کد خبر: ۳۴۸۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

بررسی ثروت میلیاردرهای بزرگ جهان: شلدون آدلسون بزرگ‌ترین برنده 12فوریه

بیش از 18میلیارد دلار به ثروت میلیاردرهای جهان اضافه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
صدای اقتصاد نوشت: بر اساس بررسی‌های بلومبرگ از وضعیت ثروت 200میلیاردر بزرگ جهان، در روز 12 فوریه در مجموع 18.2میلیارد دلار به ثروت آن‌ها اضافه شد.

ده میلیاردر نخست جهان به استثنای مارک زوکربرگ، همگی سود کردند و میلیون‌ها دلار به ثروت خود افزودند.

بیل گیتس نخستین میلیاردر جهان موفق شد 1.1میلیارد دلا به ثروت خود اضافه کند و دارایی خود را به 77.3میلیارد دلار برساند.

وارن بافت سومین میلیارد جهان نیز سود میلیاردی داشت. ثروت او با 1میلیارد دلار سود به 60.4میلیارد دلار افزایش یافت. به این ترتیب بافت و آمانسیو اورتگا دومین میلیاردر جهان اکنون کمتر از 6میلیارد دلار فاصله دارند.

اما بیشترین سود مربوط به نفر چهارم یعنی کارلوس اسلیم می‌شود. این تاجر موفق شد با 1.4میلیارد دلار سود، دارایی خود را به 47.3میلیارد دلار برساند که هنوز فاصله بسیاری با نفر سوم دارد و به این ترتیب احتمال می‌رود که همچنان در جایگاه چهارمی باقی بماند.

دیگر میلیاردرها نیز سودهای میلیون دلاری داشتند. اما مارک زوکربرگ به عنوان هشتمین میلیاردر جهان 183.3میلیون دلار از ثروت خود را از دست داد. دارایی او اکنون برابر با 44.5میلیارد دلار است.

ناگفته نماند که بیشترین سود مربوط به شلدون آدلسون تاجر امریکایی بود. این تاجر 82 ساله که رتبه 28 را در میان 200میلیاردر بزرگ جهان به خود اختصاص داده‌است، 1.6میلیارد دلار سود کرد. ثروت او اکنون برابر با 22.9میلیارد دلار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین