کد خبر: ۳۴۸۸۱۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

حمله اصولگریان به دولت‌ روحانی و حمایت از عملکرد دولت احمدی‌نژاد

نشست خبری لطف الله فروزنده و محمدناظمی اردکانی از اعضای لیست شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران با محوریت ارائه برنامه‌های اقتصادی اصولگرایان، نقد عملکرد دولت یازدهم و دفاع از دولت قبلی برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ایسنا نوشت: لطف الله فروزنده در ابتدا با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات مردم مسأله معیشت است، اظهار کرد: دولتمردان قول داده بودند بعد از برجام مشکل معیشت مردم را حل کنند وی ادامه داد: ما هنوز در رکود هستیم و نگاه دولتمردان مشکلات تولید را حل نمی‌کند. واردات بی رویه و عدم حمایت از تولید داخلی و تعطیل شدن 15 هزار واحد تولیدی ، بخشی از مشکلات پیش روی ماست.

وی افزود: شاغلان صنایع دستی از 6 میلیون نفر به یک میلیون نفر رسیده است . در این مدت 60 هیأت خارجی به کشور سفر کرده‌اند اما هیچ سرمایه‌گذاری در کشور انجام نشده است. قرارداد ایرباس فقط 5 درصد مشکل مردم را حل می‌کند و هنوز هیچ حرکتی در جهت حل مشکل حمل و نقل ریلی و شهری انجام نشده است. ما همچنان 300 هزار تاکسی فرسوده داریم. هجوم شرکت های خارجی به ایران هم موجب می‌شود که همین تولید نیمه جان هم تعطیل شود. دولت در این زمینه برنامه خاصی ندارد و نگاه هم در برنامه ششم آزاد گذاشتن واردات است و نه حمایت از تولید داخلی.

معاون پارلمانی دولت دهم هم‌چنین با اشاره به اینکه شعار اصولگرایان معیشت ، امنیت و پیشرفت است، تصریح کرد: اصولگرایان در این راستا برنامه خود را تدوین کرده‌اند. امروز بزرگترین چالش کشور ما رکود است و قول های دولت هم تاکنون برای حل این مشکل عملی نشده است.

در ادامه خبرنگاری سوال خود را این گونه مطرح کرد بسیاری از مشکلات امروز در دوره دولت نهم و دهم که مورد حمایت اصولگرایان بوده و مجلس اصولگرا شکل گرفته است اکنون شما چه تضمینی می دهیم که برنامه اصولگرایان این مشکلات را حل کند که فروزنده در پاسخ گفت:‌ این غلط است که مشکلات امروز در زمان دولت قبلی ایجاد شده است. اکنون 15 هزار واحد صنعتی تعطیل شده که این ربطی به دولت قبلی ندارد قیمت ارز هم به دولت قبلی ربطی ندارد. اکنون واردات افزایش یافته و تمام پروژه های عمرانی خوابیده است. در دولت قبل در بخش مسکن رونق وجود داشت اما اکنون مسکن مهر را تعطیل کرده‌اند. عملکرد دولت فعلی این وضع را به وجود آورده است. اکنون قاچاق افزایش یافته، رکود ادامه دارد و طرح خوبی که در دولت قبلی بود متوقف شده است.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به اینکه مجلس دهم باید نظارت خود را افزایش دهد و موانع بخش خصوصی را از بین ببرد، اظهار کرد: برنامه ما برای حل مشکلات کنترل واردات ، مدیریت قاچاق، حمایت از صنایع کوچک، اصلاح نظام بانکی و استفاده از نظام مالیاتی به حمایت ازتولید است. بسته های دولتی کارآمد نیست و ما به دنبال کمک به دولت هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
احمدي
|
Iraq
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
اقاي فروزنده شمايادتان رفته گراني وتورم وبيكاري واختلاسهايي كه تاكنون درهيچ جاي جهان رخ نداده است همه درزمان دولتي كه يكي ازمديرانش بودي به وقوع پيوسته چه حرفي براي مردم داريدحالاطلبكارهم هستيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
دسته گل ۸ ساله اقایان هنوز عیان است.
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
چقدر نگران مردم شد ه اند !!!!!!!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
آقای فروزنده از ته دل داری به ریش مردم میخندی ...
بهمن
|
-
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
آقای فروزنده:
آزموده را آزمودن خطاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
0
0
چقدر پررو و بي چشم و رو هستن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین