کد خبر: ۳۴۶۹۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵

محمدی گلپایگانی: سیاسی‌بازی و جناح‌بندی در مجلس خبرگان راه ندارد

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، جایگاه مجلس خبرگان را جایگاهی مقدس ذکر کرد و گفت: در این مجلس، سیاسی بازی، فرقه گرایی و جناح بندی ها راه ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه درحاشیه برگزاری همایش امنای امت، جایگاه وظایف و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیه امام خمینی در گفت وگو با خبرنگاران بیان داشت: همیشه شاهد بوده ایم که در مجلس خبرگان رهبری بهترین افراد حضور داشته اند و کسانی که در دوره های گذشته سمت نمایندگی داشته اند از سوی قاطبه مردم در حوزه انتخابیه خود شناخته شده بودند.

وی با اشاره به این که مردم کسانی را که تاکنون در مجلس خبرگان عضویت داشته اند به تقوا، دیانت، پاکی و زهد علمی می شناسند ابراز داشت: شاهد برخی هیاهوهای سیاسی برخی گروه ها در زمینه انتخابات خبرگان هستیم و برخی سخن هایی که در مجامع سیاسی زده می شود در مجلس خبرگان جایی ندارد.

وی افزود: امین بودن از سوی مردم شرایطی دارد و کسی که می خواهد از طرف مردم در مجلس خبرگان رهبری امین شود حتما باید مجتهد باشد و کاندیدای مجلس خبرگان باید مجتهد شناس باشد. 

محمدی گلپایگانی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات اسفند ماه و برگزیدن کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اعضای این نهاد را برای انتخاب و نظارت بر رهبری امین خود می کنند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: نظارت بر رهبری بدان معناست که مجلس خبرگان توجه داشته باشد که رهبر موجود، شرایط رهبری خود را از دست ندهد و همانند روز انتخاب، بر همه امور مسلط باشد.

همایش امنای امت به منظور بررسی جایگاه، وظیفه ها و کارآمدی مجلس خبرگان رهبری و پاسداشت نمایندگان فقید چهارمین دوره این مجلس در قم برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
واقعا"؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین