کد خبر: ۳۵۱۷۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
حاشیه‌های انتخابات

از صف‌های طولانی و عکس‌های سلفی مردم تا حضور مستربین ایرانی در حسینیه ارشاد

برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با حضور پرشور مردم همراه بود که حاشیه‌های این حضور نیز جالب توجه است.
آفتاب‌‌نیوز :
 انتخابات از ساعت 8 صبح شروع شد که ناطق نوری به عنوان اولین مسئول در همان ساعات ابتدایی رای خود را به صندوق آراء در حسینیه جماران انداخت. بعد از آن عارف به همراه خانواده‌اش با استقبال مردم به حسینیه ارشاد وارد شدند.

در حسینیه ارشاد صف بسیار طولانی تشکیل شده بود که با گذشت ساعات رای‌گیری و رسیدن به بعدازظهر این صف طولانی‌تر و استقبال مردم پرشورتر شد به طوریکه در زمانی مسئولان برگزاری انتخابات قصد بستن در برای کنترل جمعیت را داشتند ولی در نهایت منصرف شدند.

مسئولان و شخصیت‌های سیاسی از جناح‌های مختلف برای شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد شرکت کردند که از جمله آن می‌توان به علی نوبخت، بیادی، زمانی، علوی، مطهری، آخوندی، منتجب‌نیا، شکوری‌راد، سعید شریعتی، واعظی، بتکار، محسن رضایی، عارف، ناطق نوری، فومنی، زیباکلام، غرضی، مهرعلیزاده، غفوری‌فرد، ابراهیم یزدی و ... اشاره کرد.

همچنین حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌جمهور نیز بازدید کوتاهی از حسینیه ارشاد داشت.

کاظم جلالی و مهدی کوچک‌زاده نیز قصد داشتند که آرای خود را در حسینیه ارشاد به صندوق بیندازند ولی به دلیل ازدحام جمعیت از حضور در این شعبه رای منصرف شدند.

توصیه قابل توجه ایستادن وزیر اطلاعات بالغ بر دو ساعت در صف و بین مردم بود و هنگامی که نوبت به او رسید همچون افراد عادی رای خود را به صندوق انداخت.

حضور کوچک‌زاده در صف شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد نیز با حاشیه‌هایی روبرو شد.

همچنین برخی از هنرمندان از جمله حمید فرخ‌نژاد نیز در حسینیه ارشاد برای شرکت در انتخابات حاضر شدند.

یکی از موارد جالب توجه حضور فردی بود که خود را به شکل و شمایل مستربین در آورده بود که سوژه عکاسان و حتی مردم عادی قرار گرفت. از طرف دیگر نیز برخی با لباس‌های محلی رای خود را به صندوق می‌انداختند.

به گزارش ایسنا، امروز همچنین در حسینیه ارشاد بازار گرفتن عکس‌های سلفی داغ بود و مردم قبل یا بعد از دادن رای عکس‌های یادگاری سلفی می‌گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین