دادند و 447 نفر نیز در فاصله یازده ماه سال جاری قربانی تیراندازی های گروهی شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین