کد خبر: ۳۴۰۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

مرتضی بانک: اعتدال جریانی مداوم است

دبیر حزب اعتدال و توسعه گفت: حزب اعتدال و توسعه برای فعالیت های مقطعی تشکل نشده و حرکتی دائمی در سطح کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی بانک عصر شنبه در همایش حزب اعتدال و توسعه آذربایجان شرقی افزود: این حزب با حرکت هدفمند، علمی و تقویت تشکیلات حزبی به دنبال جلب نظر مردم از طریق برنامه محوری و تاثیرگذاری در توسعه کشور است.

وی گفت: فعالیت سیاسی در کشور پیچیده و حرکت تشکیلات حزبی با وجود برخورداری از پشتوانه قانونی، با موانع زیادی روبروست.

مرتضی بانک افزود: حضور مردم در فعالیت های سیاسی و تصمیم گیری می تواند کشور را به سوی دموکراسی سوق دهد. هرچه احزاب سیاسی بیشتر و گستره عمل آنان در صحنه های اجتماعی وسیع تر شود به همان میزان دموکراسی نیز در سطح جامعه توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه جامعه برای حفظ استقلال نیازمند دموکراسی است، افزود: اگر چه احزاب درکشور با نواقص متعددی روبرو است اما ضامن توسعه کشور به شمار می‌رود.

بانک همچنین اظهار داشت‌: تقویت علمی، بنیادی و هدفمند احزاب ساختارهای محدودکننده دموکراسی را در کشور خواهد شکست و آینده روشنی را پیش روی کشور قرار خواهد داد.

وی به وجود موانع فرهنگی برای حرکت های حزبی در کشور اشاره کرد و افزود: اجازه ندهیم تا عناصری که علاقه‌مند نیستند تا حرکت های اجتماعی مردم شکل بگیرد، موفق شوند.

وی همچنین به تاثیرگذاری آذربایجان شرقی در تحولات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: این استان ضامن اتحاد و وحدت اجتماعی کشور است.

به گزارش ایرنا، در این همایش یکروزه جمعی از دبیران و اعضا شورای شهرستان های حزب اعتدال و توسعه آذربایجان شرقی برای نخستین بار در طول فعالیت این حزب گردهم آمدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین