کد خبر: ۳۴۵۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸

حرف‌های خانم بازرس ویژه رئیس صداوسیما قبل از خروج از کشور+فیلم

پس از انتشار خبر خروج ناگهانی خانم شهرزاد میرقلی‌خان بازرس ویژه سرافراز -رئیس سازمان صداوسیما- از ایران، فیلم سلفی عجیبی از او در فضای مجازی دست به دست می‌شود!
آفتاب‌‌نیوز :
در این فیلم که ظاهراً ساعتی قبل از خروج وی از کشور و در مسیر فرودگاه ضبط شده، خانم بازرس ویژه رئیس صداوسیما ادعا می‌کند که به وی گفته شده ظرف چند ساعت باید ایران را ترک کند. وی اظهار می‌کند که برای همیشه ایران را ترک می‌کند.

به گزارش پارسینه، سرافراز پس از آنکه شهرزاد قلی‌خان از کشور خارج شد، با تغییر ساختار صداوسیما، قائم مقام فنی را که با بازرس ویژه‌اش اختلاف داشت تغییر داده و جایگزینش را به معاونت تنزل داد.

شهرزاد میزقلی‌خان مدعی شده با یکی از اعضای خاندان سلطنتی عمان به نام خالد سعید ازدواج کرده است.



برخی رسانه‌ها که از حامیان شهرزاد میرقلی‌خان به عنوان نماد استکبارستیزی بودند، در برخورد با خروج ناگهانی او از ایران به مقصد عمان، سکوت کرده و کل این خبر و حواشی آن را بایکوت کرده‌اند!

شهرزاد میرقلی‌خان پیش از این به‌عنوان تنها زن ایرانی که به جرم خرید دوربین دید در شب برای ایران در اتریش بازداشت و محاکمه شد، با سپری کردن دوران محکومیت و پس از آزادی با ترفندی به آمریکا کشانده شده و در آمریکا بازداشت و به زندان گوانتانامو منتقل شده بود. ویدئوی فوق، فیلمی است که میرقلی‌خان از خودش منتشر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین