کد خبر: ۳۴۸۶۲۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

برتری پرسپولیس مقابل فولاد در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و فولاد، با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:10 در ورزشگاه آزادی، میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.

تک گل پرسپولیس را در نیمه نخست مهدی طارمی دردقیقه 13 به ثمر رساند.

شاگرذان برانکو ایوانکویچ، از همان دقایق ابتدایی ، بازی حجومی را در دستور کار خود قرار دادند و با طراحی حملاتی روی دروازه فولاد خطرساز شدند اما هوشیاری مدافعان و دروازان حریف باعث شد نتوانند به گل دست پیدا کنند. در ادامه فولادی ها از لاک دفاعی خارج شدند و یکی دو حمله نصف و نیمه را طراحی کردند اما پرسپولیسی ها دست از حملات پر تعدا خود برنداشتند تا اینکه دروازه فولاد باز شد.

نیمه نخست

دقیقه 3: شروع مجدد بد، علرضا سلیمی، دروازبان فولاد، مهدی طارمی در میانه های زمین صاحب توپ شد و با یک پاس زیبا علی علی پور را در شراط تک به تک با دروازبان حریف صاحب توپ کرد اما ضربه این مهاجم به اوت رفت.

دقیقه 12: مهرداد بایرامی حرکت خوبی را از راست آغاز کرد و با یک پاس خوب باعث شد ماتیاس دکو نفیاس با لوبانف تک به تک شود اما این مهاجم نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

دقیقه 13: محمد انصاری از سمت چپ حرک زیبایی را آغاز کرد با ارسال توپ روی دروازه فولاد، مهدی طارمی را در فرصت گلزنی قرار داد و این مهاجم نیز با یک ضربه سر زیبا، دروزاه فولاد را باز کرد تا دوازدهمین گلش را در این فصل به ثمر برساند.

دقیقه 16: اینبار مهدی طاری قصد داشت با یک پاس گل برای تیمش گل بسازد اما پاس زیبای او درون محوطه جریمه، به فرشاد احمد زاده رسید و ضربه این بازیکن به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 18: روی حرکت خوبی گه پرسپولیسی ها انجام دادند، رامین رضاییان درون محوطه جریمه با سلیمی تک به تک شد اما نتوانست از این فرصت به خوبی استفاه کند شوت او را سلیمی مهار کرد.

دقیقه 32: امید عالیشاه، پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد با یک چرخش قصد داشت با پای راست دروازه را باز کند اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

36: پرسپولیس سمت راست محوطه جریمه فولاد صاحب ضربه ایستگاهی شد و محسن حمسلمان با یک ضربه زیبا دروازه را هدف قرار داد ما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروزاه به بیرون رفت.

پرسپولیس امروز با ترکیب الکساندر لوبانف، امید عالیشاه، محسن بنگر، علی علیپور، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری و محسن مسلمان به میدان رفت.

به گزراش ایسنا، فولاد نیز با ترکیب علیرضا سلیمی، بهمن کامل، ساسان انصاری، مهرداد بایرامی، اکبر ایمانی، دورژ روستاند، ماتیاس دکونفیاس، عبداله ناصری، امید خالدی، محمد اهل شاخه و امیر حسین فشنگچی بازی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین