کد خبر: ۳۴۲۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
غروی خبر داد:

حمایت بخش وسیعی از جامعه‌مدرسین از هاشمی و لاریجانی

روزنامه آرمان در گفت و گویی با حجت‌الاسلام سیدمحمد غروی عضو جامعه مدرسین قم به جلساتی در قم با حضور برخی چهره‌های سیاسی برای تخریب شخصیت‌هایی مانند هاشمی و لاریجانی اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اهم سخنان وي در اين گفت و گو را بخوانيد: من اطلاعي از اين جلسات ندارم و نمي‌دانم چه شخصيت‌هايي مي‌آيند. طبيعتا به من هم اطلاع نمي‌دهند چرا كه مواضع بنده نسبت به آيت‌ا... هاشمي، سيد حسن خمینی، آقاي لاريجاني و ديگر شخصيت‌هاي معتدل نظام مشخص است ولي به هر حال نظر بنده اين است كه اين خط تخريب و بداخلاقي به ضرر حتي خود تخريبگران خواهد بود و حيثيت و منزلت آنها را در نظر مردم كاهش مي‌دهد و روز به روز هم محبوبيت افرادي كه مظلوم واقع شوند بالا‌تر مي‌رود.

**جامعه مدرسين معتدل بوده و هست و من اطلاع دارم كه ايشان را فردي حكيم، دانا و معتدل مي‌دانند و سياستمداري كه مورد تاييد و عنايت مقام معظم رهبري است و همچنين جايگاه خانوادگي بسيار بالايي دارند. يقين دارم كه بخش وسيعي از اعضاي جامعه مدرسین اعتقاد دارند كه بايد آقاي لاريجاني در ليست باشد. درباره حضور آقاي هاشمي در ليست، هم عده‌اي مخالفت‌هايي مي‌كنند اما در مجموع جمع قابل توجهي از اعضاي جامعه مدرسين با ايشان همراه و موافقند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین