کد خبر: ۳۳۷۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

سه راهکار مشعل برای حمایت از پروژه ملی فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) سه راهکار "تقویت پروژه مقاومت"، "پایان شکاف داخلی" و "حرکت به سمت امت و بشریت و تحرکات حقوقی و سیاسی" را بهترین راه برای حمایت از پروژه ملی فلسطین معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از طریق ویدئو کنفرانس در همایش انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت در کرانه باختری از نقش دانشجویان تمجید و آنها را عاملان شکل گیری انقلاب ها و بنیانگذاران جنبش ها و صاحبان طرح های شجاعانه و ابتکاری توصیف کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مشعل تصریح کرد: ما باید به صورت همزمان در این سه مسیر حرکت کنیم و ضمن گسترش انتفاضه در برابر اشغالگران صهیونیست و تقویت پروژه مقاومت، برگ های برنده لازم را در دست بگیریم.

وی در بخش دوم سخنان خود بر لزوم پایان بخشیدن به شکاف داخلی، یکپارچه سازی جبهه داخلی و مشارکت ملی و تقویت آن تاکید کرد و گفت: هیچ کدام از طرف های فلسطینی از دیگری بی نیاز نیست و وطن بزرگتر از همه ماست و به همه ما نیاز دارد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سومین بخش از سخنان خود بر لزوم حرکت به سمت امت و بشریت در کنار تحرک در عرصه های سیاسی، دیپلماتیک و رسانه ای، تلاش حقوقی برای پیگرد رژیم صهیونیستی و تشدید فشار علیه آن، کسب حامیان بیشتر و تشدید خشم و نفرت جهانیان از رژیم جنایتکار صهیونیستی که با بی رحمی دست به کشتار می زند، تاکید کرد.

مشعل خطاب به دانشجویان اعلام کرد: رهبران ملی فلسطینی باید با وحدت سیاسی و پایان دادن به شکاف داخلی شوم و حرکت به سمت مشارکت ملی پازل وحدت و همبستگی کنونی شکل گرفته در فلسطین را تکمیل کنند و شما امروز پیام قوی به جهانیان ارسال کردید و آن اینکه تا زمان تداوم شهرک سازی های رژیم اشغالگر قدس، همزیستی با این رژیم ممکن نیست و هر گونه راهکاری برای حل منازعه فلسطینی صهیونیستی باید این مساله را مد نظر قرار دهد.

به گزارش ایسنا، وی در پایان به نمایندگی از جنبش حماس از فداکاری ها و رشادت های خانواده های شهدا و صاحبان منازل تخریب شده تمجید کرد و گفت: ما برای تقویت پروژه مقاومت و پروژه سیاسی و مشارکت ملی سعی در افزایش قدرت و تلاش خود را داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین