کد خبر: ۳۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۷:۰۵

پاسخ حنیف مزروعی به اظهارات قالیباف در مورد پرونده وبلاگ نویسان

آفتاب‌‌نیوز : ايشان در بخشي از سخنان خود گفته اند: «در بخش وبلاگ نويسان هم با يكايك آن افراد جلسه گذاشتم و كار را پيگيري كردم و آن گونه كه انعكاس يافته بود در ناجا ضرب و شتم شده، نبوده است.»

در خصوص اظهارات فوق چند نكته را متذكر مي شوم:

1- در ديدار با ايشان فقط دو نفر از افراد بازداشتي مرتبط با پرونده وبلاگ نويسان تهران حضور داشتند، پس چطور ايشان با تك تك افراد گفت و گو كرده اند؟

2- در جريان ديدار اينجانب و مسعود قريشي با ايشان در سمت فرماندهي نيروي انتظامي، ايشان صريحاً پذيرفتند كه مأمور بازجويي ما از افراد اين نيرو و پرسنل ناجا بوده است.

3- آقاي قاليباف درخصوص محل نگهداري ما در طول مدت بازداشت صراحتاً اعلام نمودند كه آن زندان يا بازداشتگاه تحت نظر نيروي انتظامي بوده است.

4- در آن ديدار اينجانب و آقاي قريشي متذكر شديم كه تنها يك بازجو داشته ايم و همان شخص اقدام به ضرب و شتم مي كرد و محل بازجويي مان هم همان بازداشتگاه تحت نظر ناجا بود.

با توجه به مقدمات فوق نمي دانم چرا ايشان اكنون كه از فرماندهي نيروي انتظامي استعفا داده اند در توجيه اقدامات گذشته ناجا به جاي پاسخگويي در اين زمينه كه در خصوص رفتارهاي متعدد خلاف قانون كه دراين پرونده صورت گرفته چه كرده اند و نتيجه قول هايي كه در ديدارشان داده اند به كجا انجاميد، سخن ديگري گفته اند و نيروي تحت امرشان را تبرئه كرده اند.

اميدوارم حال كه ايشان گام در ميدان سياست نهاده اند، صداقت را فداي مصلحت نكنند و صادقانه سخن بگويند.
حنيف مزروعي
سه شنبه 23/1/84
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۸۴/۰۱/۲۷
0
0
بهتر است حنيف جان در كنار نامزدشان بي سر و صدا زندگي آرامي را دنبال نمايند و از ماجرا جويي پرهيز نمايند . اگر قرار باشد در ميدان سياست صداقت فداي مصلحت نشود ...
ناشناس
|
-
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۸۴/۰۱/۲۷
0
0
با حنيف موافقم ...
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۸۴/۰۱/۳۰
0
0
اعتراض مردم جزيره خارك به شوراي اسلامي شهر و انتخاب شهردار

مردم جزيره خارك در استان بوشهر در اعتراض به عملكرد شوراي اسلامي شهر و همچنين انتخاب شهردار در مسجد امير المؤمنين تجمع نمودند كه در جهت انحلال شورا و همچنين رسيدگي به عملكرد ضعيف شورا توماري به امضاء شركت كنندگان رسيد و در توماري ديگر از استاندار بوشهر تقاضاي عدم ورود شهردارغير بومي به جزيره را درخواست نمودند قابل ذكر است تاكنون در 2 مرحله بر عليه شوراي شهر شبنامه نوشته شده كه نشان دهنده

ضمنأ مردم جزيره درخواست تحصن در مقابل شوراي اسلامي شهر را نمودند كه از طرف مسؤولين سياسي امنيتي رد شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین