کد خبر: ۳۴۹۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
رییس کمیته امداد مطرح کرد:

تعداد فقرا درحال افزایش است/ اقدامات مجلس نهم ناکافی بود

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه جامعه همچنان فقر تولید می‌کند؛ نسبت به افزایش جامعه مددجویی ابراز نگرانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
پرویز فتاح درخصوص عملکرد مجلس نهم در رابطه با نیازمندان ضمن تاکید براینکه وضعیت نیازمندان براساس واقعیت موجود در جامعه ما خوب نیست، گفت: تعداد نیازمندان چه آنان که زیر خط فقر زندگی می‌کنند و چه آنان که روی مسیر فقر قراردارند؛ زیاد است.

به گزارش آفتاب به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه مجلس نهم تلاش خود را کرده، اما این تلاش‌ها ناکافی بوده است، تصریح کرد: با تمام اقدامات انجام شده درحال حاضر وضع فقر درجامعه، این است که مشاهده می‌کنیم. وضع موجود به گونه‌ای است که نشان می‌دهد؛ اقدامات این دولت و دولت‌های قبل و اقدامات این مجلس و مجلس‌های پیشین ناکافی بوده است.

جامعه همچنان تولید فقر می‌کند/ جامعه مددجویی درحال افزایش است

فتاح ادامه داد: همچنان فقر در جامعه درحال تولید است؛ چنانکه جامعه مددجویی ما در حال افزایش است، لذا مبارزه با فقر نیازمند عزم بالاتری است؛ یعنی مجلس آینده باید بیشتر به فریاد این گروه برسد.

رئیس کمیته امداد با تاکید براینکه مجلس نهم اقداماتی انجام داد که جای تشکر دارد،‌ افزود: اما به نظر من این اقدامات ناکافی بوده و کفایت لازم برای رسیدگی منطقی به نیازمندان را نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون‌های مجلس آینده در خرداد ماه تشکیل خواهد شد، اظهار کرد: با این کمیسیون‌ها ارتباط برقرار کرده به نزد آنان می‌روم و خواهش و التماس می‌کنم و با هر زبانی از آنها می‌خواهم که به فریاد نیازمندان و فقرا برسند، زیرا نمایندگان بیشتر از هر قشری در مقابل فقرا و نیازمندان مسئول هستند و اصلا نمایندگی این گروه را در مجلس برعهده دارند.

فتاح خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که به مدرس اقتدا می‌کند باید فریاد نیازمندان و فقرا را در مجلس بلند و به نفع فقرا قانون وضع کند و برای رفع نیازهای این گروه تلاش کند. ما هم سعی می‌کنیم از ظرفیت مجلس جدید هرچه بیشتر استفاده کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین