کد خبر: ۳۵۱۶۲۰
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
نتایج نهایی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور

گزارش انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان+جدول کامل نتایج منتخبان مردم

رای‌گیری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضور مردم در «جشن سرنوشت»‌شان که از ساعت 8 صبح روز جمعه هفتم اسفند 1394 آغاز شده بود، ساعت 24 امشب به پایان رسید و درهای شعب اخذ رای بسته شد. شمارش آراء نیز در بسیاری از حوزه های انتخابیه 31 استان کشور شامگاه جمعه هفتم اسفند 94 آغاز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- در این دوره از انتخابات 12 هزار و 67 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به دوره‌های گذشته افزایش داشته است و پس از آن مراحل مختلف بررسی صلاحیت‌ها شروع شد که از 6333 نفر تایید صلاحیت‌شده تعدادی انصراف داده‌اند و نهایتاً 4844 نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش آفتاب، تعداد واجدین شرایط 54 میلیون و 917 هزار و 27 نفر است. 130 میلیون تعرفه در اختیار استان‌ها قرار گرفته است، کسی که بیشترین رای را به دست می‌آورد باید 25 درصد آرا را اخذ کرده باشد اگر غیر از این باشد انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود. زمان برگزاری دور دوم نیز حداکثر یک ماه بعد از تایید نتایج مشخص می‌شود.


ضروری است رأی دهندگان جهت اخذ رأی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای شرکت درانتخابات علاوه بر شناسنامه شماره ملی نیز همراه داشته باشند.

نشانی دقیق شعب اخذ رای

برای دیدن آدرس دقیق شعب اخذ رای اینجا کلیک کنید.

رهبرانقلاب رأی خود را به صندوق انداختند

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آغازین دقایق اخذ رأی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رأی خود را در حسینیه امام خمینی (ره) به صندوق شماره 110 انداختند.


آیت‌الله هاشمی رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،‌ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در ساعات اولیه رای‌گیری به همراه عفت مرعشی همسر و فاطمه هاشمی در حسینیه جماران حضور یافت، رای خود را برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صندوق انداخت.

رئیس‌جمهور: هر مجلسی با هر ترکیبی برای ما محترم است

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز پس از انداختن رای خود در صندوق آرا در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می‌توان در پای صندوق های رای بود و 4 سال و هشت سال از ثمره آن استفاده کرد.دولت آرای مردم را امانتی بزرگ می‌داند و برای حراست از آن تمام توان خود را به کار می گیرد.

آغاز رای‌گیری انتخابات مجلس‌خبرگان و مجلس‌شورای‌اسلامی در سراسر کشور+تصاویر

وزیر کشور: ساعت رأی‌گیری حداقل 10 ساعت است

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور با آغاز فرمان رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم خدا توفیق دهد که بتوانیم انتخاباتی باشکوه، قانونی و سالم به گونه‌ای که موجب اقتدار و عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی شود، برگزار شود. امروز باید از حق‌الناس صیانت کرد و با آرامش و دقت آرای ملت را اخذ و این انتخابات را حماسه‌ساز و باشکوه برگزار کرد.ساعت رأی‌گیری حداقل 10 ساعت است، اما اگر احساس شد مردم در حوزه‌ها حضور دارند و استقبال آنها خوب است انتخابات را استمرار می‌دهیم تا همه بتوانند رأی دهند.

ظریف رأی خود را به صندوق انداخت

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشور دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

ناطق نوری رأی خود را به صندوق انداخت

 علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه ارشاد رأی خود را برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به صندق انداخت.

روسای قوه قضاییه و مقننه آرای خود را به صندوق انداختند

آیت‌الله صادق لاریجانی‌آملی رییس قوه قضاییه دقایقی پیش با حضور در مسجد غریب الغربای آمل رای خود را به صندوق انداخت.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در مسجد امام حسن عسگری(ع) قم رای خود را به صندوق انداخت.

عارف رأی خود را در صندوق انداخت

 محمدرضا عارف با حضور در حسینیه ارشاد در اولین ساعات رأی‌گیری انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان، رأی خود را به صندوق انداخت.

سید‌حسن‌خمینی رای خود را به صندوق انداخت

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با حضور در حسینیه جماران در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شرکت کرد.


محسن رضایی رای خود را به صندوق انداخت

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در حسینیه ارشاد در ساعات اولیه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رای خود را به صندوق انداخت.

معاون اول رئیس جمهور رای خود را به صندوق انداخت

 اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور آرای خود را به صندوق‌های رأی انداخت.وی به همراه فرزند خود در ستاد انتخابات کشور حاضر شد.

مراجع تقلید بر شرکت مردم در انتخابات و استفاده از حق رأی تاکید کردند

مراجع عظام تقلید قم صبح امروز جمعه در اولین ساعات آغاز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پای صندوق های رأی حضور یافتند و رای خود را به صندوق های ریختند.

آیت‌الله جنتی رای خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان لحظاتی قبل رای خود را در صندوق اخذ رای در نهاد شورای نگهبان انداخت.

موسوی، رهنورد و کروبی رای خود را به صندوق انداختند

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، رای خود را در صندوق اخذ رای سیار در محل حصر انداخت. همچنین برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد رای خود را در صندوق سیاری که به محل حصر خانگی آنها منتقل شده بود، انداختند. 

سخنگوی وزارت کشور: تخلف قابل ملاحظه‌ای گزارش نشده/ نیاز به تمدید زمان انتخابات 

 سخنگوی وزات کشور گفت: تاکنون تخلف قابل ملاحظه‌ای گزارش نشده است. حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور عنوان کرد: به استاداران سراسر کشور به ویژه استانداران کلان شهر‌ها و استان تهران ابلاغ شد که تسهیلاتی را در شعب به نحوی فراهم کنند که مردم عزیز و شریف ما معطل و اذیت نشوند از خود مردم هم انتظار داریم که حوصله کنند به هر حال در شعب اخذ رای تراکم جمعیت وجود دارد. تا الان ما گزارشی که داریم حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی از تعرفه‌ها مصرف شده‌اند و در موعد مقتضی هم میزان تعرفه‌های مصرفی اعلام خواهد شد.

امیری خاطرنشان کرد: ما ۵۵ میلیون واجد شرایط داریم بنابراین حداقل برای دو انتخابات ۱۱۰ میلیون تعرفه باید چاپ می‌کردیم ۱۵ درصد هم تعرفه اضافه چاپ شده است برای همین در برخی موارد ممکن است با جمعیت شناور مواجه باشیم تعرفه‌های اضافه برای همین چاپ شده است.

سخنگوی وزارت کشور در مورد پیش بینی مشارکت مردم گفت: کسی نمی‌تواند رفتار سیاسی مردم ما را پیش بینی کند اما مسلم است هرکجا نیاز به حضور مردم بوده است هر‌گاه مسئولان نظام از مردم خواستند در حمایت از جمهوری اسلامی در صحنه حظور پیدا کنند مردم غافلگیرانه آمده‌اند پیش بینی این است امروز پر نشاط‌ترین انتخابات کشور رقم بخورد. فکر می‌کنم در خیلی جا‌ها نیاز به تمدید زمان انتخابات خواهیم داشت که البته این به تشخیص وزیر کشور انجام می‌شود در هر حوزه انتخابیه که مردم حضور داشته باشند رای آن‌ها تا آخرین نفر اخذ خواهد شد.امیری این را هم گفت که تاکنون تخلف قابل ملاحظه‌ای گزارش نشده است.

آرایی که اشتباهی در صندوق‌ها انداخته شود باطل نمی‌شوند

سخنگو و قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به همزمانی برگزرای دو انتخابات، آرایی که اشتباهاً به صندوق آراء ریخته شود، باطل نمی‌شود.

مقامات و شخصیت‌ها پای صندوق رای چه گفتند؟

مقامات عالی رتبه و مسئولان کشوری و لشکری کشور روز جمعه هفتم اسفند ماه همپای مردم با حضور در شعب رای، رای خود را در صندوق انداختند.(اظهارات مقامات و چهره‌های سیاسی را در اینجا بخوانید).

مهلت انتخابات تا ساعت 20 امشب تمدید شد

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که زمان اخذ رای تا ساعت 20 امشب در سراسر کشور تمدید شد.

زمان اخذ رای تا ساعت ۲۱ تمدید شد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه خود عنوان کرد که زمان اخذ رای در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرنگان رهبری تا یک ساعت دیگر (تا ساعت 21) تمدید شد.

دادستانی اعلام کرد: عدم حضور کروبی در انتخابات هفتم اسفند

دادستانی تهران اعلام کرد که مهدی کروبی در انتخابات هفتم اسفند شرکت نکرده است. پیرو مصاحبه آقای امیری سخنگوی وزارت کشور (در برخی سایت­‌های خبری) مبنی بر حضور مهدی کروبی در انتخابات و ریختن رای خود در صندوق سیار در روز جاری، اعلام می­‌گردد با توجه به استفساریه به عمل آمده از وزارت اطلاعات تا زمان مصاحبه آقای امیری، چنین اقدامی صورت نگرفته است.

زمان اخذ رأی تا ساعت 22 تمدید شد

طبق اطلاعیه ستاد انتخابات کشور زمان اخذ رأی از رأی‌دهندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا یک ساعت دیگر یعنی ساعت 22 امشب تمدید شد.

گزارش تخلفات به شورای نگهبان حاد نبوده است

سیامک ره‌پیک، سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت هشت صبح تاکنون با گذشت 12 ساعت از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دو مرتبه زمان رای‌گیری تمدید سراسری شده است که این نشان می‌دهد مردم برای حضور در انتخابات مشارکت خوبی داشته‌اند.مردم در پای صندوق و شعبه‌های اخذ رای حضور داشتند، همچنین سیستم نظارتی در تهران و شهرستان‌ها در حال نظارت هستند. گزارش‌هایی در رابطه با تخلفات در روند انتخابات به دست ما رسیده، اما تخلفات وارد شده حاد نبوده که بخواهیم در رابطه با آن تصمیم‌گیری خاصی کنیم.

ره‌پیک در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود یکی از نامزدها اعلام کرده به نفع اصلاح‌طلبان تقلب صورت گرفته، آیا این موضوع از طرف مراجع ذی‌ربط دنبال می‌شود و اینکه ماهیت این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: اطلاعی ندارم، شاید گزارشاتی رسیده باشد، اما اینکه گفته می‌شود تقلب صورت گرفته باید از همان فردی که چنین صحبتی را داشته، سئوال کنیم.

گزارش قطع اینترنت درارتباط با انتخابات نداشته‌ایم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت امروز گزارشی از قطع اینترنت در ارتباط با انتخابات نداشته‌ایم.محمود واعظی ظهر امروز پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اینترنت در سراسر کشور کار می‌کند اظهار کرد: ممکن است در یک نقطه اختلالی در اینترنت ایجاد شود که آن هم ارتباطی به برگزاری انتخابات ندارد زیرا اختلال در اینترنت در روزهای دیگر هم ایجاد می‌شود.

 مشارکت ۲۸ میلیون نفری مردم تاکنون در انتخابات

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات از مشارکت ۲۸ میلیون نفر در انتخابات هفتم اسفند خبر داد و گفت: این آمار بر اساس تعرفه‌های مصرف شده به دست آمده است.

مهلت انتخابات تا ساعت 23 امشب تمدید شد.

اخذ رأی ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر در استان تهران تا ساعت ۲۲

خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه در ستاد انتخابات کشور نوشته است: 3 میلیون و 750 هزار نفر تا ساعت 22 امشب در استان تهران رأی داده‌اند.

زمان رای‌گیری تا 23:45 دقیقه در تهران تمدید شد

استاندار تهران اعلام کرد که مدت‌زمان رای‌گیری تا ساعت 23:45 دقیقه در تهران تمدید شده است.سیدحسین هاشمی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گفت که مدت زمان رای‌گیری در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا ساعت 23:45 دقیقه امشب در تهران تمدید شده است.

درهای شعب اخذ رای در استان‌ها بسته شد

انتخابات 7 اسفند ماه که در سراسر کشور از ساعت 8 صبح همزمان آغاز شده بود، بعد از گذشت 16 ساعت و مشارکت ده‌ها میلیونی مردم در آن، به پایان خود نزدیک می‌شود و به محض اتمام، شمارش آرا برای انتخاب 295 نماینده مجلس شورای اسلامی و 80 نماینده خبرگان آغاز می‌شود.

آغاز شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور

شمارش آرای انتخابات نمایندگان دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در بسیاری از حوزه های انتخابیه 31 استان کشور شامگاه جمعه هفتم اسفند 94 آغاز شده است اگرچه در شهرهای تهران ، خرم آباد، مشهد، نیشابور و چند شهر دیگر کار رای گیری تا ساعت 24 همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، مردم ایران از نخستین ساعات صبح جمعه خود را به شعبه های رای گیری رساندند و تا پیش از باز شدن شعبه ها، صف های طولانی برای رای دادن تشکیل دادند. 

میزان مشارکت و استقبال به حدی بود که از ساعت 18 تا ساعت 24 جمعه در چندین نوبت ستاد انتخابات کشور زمان رای گیری را تمدید کرد. 

بنابه تصمیمات اتخاذ شده ، استانداران مناطقی که رای دهندگان تا آخرین لحظات حضور داشتند، اقدامات لازم را برای اخذ رای از این افراد اندیشیدند. 

استقبال گسترده از رای گیری موجب شده است تا بر خلاف اعلام قبلی، مسئولان ناچار شوند با هدف شمارش آرا، همه مدارس چند شهر بزرگ را فردا شنبه تعطیل کنند. 

براساس آمار اعلام شده 54 میلیون و 915 هزار و 24 نفر در سراسر کشور واجد شرایط رای دادن در انتخابات هفتم اسفند بودند.

برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 31 حوزه اصلی و یک هزارو 31 حوزه فرعی برای تعیین 88 نماینده در نظر گرفته شده بود.

در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز چهار هزار و 844 نفر در سراسر کشور نامزد نمایندگی مجلس بودند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 207 حوزه اصلی و 855 حوزه فرعی برگزار و 290 نماینده راهی خانه ملت می شوند.

بیش از 52 هزار شعبه و بیش از 120 هزار صندوق اخذ رای توسط هیات های اجرایی در سراسر کشور برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات هفتم اسفند در نظر گرفته شد. 

انتخابات نخستین دوره مجلس شورای اسلامی 24 اسفند 58، دومین دوره 26 فروردین 63، سومین دوره 19 فروردین 67، چهارمین دوره 21 فروردین 71 ، پنجمین دوره 18 اسفند 74، ششمین دوره 30 بهمن 78، هفتمین دوره اول اسفند 82، هشتمین دوره 24 اسفند 86 و نهمین دوره 12 اسفند سال 90 برگزار شد. 

انتخابات نخستین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز 19 آذر 61، دومین دوره 16 مهر 69، سومین دوره اول آبان 77 و چهارمین دوره 24 آذر 85 برگزار شد. 

اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره اعلام نتایج انتخابات

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره 36 از مردم، رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها خواست که درخصوص نتایج آراء حوزه‌های انتخابیه اطلاعیه‌های رسمی این ستاد را ملاک قرار دهند.


**********************************

جدول نتایج نهایی انتخابات «خبرگان» بر اساس گرایش سیاسی

در 8 سال آینده 88 نماینده مجلس خبرگان بر صندلی‌هایی تکیه می‌زنند که مهم‌ترین نهاد ناظر بر رهبری است.  پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه 7 اسفند با رای‌گیری در 31 حوزه انتخابیه سراسر ایران همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت 62 درصدی در کل کشور و 50 درصدی در تهران برگزار شد.

در این انتخابات دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب از لیست هایی حمایت کردند که البته بعضی از افراد این دو لیست مشترک بودند. طبق نتایج به دست آمده از 88 کرسی مجلس خبرگان پنجم، 27 کرسی به لیست مورد حمایت اصولگرایان، 20 کرسی به لیست مورد حمایت اصلاح‌طلبان و 6 کرسی به مستقلین اختصاص پیدا کرده است و 35 نفر نیز در لیست اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مشترک هستند. محسن اسماعیلی نماینده منتخب تهران، اولین و تنها نماینده مکلای خبرگان و سید روح‌الله صدرالساداتی نماینده منتخب هرمزگان با 32 سال سن جوان‌ترین نماینده این دوره از مجلس خبرگان رهبری هستند.

جدول زیر نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در استان‌های مختلف بر اساس گرایش سیاسی نشان می‌دهد:جدول زیر بر اساس اعلام‌ تدریجی نتایج انتخابات توسط ستاد انتخابات کشور تکمیل شده و نتایج مندرج در آن قطعی و نهایی است.در این جدول، اسامی بر اساس لیست‌های انتخاباتی مورد حمایت جریان‌های اصلی سیاسی تهیه شده و نام نمایندگانی که در هر دو لیست اصلی حضور داشته‌اند در ستون «مشترک» آمده است.

آخرین به‌روزرسانی ساعت 21:22

استانمورد حمایت اصولگرایانمشترکمورد حمایت اصلاح طلبانمستقلتعداد رای
1- آذربایجان شرقیمحسن مجتهد شبستری743811
2- آذربایجان شرقیعلی ملکوتی688700
3- آذربایجان شرقیمحمدتقی پورمحمدی570445
4- آذربایجان شرقیهاشم هاشم زاده هریسی476888
5- آذربایجان شرقیمحمد فیضی سرابی415041
1- آذربایجان غربیمیر علی اکبر قریشی822027
2- آذربایجان غربیعسکر دیرباز397407
3- آذربایجان غربیجواد مجتهد247240
1- اردبیلسید حسن عاملی کلخوران382854
2- اردبیلمیرفخرالدین موسوی ننه کران257462
1- اصفهانسیدیوسف طباطبایی‌نژاد1041564
2- اصفهانسیدابوالحسن مهدوی840238
3- اصفهانمرتضی مقتدایی825371
4- اصفهانعبدالنبی نمازی822961
5- اصفهانعبدالمحمود عبداللهی491974
1- البرزسید محمد مهدی میرباقری348431
2- البرزمحسن کازرون282856
1- ایلامسید محسن سعیدی گلپایگانی136919
1- بوشهرسید هاشم حسینی بوشهری374137
1- تهراناکبر هاشمی بهرمانی(رفسنجانی)2301492
2- تهرانمحمد آقا امامی(امامی کاشانی)2286483
3- تهرانحسن روحانی2238166
4- تهرانمحسن قمی2229759
5- تهرانمحمدعلی موحدی کرمانی2134963
6- تهرانقربانعلی دری نجف آبادی256427
7- تهرانسید ابوالفضل میرمحمدی1962944
8- تهرانمحمد محمدی نیک(ری شهری)1952563
9- تهرانابرهیم حاج امینی نجف آبادی1904524
10- تهرانسید محمود علوی1706855
11- تهراننصرالله شاه آبادی1445142
12- تهرانمحمدعلی تسخیری144224
13- تهرانمحسن اسماعیلی1422935
14- تهرانمحمدحسن زالی(فاضل گلپایگانی)1354756
15- تهرانسید هاشم بطحائی1324344
16- تهراناحمد جنتی1321130
1- چهارمحال و بختیاریعلیرضا اسلامیان250746
1- خراسان جنوبیسید ابراهیم رییسی الساداتی325077
1- خراسان رضویسید محمود هاشمی شاهرودی1499109
2- خراسان رضویحسن عالمی1285990
3- خراسان رضویسید احمد علم الهدی1235565
4- خراسان رضویسید احمد حسینی خراسانی1180249
5- خراسان رضویسید مجتبی حسینی897028
6- خراسان رضویمحمد مهدی عبدخدایی873143
1- خراسان شمالیحبیب الله مهمان نواز176136
1- خوزستانسید محمدعلی موسوی جزایری784004
2- خوزستانعباس کعبی713521
3- خوزستانمحسن حیدری آل کثیری668417
4- خوزستانسیدعلی شفیعی609294
5- خوزستانعبدالکریم فرحانی551502
6- خوزستانمحمد حسین احمدی448825
1- زنجانمحمدحاجی ابوالقاسم دولابی193558
1- سمنانسید محمد شاهچراغ224215
1- سیستان و بلوچستانعلی احمد سلامی732289
2- سیستان و بلوچستانعباسعلی سلیمانی اسبوکلایی317867
1- فارسسید علی اصغر دستغیب1537081
2- فارساحمد بهشتی1023064
3- فارساسدالله ایمانی955206
4- فارسسید محمد فقیه560614
5- فارسعلی اکبر کلانتری555939
1- قزوینعلی اسلامی291046
2- قزوینمجید تلخابی209739
1- قممحمد دانش زاده مومن331149
1- کردستانماموستا فائق رستمی142954
2- کردستانسید محمد حسینی شاهرودی133376
1- کرمانسید احمد خاتمی701972
2- کرمانمحمد بهرامی خوشکار672608
3- کرمانامان الله علیمرادی بردسیری559656
1- کرمانشاهامان الله نریمانی384788
2- کرمانشاهمحمود محمدی عراقی270904
1- کهگیلویه و بویراحمدسید شرف الدین ملک حسینی327864
1- گلستانسید کاظم میرمفیدی514572
2- گلستانعبدالهادی مرتضوی شاهرودی394920
1- گیلانسید علی حسینی اشکوری354918
2- گیلانزین العابدین قربانی331283
3- گیلانرضا رمضانی330606
4- گیلاناحمد پروائی ریک305073
1- لرستاناحمد مبلغی400732
2- لرستانهاشم نیازی382523
1- مازندرانصادق آملی لاریجانی682817
2- مازندراننورالله طبرسی612673
3- مازندرانعلی معلمی556750
4- مازندرانسید رحیم توکل488817
1- مرکزیمحسن محمدی اراکی242146
2- مرکزیاحمد محسنی گرکانی207655
1- هرمزگانسید روح الله صدرالساداتی420699
1- همدانسید مصطفی موسوی فراز441321
2- همدانغیاث الدین طه محمدی319656
1- یزدابوالقاسم وافی یزدی328206
جمع273520688
منبع جدول: ایسنا



************************************************

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه 7 اسفند با رای‌گیری در 209 حوزه انتخابیه سراسر ایران با مشارکت 62 درصدی در کل کشور و 50 درصدی در تهران برگزار شد.

به گزارش آفتاب، طبق نتایج به دست آمده از 290 کرسی مجلس دهم، 83 کرسی به اصلاح‌طلبان، 78 کرسی به اصولگرایان، 64 کرسی به مستقلین و 5 کرسی به اقلیت‌های دینی اختصاص یافت و تکلیف 64 کرسی باقی‌مانده در مرحله دوم مشخص می‌شود.

 اصلاح‌طلب اصولگرا مستقل یا ناشناس اقلیت مرحله دوم جمع کل
 83 نماینده 78 60 5 64 290

ستاد انتخابات وزارت کشور پس از پایان زمان رای‌گیری که به دلیل استقبال گسترده مردم در حوزه‌های رای‌گیری برای 4 بار در سراسر کشور و 5 بار در تهران تمدید شد، بلافاصله نسبت به شمارش آرا اقدام و از صبح روز شنبه هشت اسفند اسامی کسانی را که حایز اکثریت آرا شده‌اند یا به مرحله دوم راه یافته‌اند، به تدریج اعلام کرد.

جداول زیر به تفکیک استان‌ها و تعداد حوزه‌های انتخابیه، نمایندگان منتخب و گرایش‌های سیاسی آن‌ها را نشان می‌دهد:

در این جداول حوزه‌های انتخابیه‌ای که انتخابات در آن‌ها به مرحله دوم کشیده شده است، آراء در کنار نام منتخب آمده است و در مواردی که کاندیدا حایز اکثریت آرا شده تنها به تعداد رای اشاره شده است. تکرار اسامی در برخی ستون‌ها نیز به دلیل حضور کاندیدای مورد نظر در لیست‌های مختلف است.

این جداول بر اساس اعلام‌ تدریجی نتایج توسط ستاد انتخابات کشور تکمیل شده و نتایج مندرج در آن قطعی و نهایی است.

آخرین بروز رسانی ساعت 21:48 روز دوشنبه 94/12/10

* استان آذربایجان شرقی:

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
تبریز، آذرشهر و اسکومسعود پزشکیان261605
تبریز، آذرشهر و اسکواحمدعلی رضابیگی235314
تبریز، آذرشهر و اسکومحمدحسین فرهنگی (143379)، محمداسماعیل سعیدی(105329)، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی(98562)علیرضا منادی سفیدان(113748)زهرا ساعی(114384)، میرعلی اصغر الموسوی(102255)، شهاب الدین بی مقدار(96281)، عباس عباس زاده(88855)مرحله دوم
بستان آبادمحمد وحدتی هلان20006
ملکانسلمان خدادادی33132
شبسترعلی علیلو(8511)معصومه آقاپورعلی شاهی(12314)مرحله دوم
سرابیوسف داوودی(16284)محمد نصیرپور سردهایی(15015)مرحله دوم
میانهیعقوب شیویاری23919
میانهفردین فرمند94564
اهر و هریسمهدی حسینیان سراچه‌لو(13343)بیت‌الله عبداللهی(17072)مرحله دوم
کلیبر، خداآفرین و بخش هورانقلی الله قلی زاده36936
هشترود و چاراویماقسید حمزه امینی15058
بنابضیاءالله اعزازی ملکی26383
ورزقانرضا علیزاده15891
مرند و جلفامحمد حسن نژاد(29063)کریم شافعی(29672)مرحله دوم
مراغه و عجب شیرمهدی دواتگری(29066) و محمد علی حسین‌زاده(26512)مرحله دوم

* استان آذربایجان غربی

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
ارومیهنادر قاضی پور169098
ارومیهحاکم ممکان ممکان(104269) و روح‌الله حضرت پور طلا تپه(86257)سیدهادی بهادری(102984) و مجید دودکانلوی میلان(82913)مرحله دوم
سلماسرسول جلایر سر نقی(18321)شهروز برزگر کاشانی(16463)مرحله دوم
مهابادجلال محمودزاده46856
میاندوآب، شاهین دژ و تکابمهدی عیسی زاده (43461)همایون هاشمی(51488) و محمد میرزایی (49846)جهانبخش محبی نیا(48136)مرحله دوم
میاندوآب، شاهین دژ و تکاب
نقده و اشنویهعبدالکریم حسین زاده61972
خوی و چایپارهسیدتقی کبیری73694
پیرانشهر و سردشترسول خضری27760
بوکانمحمد قسیم عثمانی47162
ماکو، چالدران، پلدشت و شوطمحرم اکبرزاده(20884)عین‌الله شریف پور (27799)مرحله دوم

* استان اردبیل

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
اردبیل، نمین، نیر و سرعینصدیف بدری87784
اردبیل، نمین، نیر و سرعینرضا کریمی86839
اردبیل، نمین، نیر و سرعینسید کاظم موسوی(55511)محمد فیض زنگیر(62457)مرحله دوم
مشکین شهرولی ملکی22457
پارس آباد و بیله سوارایرج بیگدلو(20499) و شکور پورحسین شقلاق(17475)مرحله دوم
خلخال و کوثربشیر خالقی19120
گرمیسید حمایت میرزاده21399

* استان اصفهان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراء
اصفهانحمیدرضا فولادگر200690
اصفهانناهید تاج‌الدین195066
اصفهانمینو خالقی193399
اصفهانحیدرعلی عابدی179230
اصفهاناحمد سالک176807
نجف آباد، تیران و کرونابوالفضل ابوترابی64527
فریدن، فریدون شهر و چادگاناکبر ترکی22536
مبارکهزهرا سعیدی مبارکه20463
اردستانسید صادق طباطبایی نژاد16100
شاهین شهر، میمه و برخوارحسینعلی حاجی دلیگانی60411
شهرضا و دهاقانمحمدرضا آقایی(16258)سمیه محمودی(12324)مرحله دوم
خمینی شهرمحمد جواد ابطحی45512
نایین، خور و بیابانکعباس‌علی پوربافرانی11154
سمیرماصغر سلیمی(7832)، بهروز جعفری(7444)مرحله دوم
نطنز و بخش قمصرمرتضی صفاری نطنزی9842
لنجانمحسن کوهکن ریزی38177
کاشان و آران بیدگلسید جواد ساداتی نژاد70761
فلاورجانسید ناصر موسوی لارگانی56208
گلپایگیان و خوانسارعلی بختیار14371

* استان البرز

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
کرجعزیز اکبریان552065
کرجمحمدجواد کلیوند143434
ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقانمحمود بهمنی50105

* استان ایلام

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید(اصلاح‌طلبان)تعداد آراء
ایلام، ایوان و چرداولسلام امینی(39363)، سارا فلاحی(38556) و لطیف صادقی(31384)جلال میرزایی(36470)مرحله دوم
دهلران، دره شهر، آبدانان و بدرهشادمهر کاظم زاده(25522) و علی محمد احمدی(22749)مرحله دوم

*استان بوشهر

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
کنگان، دیر و جمسکینه الماسی41804
دشتی و تنگستانسید کمال‌الدین شهریاری54208
بوشهر، گناوه و دیلمعبدالحمید خدری41922
دشتستانمحمدباقر سعادت36916

* استان چهارمحال و بختیاری

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
لردگانمحمد خالدی38751
شهرکرد، بن و ساماناردشیر نوریان42152
بروجنخدیجه ربیعی فرا دنبه(14642) وعلی نادری فرد(10108)مرحله دوم
اردل و فارسان و کوهرنگ و کیارقدرت‌الله حمزه شلمزاری (18197)علی کاظمی بابا حیدری (21956)مرحله دوم

* استان خراسان جنوبی

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
بیرجند و درمیانسیدمحمدباقر عبادی59361
فردوس، سرایان، طبس و بشرویهمحمدرضا امیرحسنخانی51615
نهبندان و سربیشهنظر افضلی19553
قائناتفرهاد فلاحتی30012

* استان خراسان شمالی

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلانعلی اکبری103046
بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلانعلی قربانی99204
شیروانعبدالرضا عزیزی27179
اسفراینهادی قوامی24195

* استان خراسان رضوی

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
مشهد و کلاتسید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی384077
مشهد و کلاتنصرالله پژمانفر377734
مشهد و کلاتمحمدحسین حسین‌زاده بحرینی353118
مشهد و کلاترضا شیران خراسانی343722
مشهد و کلاتجواد کریمی قدوسی324450
تربت جام، تایباد و باخزرجلیل رحیمی جهان آبادی108934
کاشمر، بردسکن و خلیل آبادبهروز بنیادی48660
تربت حیدریه، مه ولات و زاوهابوالقاسم خسروی(31317)سعید باستانی(39571)مرحله دوم
چناران و طرقبه شاندیزمحمد دهقانی نقندر39062
گناباد و بجستانحمید بنایی19901
سبزوار، جغتای، جوین و خوشابحسین مقصودی102345
سبزوار، جغتای، جوین و خوشابرمضانعلی سبحانی‌فر75308
نیشابور و فیروزهحمید گرمابی75686
نیشابور و فیروزههاجر چناری75384
فریمان، سرخس، بخش های احمدآباد و رضویهسید احسان قاضی زاده هاشمی36743
قوچان و فاروجهادی شوشتری41218
درگزعبدالله حاتمیان11920
خواف و رشتخوارمحمود نگهبان سلامی44379

* استان خوزستان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
اهواز و باویسیدشکرخدا موسوی(82200)سیدشریف حسینی(71919) و شبیب جویری(68881)جواد کاظم نسب(88777) و همایون یوسفی(107784) و علی ساری(66954)مرحله دوم
آبادانعامر کعبی27706
آبادانجلیل مختار25412
آبادانغلامرضا شرفی (23418) و محمد مولوی(16129)
بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان و بخش جولکیحبیب آقاجری(29010)علی گلمرادی(28687)مرحله دوم
رامهرمز و رامشیراقبال محمدیان25455
دزفولعباس پاپی‌زاده پالگان96852
شادگانمجید ناصری‌نژاد24710
مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکاعلیرضا ورناصری قندعلی()23367علی عسکرظاهری عبده‌وند(25646)مرحله دوم
اندیمشکفریدون حسنوند39093
ایذه و باغملکسیدهادی طباطبایی(25314)هدایت‌الله خادمی(23599)مرحله دوم
شوشتر و گتوندسهراب گیلانی36914
خرمشهرعبدالله سامری19318
بهبهان و آغاجریحبیب الله کشت زر(15744)محمودرضا ضرغامی(20737)مرحله دوم
دشت آزادگان و هویزهقاسم ساعدی20643
شوشسید راضی نوری37764

* استان زنجان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
زنجان و طارمفریدون احمدی(50379)، علی وقف‌چی(33695)سید ابوالفضل موسوی(52351) و کریم خان محمدی(31910)مرحله دوم
ابهر و خرمدره و سلطانیهمحمدرضا خانمحمدی خرمی(25037)محمد عزیزی(25324)مرحله دوم
ماه نشان، ایجرود، دهستانهای بوغداکندی و قلتوقسیدمرتضی خاتمی13875
خدابندهسید البرز حسینی(16430) و احمد بیگدلی(16300)مرحله دوم

* استان سمنان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
شاهرودسیدحسن حسینی49970
سمنان و مهدی شهراحمد همتی31777
دامغانابوالفضل حسن بیگی17244
گرمسارغلامرضا کاتب23668

* استان سیستان و بلوچستان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
زاهدانعلی یارمحمدی98191
زاهدانحسینعلی شهریاری86098
زابل، زهک و هیرمندحبیب‌الله دهمرده114439
زابل، زهک و هیرمنداحمدعلی کیخا64950
چابهار، نیک شهر و کنارکعبدالغفور ایران‌نژاد82473
خاش، نصرت آباد، میرجاوه و کورینعلی کرد60353
ایرانشهر، سرباز، رلگان، فنوج، لاشار، بنت و آشارمحمد نعیم امینی فرد76555
سراوان، سیب، سوران و زابلیمحمد باسط درازهی60347

* استان فارس

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
شیرازبهرام پارسایی197471
شیرازفرج الله رجایی172883
شیرازمسعود رضایی142667
شیرازجعفر قادری(111961)علی اکبری(132474)مرحله دوم
داراب و زرین دشتمحمد جواد عسکری(27261)رضا انصاری(25055)مرحله دوم
سروستان، کوار و خرامهداریوش اسماعیلی56941
مرودشتمهدی برومندی55797
لارستان، خنج و گراشجمشید جعفر پور38766
فسامحمدجواد جمالی نوبندگانی44403
جهرممحمدرضا رضایی کوچی53882
آباده و بواناترحیم زارع32768
نی ریز و استهبانفرهاد طهماسب(16330)اصغر مسعودی(18354)مرحله دوم
ممسنی و رستمعبدالرضا مرادی(22395)مسعود گودرزی(26361 )مرحله دوم
اقلیدسید حسین افضلی20883
فیروزآباد، فراش بند، قیر و کارزینکوروش کرم‌پور حقیقی48973
کازرونحسن رضازاده43127
لامرد و مهرسیدمحسن علوی40414
سپیدانعلاء الدین خادم37777

* استان قزوین

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
قزوین، آبیک و البرزداود محمدی107991
قزوین، آبیک و البرزسیده حمیده زرآبادی107391
تاکستانبهمن طاهرخانی40406
بوئین زهراروح‌الله بابایی صالح33486

* استان قم

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
قماحمدامیرآبادی فراهانی263885
قمعلی اردشیر لاریجانی191329
قممجتبی ذالنوری168397

* استان کردستان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
سنندج و دیواندرهسید مهدی فرشادان54472
سنندج و دیواندرهسید حسن علوی(48695) و سالار مرادی( 25496)
بیجارحمدالله کریمی15919
سقز و بانهمحسن بیگلری58670
قروه و دهگلانعلی محمد مرادی39032
مریوان و سروآبادمنصور مرادی(15815) و امیر کریمیان(12819)مرحله دوم

* استان کرمان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
کرمان و راورمحمدرضا پورابراهیمی داورانی157450
کرمان و راورمحمد مهدی زاهدی108316
رفسنجان و اناراحمد انارکی محمدی56464
زرند و کوهبنانحسین امیری خامکانی35691
کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاباحمد حمزه79243
سیرجان و بردسیرشهباز حسن پور بیگلری54970
جیرفتیحیی کمالی‌پور71729
بم، ریگان، فهرج و نرماشیرحبیب الله نیکزاد پناه72985
شهر بابکعلی اسدی16956
بافت، رابر و ارزوئیهعلی بختیاری21573

* استان کرمانشاه

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
کرمانشاهعبدالرضا مصری143928
کرمانشاهسید قاسم جاسمی106454
کرمانشاهسعید حیدری طیب(75322) و احمد صفری(53834)مرحله دوم
کنگاور، صحنه و هرسینحسن سلیمانی48891
اسلام آباد غربحشمت‌الله فلاحت‌پیشه53369
قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغربفرهاد تجری30731
سنقرسیدجواد حسینی‌کیا(10543)محمد عمادی رستگار(5585)مرحله دوم
پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسرشهاب نادری32514

* استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
کهگیلویه، بهمئی، چرام و لندهعدل هاشمی پور58995
گچساران و باشتغلامرضا تاجگردن66103
بویراحمد و دناغلام محمد زارعی48768

*استان گلستان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
گرگان و آق قلاسیدعلی طاهری(43310)نورمحمد تربتی‌نژاد(47467)مرحله دوم
گرگان و آق قلاعبدالغفور امانزاده(47894) و نبی هزار جریبی(45094)مرحله دوم
مینودشت،کلاله،مراوه تپه و گالیکششهرام کوسه‌غراوی(41274) و سیدنجیب حسینی(38736)مرحله دوم
آزادشهر و رامیانعلیرضا ابراهیمی27083
گنبد کاووسقرجه طیار50822
کردکوی،ترکمن،بندگز و گمیشانرحمت الله جلالی میان دره(24733)رامین نورقلی پور(32565)
علی‌آباد کتولاسدالله قره‌خانی آلوستانی44559

*استان گیلان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
رشتغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی90921
رشتجبار کوچکی‌نژاد(58922)، علی آقازاده داوساری(58397)، سید ولی الله عظمتی(53392)محمد صادق حسنی جوریابی(43602)مرحله دوم
لنگرودمهرداد بائوج لاهوتی28846
رودبارصمد مرعشی(13240) و منوچهر جمالی سوسفی(8259)مرحله دوم
بندانزلیحسن خسته‌بند14948
صومعه سراکاظم دلخوش اباتری35906
رودسر و املشاسدالله عباسی40345
تالش و رضوان شهرمحمود شکری48866
فومن و شفتمحمد مهدی افتخاری33647
آستانه اشرفیهمحمد حسین قربانی19311
لاهیجانذبیح نیک فر لیالستانی47341
آستاراولی داداشی14173

*استان لرستان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
خرم آباد و دورهمحمدرضا ملکشاهی(32127)اعظم محمدی‌نیا(31723)، مرتضی محمودوند(30444)محمد بیرانوندی(52541)دور دوم
بروجردعلاءالدین بروجردی(30466)هادی مقدسی(29108)، عباس گودرزی(27527)، فاطمه مقصودی(26815)مرحله دوم
الیگودرزمحمد خدابخش20991
دلفان و سلسلهعلی رستمیان48440
دورود و ازناحسین گودرزی(20994)ابرمجید کیانپور(20574)مرحله دوم
پلدخترسیدحمیدرضا کاظمی18950
کوهدشتالله یار ملکشاهی57713

*استان مازندران

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
ساری و میاندرودعلی اصغر یوسف‌نژاد116504
ساری و میاندرودمحمد دامادی67158
قائمشهر،سوادکوه و جویبارعبدالله رضاییان62192
قائمشهر،سوادکوه و جویبارسیدعلی ادیانی(47203) و کمال علی پور خنکداری(46512)مرحله دوم
نوشهر و چالوسقاسم احمدی‌لاشکی39986
نور و محمودآبادعلی اسماعیلی36891
بهشهر،نکا و گلوگاهعلی محمد شاعری70403
بابلعلی نجفی خوشرودی62708
بابلحسن نیاز آذری(58846) و همت‌الله طاهری نژادلداری(55158)مرحله دوم
علی آباداسدالله قره خانی آلوستانی44559
بابلسر و فریدونکنارولی‌الله نانواکناری39319
آملعزت‌الله یوسفیان ملا84453
تنکابن و رامسرو عباس‌آبادشمس‌الله شریعت‌نژاد46568

*استان مرکزی

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
اراک،کمبجان و خندابعلی اکبر کریمی103234
اراک،کمیجان و خندابمحمدحسن آصفری(59028)سید مهدی مقدسی(54546)مرحله دوم
خمینمحمد ابراهیم رضایی22664
محلات و دلیجانعلیرضا سلیمی11470
تفرش و آشتیانمحمد حسینی13042
شازندصاحبعلی غفاری(15719)علی ابراهیمی(11583)مرحله دوم
ساوه و زرندیهشهلا میر گلو بیات(23881)محمد رضا منصوری(22762)مرحله دوم

*استان هرمزگان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
بندرعباس،قشم،ابوموسی،حاجی آباد و خمیرحسین هاشمی تختی نژاد177826
بندرعباس،قشم،ابوموسی،حاجی آباد و خمیراحمد مرادی136935
بندرعباس،قشم،ابوموسی،حاجی آباد و خمیرو محمد آشوری تازیانی127369
بندرلنگه،بستک و پارسیاناحمد جباری(29150)خالد زمزم نژاد(29799)مرحله دوم
میناب،رودان،جاسک،سیریک و بشاگردسید مصطفی ذوالقدر75175

*استان همدان

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
همدان و فامنینحمیدرضا حاجی بابایی133343
همدان و فامنینامیر خجسته80306
ملایرمحمد کاظمی45282
ملایراحد آزادی خواه(29872)علی رضا امامی(21032)مرحله دوم
بهار و کبودرآهنگمحمد علی پورمختار39725
رزنعطاء الله سلطانی صبور(14899)حسن لطفی(15013)مرحله دوم
نهاوندحسن بهرام‌نیا31132
اسدآباداکبر رنجبرزاده19430
تویسرکانمحمد مهدی مفتحمحمد مهدی مفتح39623

*استان یزد

حوزه انتخابیهائتلاف اصولگرایانمستقللیست امید (اصلاح طلبان)تعداد آراِء
یزد، اشکذر و ندوشنابوالفضل موسوی بیوکی124448
اردکانمحمدرضا تابش25571
مهریز و بافقمحمدرضا بابایی(22141)محمدرضا صباغیان بافقی(27483)مرحله دوم)
تفت و میبدکمال دهقانی فیروزآبادی27480

*اقلیت‌های مذهبی

حوزه انتخابیهنام منتخبتعداد آرا
زرتشتیاناسفندیار اختیاری کسنویه یزد3966
آشوریان و کلدانییوناتن بت‌کلیا2212
ارامنه جنوبژرژیک ابرامیان2290
ارامنه شمالکارن خانلری8631
کلیمیانسیامک مره صدق2449
منبع جدول: ایسنا


نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران

متن اطلاعیه شماره 99 ستاد انتخابات کشور درباره نتیجه نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به شرح زیر است:

«با سپاس از حضور غرورآفرین و با نشاط ملت شریف ایران در عرصه انتخابات بدینوسیله اسامی و آرای منتخبان قطعی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس از مجموع 3.246.991 آرای مأخوذه صحیح به ترتیب زیر اعلام می‌گردد:
نه‌بزرگ مردم به دلواپسان؛ «لیست‌امید» پیروز قاطع انتخابات‌مجلس در تهران‌+اسامی

 ردیف نامزد منتخب لیست امید ائتلاف اصولگرایان تعداد رای
 1 محمدرضا عارف *   1,608,926
 2 علی مطهری *   1,447,713
 3 سهیلا جلودارزاده *  1,333,327
 4 علیرضا محجوب *  1,311,375
 5 الیاس حضرتی *  1,296,580
 6 کاظم جلالی *  1,292,686
 7 فریده اولاد قباد *  1,262,112
 8 محمد رضا بادامچی *  1,261,252
 9 مصطفی کواکبیان *  1,260,174
 10 سیده فاطمه حسینی *  1,218,727
 11 ابوالفضل سروش *  1,200,018
 12 پروانه سلحشوری *  1,198,760
 13 غلامرضا حیدری *  1,180,095
 14 فاطمه سعیدی  *  1,176,905
 15 مهدی شیخ *  1,174,410
 16 علی نوبخت حقیقی *  1,173,036
 17 محمود صادقی *  1,164,368
 18 محمدعلی وکیلی *  1,163,052
 19 پروانه مافی *  1,162,195
 20 بهروز نعمتی *  1,158,036
 21 فاطمه ذالقدر *  1,155,284
 22 محمد جواد فتحی *  1,139,710
 23 طیبه سیاوشی شاه عنایتی *  1,128,370
 24 سید فرید موسوی *  1,125,992
 25 احمد مازنی *  1,125,608
 26 محسن علیجانی زمانی *  1,122,256
 27 داود محمدی *  1,121,042
 28 محمد رضا نجفی *  1,118,119
 29 علیرضا رحیمی *  1,114,839
 30 عبدالرضا هاشم زائی *  1,078,817

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵۵
mehrdad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
6
61
برای میرحسین صندوق نمی برن؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
میبرن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
2
5
جدولتون اشتباه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
38
من در حوزه ساقدوش رای دادم همه داشتن به 30+16 ای میدادند!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
7
39
درود بر اصلاح طلبان
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
2
22
انشالله پیروزیم یک یا حسین...........
ناشناس
|
ROMANIA
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
3
نتایج شمارش ارا کی اعلام میشه؟
وحید قربانعلی زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
1
تشکر
از شهرستان خوی وچایپاره خبری ندارید؟؟
بهمن بهادری
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
2
نامزدهای پیشتاز شهرستانهای مرند وجلفا چه کسانی هستن؟با تشکر اگه اعلام کنید
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
استان بوشهر
عبدالحمید خدری .بوشهر .دیلم.گناوه و خارگ
شهریاری تنگستان و دشتی
خانم الماسی.جم.عسلویه .دیر و کنگان
سعادت .دشتستان
فایزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
4
8
تو حوزه ای که من رفتم هم همه داشتن به اصلاح طلبا (16+30)رای میدادن.حالا ببینیم نتایج چی میشه.
رسول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
1
ارای استان اذربایجان شرقی رو ننوشتین
سید محمد خ ا ت م ی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
3
6
تا خاتمی نیاد ما هم......
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
4
14
آفرین به مردم استان های جنوبی مثل همیشه به اصلاح طلب ها رای دادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
3
8
اکثراً اصول گرا هستند. خدا کنه نمایندگان شهرهای بزرگ از اصلاحات باشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
4
سلام. آقايان فلاحت پيشه و نادري (نفرات منتخب حوزه‌هاي اسلام آباد غرب و پاوه در ليست فوق) نفرات معرفي شده حزب اعتدال و توسعه (حاميان دولت) هستند. لطفا در ليست گرايش‌ها تصحيح شود.
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
4
6
درود بر اصلاح طلبان
امیدواروم دست کم 50 درصد مجلس اصلاح طلب بشه
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
6
13
درود بر اصلاح طلبان
امیدواروم دست کم 50 درصد مجلس اصلاح طلب بشه تا مملکت از این تعصب و تندروی بیهوده رها بشه
یه اذری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
1
پس جدول اذربایجان شرقی کو؟؟؟؟؟
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
1
آمل و لاریجان نه لاهیجان!
مهدی
|
ROMANIA
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
1
سلام صبخیر ب مردم ایران وشهرستان رودسر وبخصوص ب اذری های شهرستان تبریک میگم وامیدوارم ک نمایندها مون ب وعدهایشون عمل کنند وحرفهایشون یادشون نبره چون این مردم بودنند انتخابشون کردنند وفای ب عهد........
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
2
4
دوستان توجه کنید کنید خوش بینانه ترین حالت ممکن برای اصلاحات دو به یک بوده به جز تهران در مراکز انتخابیه دیگه کاندیدا به طور کامل وجود نداشته البته که تهران هم بسیاریشون نامدار نیستن ولی در هر صورت پیش به سوی ایرانی پر امییییییییییییییییییییییییید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
1
خوی سید تقی کبیری لطفا اصلاح کنید
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
1
شیراز کو؟
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
3
در حوزه ما در تهران همه به لیست 30 نفره اصولگراها داشتند رای می دادند
صدیقی
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
7
6
هاشمی محبوب دل مردم ایران هستند . هیچوقت یار دیرین امام را تنها نخواهند گذاشت مردم ایران قدرشناس هستند .
یاسین
|
GERMANY
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
9
2
....معلومه این سایت اصلاح طلبان هست چون بعضی از اصول گراها رو اصلاح طلب نوشت مثلا محمد خالدی از لردگان(مستقل) اصول گراست و نوریان هم اصلاح طلب نیست چون اعتدالی هست پس اینقدر دروغ نگید.
با این دروغا یه شخص اصلاح طلب نمیشه
پاسخ ها
عزیزی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
اخبار به نقل از فارس هست :-)
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
3
4
درود بر اصلاح طلبان
امیدواروم دست کم 50 درصد مجلس اصلاح طلب بشه تا مملکت از این تندروی بیهوده ک تو 2دولت قبل ب گند کشیده شد رها بشه
دارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
2
2
زنده باد اصلاحات با وجود رد صلاحیت گسترده در بسیاری از استانها هرچند 70 به 30 بودیم اما برنده ایم زنده با موسوی و کروبی و خاتمی با تبریک به روحانی
دارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
1
1
زنده باد اصلاحات با وجود رد صلاحیت گسترده در بسیاری از استانها هرچند 70 به 30 بودیم اما برنده ایم با تبریک به روحانی
دارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
2
3
زنده باد اصلاحات با وجود رد صلاحیت گسترده در بسیاری از استانها هرچند 70 به 30 بودیم اما برنده ایم زنده با موسوی و کروبی و خاتمی با تبریک به روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
بخواب عزیزم خوابهای خوش ببینی
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
استان البرز آقای بهمنی از حزب اصولگرایان نبوده آقای حدادی از اصولگرایان بوده.آقای کولیوند هم از مشترکین اعتدال و توسعه و اصلاح طلبان بوده.لطفا" اصلاح شود
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
1
استان البرز آقای بهمنی از حزب اصولگرایان نبوده آقای حدادی از اصولگرایان بوده.آقای کولیوند هم از مشترکین اعتدال و توسعه و اصلاح طلبان بوده.لطفا" اصلاح شود
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
10
2
خدا را شکر اکثر کرسی‌ها دست اصولگراهاست
تقی رمضانی
|
ROMANIA
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
درودبه ملت قهرمان وپیروزایران
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
نمايندگان برگزیده شیراز تا الان همون لیست امید هستن یعنی آقایان بهرام پارسایی,فرج اله رجبی,مسعود رضایی و علی اکبری اول تا چهارم هستن
میلان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
از ماکو و توابع اون هیچ خبری ندارین؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
1
من متحيرم با وجود اينهمه رد صلاحيت ها و تهمت اجنبي زدن به اصلاح طلبان باز هم راي آوردند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
30 تا 40 درصد.
ایلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
2
1
ما مردم ایلام حتما به اصلاح طلبان رای میدیم تو دوره دوم ...از همین الان مردم شهرهای... اصولگرا رو شناسایی کنید برادرها ......
سحرخيز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
2
0
درود بر اصلاح طلبان، موفق باشید. ازگنبد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
...مردم مرودشت... که دوباره به نماینده اصول گرایی که هیچ کاری در طی دوره قبل انجام نداد رای دادند ودوباره ...
ناشناس
|
RUSSIAN FEDERATION
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
این اصفهانی ها از اصولگراها چی دیدن؟
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
زیاد دوربرندارید در شهرستانها روی اصلاح طلبان کم سد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
اقا تو شهرستان پیرانشهر و سردشت... می خوان رسول خضری رو برنده اعلام کنن...
تیز بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
1
نتایج نشون میده گروهی که بیشتر رد صلاحیت داشته، تو جامعه محبوبتره!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
1
خدایا شکرت . درود بر اصلاح طلبان . درود بر آقای رفسنجانی . درود بر آقای روحانی .درود بر آقای عارف .
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
1
1
خدایا شکرت . درود بر اصلاح طلبان . درود بر آقای رفسنجانی . درود بر آقای روحانی .درود بر آقای عارف .
علی معرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
...این سزای کسی هست که داد و هوار راه میندازه و ظریف رو عصبی می کنه و مردم رو اصلا آدم حساب نمی کنه ...
اسد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
درود بر مردم قوچان نماینده شون را را از لیست حامیان دولت آقای روحانی انتخاب کردن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
برخلاف تصور اصولگراها، مجلس بعدی اصولگرا نیست. باهمه تلاشهای که جریان اصولگرا برای کشاندن برندگان مستقل زیر علم خودش داشته اکثریت نماینده ها مستقل هستند و طبیعی است که در دوره ای که اظهار به اصلاح طلبی ممکنه مشکل داشته باشه و اصولگرایی بالای چشم است این مستقلها همه گرایش اصلاح طلب دارند یا حداقل دل خوشی از اصولگرایی ندارند. والا می گفتن اصولگرا هستند و از حمایت گرم جانی و مالی اصولگراها بهره مند می شدند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
خوب بود باهنر می رفت شهرستانها مثل لاریجانی ها در شهرستانها اصلاح طلب حذف شده حتمی نفر اوا می شد...
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
0
ايرج بيگدلو و سيدكاظم موسوي از استان اردبيل اصولگرا هستن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین