کد خبر: ۳۴۸۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴

روحانی در جمع سفرای خارجی مقیم تهران چه گفت؟

رییس‌جمهور با اشاره به موفقیت مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+ 5 گفت: این مذاکرات نشان داد که مسائل پیچیده جهانی را به جای خشونت، فشار، تقابل و تحریم می‌توان با بدیل کم ‌هزینه‌تر و بهتری همچون بدیل منطق، استدلال، تعامل در چارچوب حقوق بین الملل و احترام متقابل حل و فصل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار سفیران و روسای نمایندگی کشورهای خارجی مقیم تهران در سالگرد سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌در 37 سال قبل ملت ایران برای استقلال،‌آزادی و حاکمیت ملی خود انقلاب عظیمی را علی رغم مخالفت قدرت‌های خارجی به پیروزی رساندند.

وی با اشاره به رهاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران در این انقلاب توانستند به رهاوردهایی چون استقلال،‌آزادی، حاکمیت ملی و . .. دست پیدا کنند. مسائلی که در طول قرون گذشته در کشور ما بی‌سابقه بوده است.

وی تاکید کرد:‌ مردم ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در پی داشتن روابط خوب با همسایگان و کشورهای مختلف جهان بودند گرچه تجاوزاتی به کشور ما تحمیل شد و مردم ما در برابر این اقدام بیگانگان با قاطعیت ایستادگی کردند و به پیروزی دست پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، رییس‌جمهور با بیان این‌که «در طی چند سال گذشته ما شاهد اعمال تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه علیه ایران بوده‌ایم» تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم که در شرایطی قرار داریم که تو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین