کد خبر: ۳۴۹۹۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

لیست 23 داوطلب انتخابات مجلس در مراغه

رییس حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر گفت: رقابت تبلیغاتی 23 نامزد نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ظفر محمدی، روز پنجشنبه با اشاره به اینکه اسامی 23 نامزد روز گذشته از سوی شورای نگهبان به این فرمانداری اعلام شد، افزود: از بامداد امروز 29 بهمن، رقابت تبلیغاتی این افراد آغاز و تبلیغات آنان ششم اسفند پایان می یابد.

وی اظهار کرد: در اجرای ماده 36 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن، اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده قطعی و نهایی این حوزه توسط شورای نگهبان اعلام و از سوی این ستاد به اطلاع داوطلبان و عموم مردم رسید.

رییس ستاد حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر یادآور شد: در جریان بررسی صلاحیت ها، از 38 داوطلب نامزدی ثبت نام کننده در این حوزه، صلاحیت 22 نفر تایید شد که از این تعداد یک نفر به حوزه انتخابیه دیگری انتقال یافت و دو داوطلب دیگر نیز از حوزه های دیگر به این حوزه انتقال یافتند.

محمدی، ادامه داد: نامزدهای نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه مراغه، عجبشیر، سراجو و قلعه چای به ترتیب حروف الفبا شامل جعفر آهی، جعفر بی ضرر، علی جلیلی شیشوان، بهمن جم، محمدعلی حسین زاده، امیر حیدری، مهدی دواتگری، صابر رائقی، حسین رزی فام و محمدمهدی رمضان پور مراغی است.

وی، محمد رهبری، هادی سبحانی نیا، موسی سلطانی، بولود سلیمانی، خسرو صدرحقیقی، سیامک صندوقچیان شتربانی، شهرام عبدی آذر، محمدرضا عطاریان پروین، مجتبی عیدی، محمد کریمی طاهر، مهرداد گل محمدی فرخ، سعید محمدی و صالح نظامی چلقاتی را دیگر نامزدهای تایید صلاحیت شده این حوزه اعلام کرد.

هفتم اسفند سال جاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت مشترک همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان های مراغه و عجب شیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین