کد خبر: ۳۵۱۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

چرا رئال قهرمان لالیگا نمی‌شود؟

رئال مادرید با تساوی یک ـ یک در آندلوس در فاصله 9 امتیازی بارسلونا قرار گرفت. چرا رئال قهرمان لالیگا نمی‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :
 به نوشته روزنامه‌های اسپانیایی رئال مادرید هرگز نتوانسته فاصله 9 امتیازی با صدر را برای کسب قهرمانی جبران کند. تساوی دیشب در شرایطی رخ داد که آنها رکورد ضعیفی در بازی‌های خارج از خانه دارند. آنها به جز ابتدای فصل و دو پیروزی مقابل اسپانیول و بیلبائو هرگز نتوانسته‌اند روند مثبتشان را حفظ کنند و بعد از یک برد خارج از خانه یا باخته یا مساوی کردند که این اتفاق پس از پیروزی مقابل رم با تساوی مقابل مالاگا تکرار شد.

با تساوی روز گذشته رئال مادرید 54 امتیازی شد تا سومین عملکرد ضعیف خود در 16 سال اخیر لالیگا را ثبت کند. در حال حاضر رئال مادرید برای قهرمانی باید تمام بازی‌هایش را ببرد و البته بارسلونا به جز شکست در ال‌کلاسیکو باید 6 امتیاز دیگر را هم از دست بدهد که این اتفاق با توجه به فرم عجیب بارسلونا کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در عین حال با تساوی شب گذشته عملکرد زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مورد نقد رسانه‌ها قرار گرفته است. زیدان زمانی به رئال آمد که مادرید با یک بازی بیشتر در فاصله 2 امتیاز بارسا قرار داشت اما این فاصله حالا به 9 امتیاز افزایش پیدا کرده است. زیدان در بازی‌های خارج از خانه مقابل بتیس و مالاگا متوقف شده است. البته او این فرصت را دارد تا در بازی آینده مقابل آتلتیکومادرید تیمش را پیروز کند تا از انتقادات خلاص شود. 

به گزارش آفتاب به نقل از ورزش سه،‌نکته جالب در مورد بارسلونا این است که این تیم در 32 هفته متوالی شکستی نداشته و در بازی برگشت ال‌کلاسیکو هم میزبان رئال است. در فاصله 13 هفته تا پایان لالیگا حالا قهرمانی تا حد زیادی به یک آرزو شبیه است بخصوص که حتی ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو پنالتی حساسی را خراب کرد که شانزدهمین پنالتی از دست رفته عمر حرفه‌ایش بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
0
0
قطعا رقابت با تیمی مثل بارسلونا آسان نیست!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین