کد خبر: ۳۴۵۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

استانداری تهران: تجمع مقابل وزارت نفت غیرقانونی است

این گروه در اعتراض به آنچه آن را قراردادهای نفتی منعقد شده بین ایران و کشورهای اروپایی نامیدند صبح شنبه مقابل وزارت نفت در تهران اجتماع کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با بیان اینکه درخواستی برای برگزاری تجمع مقابل ساختمان وزارت نفت به این نهاد ارائه نشده است گفت: برگزاری هرگونه تجمع مقابل این وزارتخانه غیرقانونی است. 
 
محمدرضا یوسفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آنجا که هیچگونه درخواستی برای تجمع به استانداری تهران ارائه نشده مجوزی نیز در این ارتباط صادر نشده است بنابراین برگزاری هرگونه تجمع مقابل وزارت نفت غیرقانونی است. 

در پی فراخوان هایی صبح شنبه اجتماعی از سوی گروهی که گفته می شد دانشجو هستند مقابل ساختمان مرکزی وزارت نفت واقع در خیابان طالقانی برگزار شد که با واکنش و هشدارهای نیروهای پلیس روبرو شد. 

این گروه در اعتراض به آنچه آن را قراردادهای نفتی منعقد شده بین ایران و کشورهای اروپایی نامیدند صبح شنبه مقابل وزارت نفت در تهران اجتماع کردند. 

دانشجویان با سردادن شعارهای اعتراض خود را نسبت به انعقاد قراردادهای نفتی جدید بین ایران و دول اروپایی و نیز قرارداد نفتی سال ها پیش موسوم به «کرسنت» ابراز داشتند. 

اجتماع کنندگان در پی هشدار های پلیس برای ترک محل پراکنده شدن اما مجددا حدود 40 تا 50 نفر از آنان به این اجتماع غیر قانونی خود در خیابان های اطراف ساختمان دفتر مرکزی شرکت ملی نفت ایران( وزارت نفت) واقع در خیابان حافظ ادامه دادند. 

در پی این تجمع نیروهای یگان ویژه پلیس پایتخت به منظور ایجاد نظم و برخورد قانونی با این تجمع بدون مجوز در محل حاضر و نسبت به پراکنده کردن این افراد اقدام کردند. 

150 دستگاه موتور سیگلت یگان ویژه و چند دستگاه ون و خودور پلیس در محل حضور دارند. 

هم اکنون تعداد 40 تا 50 نفر از دانشجویان پراکنده شده به سمت چهاراره طالقانی درحرکت هستند و علیه سیاست های نفتی دولت و وزارت نفت شعار می دهند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
لطفا عكسهاشون رو هم منتشر كنيد تا قيافه هاشون نشون بده طرفدارهاي كي هستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین