کد خبر: ۳۳۴۳۰۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

رضا رشیدپور چهره‌ی بدون روتوش الهام چرخنده را نشان می‌دهد+تصویر

الهام چرخنده، در برنامه «دید در شب» رضا رشید پور حاضر شد و پرسش‌های او در مورد حاشیه‌های دو سال اخیرش پاسخ داد.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا رشید‌پور از حضور الهام چرخنده در برنامه چالشی «دید در شب» خبر داد و گفت: پس از ماجرای انتشار ویدیوی خاص از سخنرانی خانم چرخنده در دانشگاه و حاشیه های پیرامون آن، ایشان روبروی من نشستند و به شفاف‌ترین پرسشهایم پاسخ گفتند.

مجری و کارگردان «دید در شب» از بررسی تمام حاشیه‌های دو سال گذشته در مورد الهام چرخنده خبر داده و به مخاطبان وعده داده تا با چهره بدون روتوش چرخنده به زودی آشنا خواهند شد.

این برنامه قرار است روز پنج‌شنبه در تارنمای آپارات  در دسترس بینندگان قرار بگیرد.

برنامه «دید در شب» مصاحبه‌های چالشی رشیدپور به سبک هارد تاک با میهمانان برنامه است. در این برنامه بدون ملاحظات معمول و بی‌پرده، مهمانان به سوالات مجری برنامه پاسخ می‌دهند.

هفته گذشته با انتشار ویدیوی سخنرانی الهام چرخنده  در دانشگاه و درگیری لفظی او با یکی از دانشجویان، این بازیگر بار دیگر خبرساز شد.

به گزارش خبر آنلاین، الهام چرخنده ضمن توضیحاتی درباره این جنجال گفته بود: واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست به دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه تکه شده  است. مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند. 

رضا رشیدپور چهره‌ی بدون روتوش الهام چرخنده را نشان می‌دهد+تصویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
7
71
اون طرف دارن ماشین زمان میسازن اونوقت ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
15
42
به نظر من چادر حرمتش بالاتر از اینهاست که یکی بخواد اونو وسیله رسیدن به اهدافش کنه
کاش حرمت چادر و حجاب و خانم هایی که واقعا محجبه بودند و اعتقادات شدید دارند رو نشکنیم !

خوب و بد اعمال ایشون هم با خودش و خدای خودش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
12
69
خانم محترم از زمانی که شما از چادر برای مقاصد خودتون استفاده کردید ،کشف حجاب بازیگرا هم باب شد. شما در افراط وتفریط بی نظیرید، یک روز با آن عکسهای آنچنانی ، یک روز هم خود نمایی با حجاب! واقعا دلیل اصرار شما در خود نمایی با چادر در چیست؟ چه چیزی از زندگی خودرا میخواهید پنهان یا لاپوشانی کنید؟
پاسخ ها
مانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
چرا دورغ پراکنی میکنی؟؟؟!!! گلشیفته که چندسال قبل از ماجرای ایشون دست به اقدام زده ....... یا معصومه علی نژاد یا فرناز قاضی زاده .......... فکر کردی با اطلاعات دروغت میتونی شخصی رو بدنام کنی؟؟...... حالا بین اینهمه فرد که بی حجاب شدن یکنفر باحجاب شده چرا نمیتونید تجمل کنید؟؟....... همه نظرات و دیدگاههاتون رو یکروز باید جوابگو باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
این نظرت لایک داره
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
9
14
دوستان اینقدرباشخصیت افرادبازی نکنیدبخداهمه بایدجواب داده بشه خیلی دلها توثانیه برمیگرده داستان علی گندابی فضیل ایاز {البته نمیدونم غلط املائیدر اسم شخص دوم دارم یانه}خیلی بایدمراقب بودتخریب کردن یک لحظه است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین