کد خبر: ۳۴۷۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

نیویورک تایمز: برداشته شدن تحریم‌ها به افزایش سفر توریست‌های آمریکایی به ایران منجر شده است

به گفته مدیران برگزاری تورهای گردشگری، برداشته شدن تحریم‌های ایران به افزایش سفر گردشگران آمریکایی به این کشور منجر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی در این باره می نویسد: با وجود هشدار وزارت خارجه آمریکا درباره سفر به ایران اما برداشته شدن تحریم های این کشور منجر به افزایش سفرهای گردشگران آمریکایی به ایران شده است.

مدیران برگزاری تورهای گردشگری به ایران عنوان می کنند که تقاضا برای سفر به ایران تا اندازه ای افزایش یافته است که آنها برای افزایش ظرفیت خود برای انجام این سفرگردشگری و فروش آن به متقاضیان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر فروش و برنامه ریزی یک تور گردشگری در برکلی کالیفرنیا که تمان سفرهای بهار خود به ایران را فروخته و در صدد برنامه ریزی برای ارائه تورهای گردشگری فصل پاییز به مسافران ایران است ، در گفت وگو با نیویورک تایمز می گوید: در ذهن من این موضوع نیز شبیه به کوبا است، وقتی به یک باره شرایط به طور رسمی برای سفر به دو کشور مهیا می شود و گردشگران نیز فکر میکنند که این دو کشور نیز تغییر می کند.

توریسم در ایران با شهروندان اروپایی معروف است، مقامات ایرانی به آسوشیتدپرس عنوان کرده بودند که پنج میلیون مسافر خارجی در سال 2014 از ایران دیدن کرده اند و این کشور به دنبال آن است تا 20 میلیون توریست و با هزینه کرد 30 میلیارد دلار را در سال 2025 جذب کنند.

به گزارش آفتاب به نقل از نامه نیوز، در میان افزایش نشانه ها از افزایش سفرهای گردشگری خارجی به ایران، اخیرا ایرفرانس نیز اعلام کرده است که در نظر دارد به طور هفتگی سه پرواز میان تهران و پاریس برقرار کند که از آوریل آینده آغاز خواهد شد. از سوی دیگر ایران از نیویورک مقصدی با یک توقف در دوبی، استانبول و دوحه با پروازهای ترکیش ایرلاین، امارات و قطرایرویز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین