کد خبر: ۳۳۹۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

استیلی: به عشق هواداران جانانه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت که مشکلات مالی داریم اما به عشق هواداران جانانه بازی کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید استیلی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال تهران با ابراز رضایت از کسب این نتیجه گفت: بازیکنان ما از لحاظ روحی – روانی در شرایط خوبی قرار ندارند، ما برای کنار هم جمع کردن آنها مشکلات زیادی داریم. امیدوارم که مسئولان دست به دست هم بدهند تا ملوان کماکان مایه افتخار انزلی بماند و خوشحالی را به خانواده‌ها تزریق کنند.

او درباره خروج زود هنگام مازیار زارع به دلیل مصدومیت گفت: شهاب کرمی در این بازی به خوبی توانست وظایفش را انجام دهد و نشان داد در شرایط خوبی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سرمربی ملوان درباره این که آیا علاقه‌ای به جذب مهرداد اولادی دارد یا نه؟ اظها‌ر کرد: باید شرایط او را بررسی کنیم. زمانی که او آماده باشد می‌تواند گره گشای مشکلات ما باشد، اما ما از شرایط او خبری نداریم و باید آن را بررسی کنیم. اگر بتواند به ما کمک کند از حضورش استقبال می‌کنیم.

او درباره بازی دادن به پویا نزهتی و جلال رافخایی در این دیدار نیز گفت: آنها زمانی که خوب باشند به میدان می‌روند. همان طور که دیدید جلال و پویا امروز از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند چرا که در تمرینات خوب عمل کرده بودند. در چند بازی گذشته از درویشی به عنوان مهاجم استفاده کرده بودیم و امروز رافخایی به پست اصلی‌اش بازگشت. د‌ر‌وازه‌بان ما هم سید حسین حسینی امروز نشان داد که در شرایط خوبی قرار دارد و مجددا احیا شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین