کد خبر: ۳۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
هشدار وزیر اطلاعات: جناح‌های سیاسی از افتراگویی خودداری کنند/با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد

معمای 5 میلیون سی‌دی برای تخریب داوطلبان انتخابات/پروژه‌‌ای که وزیر اطلاعات آن را فاش کرد

وزیر اطلاعات در اظهارات تازه خود، جناح ها و کاندیداها را به پرهیز از حرکت تخریبی توصیه کرده و در عین حال هشدار دادند که پروژه بزرگی از تخریب توسط ابزارهای نوین ارتباطی در برخی نقاط به راه افتاده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سید محمود علوی شب گذشته طی سخنانی دراسلامشهر  تأکید کرد: امسال دو عرصه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند را در پیش داریم که بار دیگر مردم می‌توانند حماسه حضور خود را به نمایش بگذارند.
معمای 5 میلیون سی‌دی برای تخریب داوطلبان انتخابات/رازی که وزیر اطلاعات فاش کرد

به گزارش آفتاب، علوی با تأکید بر حضور پرشور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب گفت: هر رأی مردم ایران قبل از اینکه به صندوق رأی ریخته شود یک تیر به سوی دشمنان انقلاب بوده و باعث یأس و ناامیدی آنها می‌شود، بنابراین باید خود را آماده کنیم و به فراخوان رهبری لبیک بگوییم و پرشورتر از گذشته در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شویم.

وی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با انتخابات کشورهای سکولار و لائیک فرق اساسی دارد در نظام جمهوری اسلامی منصب و مسئولیت‌ها لقمه نیستند که سر آنها دعوا شود بلکه این مسئولیت یک امانت است و کاندیداها و افراد مورد اعتماد مردم خودشان را آماده می‌کنند تا در این انتخابات شرکت کنند و خودشان را برای پذیرش مسئولیت در معرض ارزیابی مردم قرار دهند.

وزیر اطلاعات با توصیه احزاب، جناح‌ها و کاندیداهای مختلف به رعایت اخلاق بیان کرد: راه رسیدن به هدف در حکومت اسلامی معصیت خدا نیست بلکه در نظام اسلامی باید در مسیر اخلاق و صداقت حرکت کرد و افراد توانمندی‌های خودشان را جهت اطلاع مردم بیان کنند و خود را در معرض امتحان قرار دهند نه اینکه از راه تهمت و افترا به دیگران برای خود رأی جلب کنند.

علوی گفت: ما باید انتخابات را به عرصه نمایش رفتار، ادب و احترام به دیگران تبدیل کنیم و از هرگونه بداخلاقی سیاسی و اقدامات خلاف قانون و دور از انتظار خودداری کنیم.ما اطلاع داریم که چه تعداد سی‌دی غیراخلاقی انتخاباتی از سوی چه کسانی عرضه می‌شوند؛ ما می‌دانیم فقط برای تهمت زدن و افترا از سوی برخی افراد در یک مورد بالغ بر 5 میلیون سی‌دی‌ غیرواقعی و سرشار از تهمت و افترا تهیه شده تا در دوران انتخابات توزیع شود و این یک هشدار است و با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد.

وزیر اطلاعات گفت: اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات که نقطه کور ندارد تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و امنیت کاملی را به وجود آورده است. هنر امام راحل انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و پس از آن همه آشوب و فتنه و توطئه‌های مختلف با حمایت‌های مردم و با تشکیل کمیته سپاه پاسداران و بسیج انقلاب شکوهمند اسلامی را در برابر توطئه‌های داخلی و خارجی حفظ کرد.

وی بیان کرد: در طول تاریخ بشر نزاع بین نور و ظلمت و حق و باطل بوده و سرانجام مبارزه حق با باطل، پیروزی حق خواهد بود و خداوند نیز بر این امر تأکید کرده است، انقلاب اسلامی ایران هم نمونه بارز این مبارزه حق علیه باطل است که با لطف و عنایت خداوند و با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

وزیر اطلاعات با بیان سیر تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شرایطی امام خمینی (ره) دست به مبارزه با استکبار و استبداد زدند که شرایط داخلی و خارجی این قیام وجود نداشت و اقشار مختلف دخیل در مبارزه دچار سردرگمی شده و از مبارزه با ظلم مأیوس و ناامید شده بودند. امام خمینی (ره) با تدبیر خویش خلأ عدم وجود یک رهبر واحد را در کشور پر کردند و با فریادهای خود قدرت و خون تازه‌ای را به روح مردم جامعه دمیدند و مردم را وارد عرصه جدید مبارزه با رژیم پهلوی کرده و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بین اقشار مختلف مردم فرهنگ ایثار و شهادت در راه رضای خدا وارد عرصه فرهنگ قیام کردند.

علوی با اشاره به تحولات سال 54 به بعد در کشور بیان کرد: امام راحل بدون انجام اقدامات نظامی و مبارزه مسلحانه قیام در برابر استکبار جهانی را آغاز کردند و با پشتوانه مردم این انقلاب را به پیروزی رسانده و عزت و سربلندی را برای مردم کشور به ارمغان آوردند.در دوران پس از رحلت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری هم انقلاب اسلامی را در مسیری قرار دادند که امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عظمت و امنیت قرار گرفته و از امنیتی بی‌بدیل برخوردار شده است.

وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه افزود: اشراف اطلاعاتی وزارت اطلاعات که نقطه کور ندارد تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و امنیت کاملی را به وجود آورده است، دشمن این را می‌فهمد که همه جای دنیا ناامن شده و ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد. حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و در پای صندوق‌های اخذ رأی همیشه این پیام را به دنیا داشته است که ملت ایران در پناه رهبری و بر پایه آرمان‌های انقلاب اسلامی استوار ایستاده و از آن عدول نمی‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین