کد خبر: ۳۴۷۵۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴

شکست تراکتورسازی در روز توفانی تبریز/ پیروزی استقلال خوزستان، فولاد و راه آهن

تیم فوتبال تراکتورسازی با نتیجه دو بر یک به پدیده مشهد باخت.
آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان پدیده مشهد بود. نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما نیمه دوم بازی پر از اتفاق بود. اول اینکه توفان و وزش باد شدید باعث شد نیمه دوم با دقایقی تاخیر شروع شود. پس از آن هم پدیده در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی و توسط محسن یوسفی به گل اول بازی رسید.

اما تراکتورسازی هم در دقیقه 66 توسط محمد ایران پوریان و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را زد. اما پدیده دست بردار نبود و در دقیقه 73 توسط فریبرز گرامی گل دوم و برتری خود را زد. این آخرین گل این مسابقه بود و پدیده توانست تراکتورسازی را در تبریز شکست دهد.

امروز استقلال خوزستان هم به مصاف سایپا رفت و با شکست دادن حریف، اجازه نداد فاصله اش با صدر جدول بیشتر شود. استقلالی های خوزستان تلاش زیادی کردند که این مسابقه را ببرند. در نهایت آن ها در دقیقه 90 توسط علی اصغر عاشوری به گل برتری رسیدند و سه امتیاز دیدار را گرفتند.

فولاد هم امروز سپاهان را با یک گل شکست داد. فولادی ها در دقیقه 71 توسط محمد اهل شاخه به گل رسیدند و با حفظ همین یک گل، سه امتیاز دیدار را کسب کردند.

امروز همچنین راه آهن توانست صبای قم را شکست دهد. راه آهنی ها خودشان نتوانستند به صبا گل بزنند و تک گل این دیدار را سامان آقازمانی گل به خودی زد. این گل در دقیقه 19 به ثمر رسید و تا پایان دیدار هم هیچ کدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین