کد خبر: ۳۴۶۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
سیزدهم بهمن؛ آغاز ضبط تبلیغات داوطلبان خبرگان

روحانی و هاشمی چه زمان به صداوسیما می‌آیند؟

سیزدهم بهمن ضبط تبلیغات داوطلبان حضور در مجلس خبرگان در صداوسیما آغاز می‌شود و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، دکتر حسن روحانی - فردا - به جام‌جم می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
 بر اساس قرعه‌کشی روز گذشته در صداوسیما، مقرر شد حسن روحانی 13 بهمن و اکبر هاشمی‌ رفسنجانی 20 بهمن به منظور ضبط برنامه‌ تبلیغاتی خود برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استودیوی ویژه این تبلیغات در ساختمان شهدای رادیو حضور یابند.

به گزارش آفتاب، نمایندگان داوطلبان مجلس خبرگان رهبری استان تهران که صلاحیت آنان احراز شده است و نمایندگان نهادهای دخیل در امور انتخابات همچون هیات نظارت بر انتخابات استان تهران، استانداری و دادستانی در مراسم قرعه‌کشی برای تعیین نوبت تبلیغاتی رادیو تلویزیونی نامزدها حضور داشتند.

در مراسم «قرعه‌کشی ضبط برنامه‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان تهران» مقرر شد، برای هر یک از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری استان تهران، برنامه 20 دقیقه‌ای ضبط و دو بار از شبکه تلویزیونی تهران و دو بار از شبکه رادیویی تهران پخش شود.

بر اساس جدول زمان‌بندی، ضبط این برنامه‌ها از 13 بهمن آغاز و تا 20 بهمن ادامه خواهد داشت.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان تهران گفت: با تصمیم «کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان» مقرر شد استودیوی واحدی برای ضبط برنامه های تبلیغاتی داوطلبان مجلس خبرگان استان تهران مهیا شود.

حجت الاسلام عبدالوهاب میراشرفی تصریح کرد: به منظور رعایت مساوات برای این داوطلبان، فضا، امکانات و زمان مشترکی برای همه داوطلبان در نظر گرفته شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین