کد خبر: ۳۳۷۶۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
مرتضوی به ‌دنبال ایجاد انحراف در مسیر دادگاه است

روایتی از جلسه بررسی پرونده تأمین‌اجتماعی؛ مرتضوی با بادیگارد آمد و استرس داشت/پرداخت بیت‌المال واجب‌تر از رفتن به زیارت است

یک نماینده مجلس گفت که در زمان بررسی پرونده تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی، نشستی با حضور مرتضوی در مجلس برگزار شد و او در زمان ارائه توضیحات دچار استرس بسیاری بود و رنگ به رنگ می‌شد و دستش به‌شدت می‌لرزید.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدحسین دهدشتی  در واکنش به ادعاها و اظهارات مرتضوی درباره نامه اخیر پنج نماینده مجلس، گفت: اظهارات اخیر مرتضوی تنها فرار رو به جلو و نوعی فرافکنی است زیرا او به‌ علت تجارب به‌دست‌آمده در زمان قضاوت، خود را بسیار زرنگ و زیرک می‌داند و اقداماتش در این راستاست.

به گزارش آفتاب، نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه «پرونده‌های مرتضوی در مسائل مختلف هم‌اکنون در دادگاه‌ها در حال بررسی است»، به خانه ملت گفته است: استفاده ابزاری او از اربعین حسینی و زیارت امام‌ حسین (ع) به‌هیچ‌وجه درست نیست و مرتضوی از این مسأله در حال سوءاستفاده است؛ از این‌رو به نظر من پرداخت حق‌الناس و بیت‌المال بسیار واجب‌تر از رفتن به زیارت است.

وی با بیان اینکه «مرتضوی با حاشیه‌سازی به ‌دنبال ایجاد انحراف در مسیر دادگاه است»، تصریح کرد: در زمان بررسی پرونده تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی، نشستی با حضور مرتضوی در مجلس برگزار شد و وی در این جلسه پنج‌ساعته توضیحاتی را ارائه کرد. در زمان ارائه توضیحات، او دچار استرس بسیاری بود و به‌اصطلاح بسیار رنگ به رنگ می‌شد و دستش به‌شدت می‌لرزید؛ البته تمام اتفاقات و اظهارات مطروحه در این نشست کاملا ضبط و ثبت شده اما ما روحیه‌ای مثل مرتضوی نداریم که جلسات خصوصی را فیلم‌برداری و منتشر کنیم.

دهدشتی با تأکید بر اینکه «مرتضوی باید پاسخگوی تمام اتهامات مطروحه در دادگاه باشد»، گفت: درباره مسأله حضور مرتضوی با بادیگارد و محافظ نیز باید بگویم او همواره از سوی این افراد محافظت می‌شود و حتی در نشست مشترک با مجلس نیز با بادیگارد آمد که ما آنها را راه ندادیم. همچنین با نگاهی به تصاویر حضور او در جلسات مختلف دادگاه و حتی در سفر به کربلا مشاهده می‌کنید که مرتضوی تعدادی محافظ دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین