کد خبر: ۳۳۴۶۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

هوای تهران پاک شد+تصاویر

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: شاخص کیفیت هوای استان تهران با کاهش میزان غلظت ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون نسبت به روز گذشته از شرایط سالم به شرایط پاک تغییر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرستگاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به هشت صبح امروز، در شرایط پاک قرار گرفته است.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: ایستگاه های پارک رز، اقدسیه و پارک رازی آلوده ترین و ایستگاه های میدان امام خمینی، شهرک چشمه و دانشگاه علم و صنعت پاک ترین نقاط جوی شهر تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
5
اگر ما عقل مون برسه به جای کمپین نخریدن خودرو، کمپین نصف کردن مصرف خودرو و نصف کردن استفاده از خودرو رو راه می‌اندازیم. من دو سال هست که به جای ماشین با مترو رفت و آمد می‌کنم.
(۱) خودروی لعنتی من کمتر فرسودده میشه. فقط برای خرید آخر هفته و بردن دخترم به پارک از این ماشین لعنتی استفاده می‌کنم.
(۲) مسیر منزل تا مترو و متروی مقصد تا محل کار روزی حدود ۲ ضربدر نیم ساعت = یک ساعت پیاده روی برای من جور کرده که وزنم حدود ۱۲ کیلو کمتر شده (به انضمام پرهیز ار پرخوری) و همه پارامترهای سلامتی‌ام بهتر شده.
(۳) هزینه مترو در حد صفر هست! روزی ۴۶۰ تومان خالی! هزینه ماشین چقدره؟
(۴) هزینه عصبی مترو هم خیلی کمتر از ماشین هست. هر کسی که رانندگی توی اتوبان و خیابان کرده باشه به سادگی درک میکنه که هزینه عصبی رانندگی چقدره.
(۵) مهمترین اثرش که موقعی به چشم میاد که مثلا ۳۰-۴۰ درصد مردم همت بکنند و از ماشین استفاده نکنن اینه که هوا تمیزتر میشه.

به خدا قسم مساله سلامتی جسم و عقل مون هست! اصلا گیرم دولت و همه مسوولان بی عقل و بی لیاقت! بسیار خوب بیاین خود ما ملت مسایل مون رو حل کنیم. حل مساله ترافیک و آلودگی هوا خیلی ساده هست! کافیه ترکیبی از پیاده روی و وسایل حمل و نقل‌ جمعی رو استفاده کنیم. اگر ما همت کنیم به مرور تحولات به سمتی پیش میره که وسایل حمل و نقل عمومی هم زیاد میشه. ما ۸۰ میلیون در این سالها جز غر غر کردن و تنبلی کار خاصی نکردیم. ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین