کد خبر: ۳۵۲۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۴ - ۱۷:۱۷

محاکمه دختر 17 ساله به اتهام قتل پسر 23 ساله

آفتاب‌‌نیوز : در ابتداي اين جلسه ،نماينده دادستان تهران با قرائت كيفرخواست گفت: مهاباد معروف به نازنين 17 ساله كه داراي سابقه فرار از خانه دارد در اين پرونده متهم به مباشرت در قتل جوان 23 ساله‌اي به نام يوسف در تاريخ 9 اسفندماه سال گذشته است.نازنين در اين روز در يك درگيري در اكبرآباد كرج پسر 23 ساله‌اي را با ضربه‌ چاقو مجروح كرد كه پسر جوان پس از انتقال به بيمارستان به علت شدت جراحات جان سپرد. 

نماينده دادستان در ادامه با توجه به اعترافات متهم و تقاضاي اولياي دم براي نازنين تقاضاي اشد مجازات كرد. 

در ادامه دادگاه پسر 18 ساله‌اي به نام حميد به عنوان مطلع در جايگاه حاضر شد و در خصوص روز حادثه گفت: آن روز من، نازنين و دختر و پسر ديگري كنار خيابان ايستاده و در حال صحبت بوديم كه دو نفر به نام‌هاي محمود و سلمان به سمت ما آمدند و خواستند كه از آنجا برويم.ما موتور خود را روشن كرديم و قصد داشتيم از محل برويم كه يكي از آنها سنگي به سوي ما پرت كرد.اين كار او باعث شد كه سميه و نازنين با آنها درگير شوند. در حين درگيري يوسف نيز وارد ماجرا شد كه در يك لحظه متوجه خونريزي از شكم او شدم. 

سپس جوان ديگري به نام روزبه نيز به عنوان مطلع به جايگاه آمد و با تكرار ادعاهاي حميد اظهار داشت: ما با نازنين در خانه فساد مردي به نام جهانگير آشنا شديم. روز حادثه دو پسر جوان از ما خواستند كه همراه آنها به خانه مجرديشان برويم كه اين موضوع باعث درگيري ما شد. 

رئيس شعبه 71 دادگاه كيفري تهران در ادامه جلسه رسيدگي به اين پرونده از متهم خواست كه با حضور در جايگاه به دفاع از خود بپردازد كه او گفت:‌ من اتهام قتل را قبول دارم ولي او را به صورت عمدي نكشتم. روز حادثه همراه برادرزاده 14 ساله‌ام به نام سميه براي خريد لباس عيد از خانه خارج شديم كه در ميان راه او حميد را ديد و خواست كه همراه او برويم. من سوار موتور روزبه‌ شدم و او نيز سوار موتور حميد شد.در ميان راه روزبه گفت، مي‌خواهد سيگار بكشد به همين خاطر در محل حادثه توقف كرد. در آنجا دو پسر جوان به سمت ما آمدند و خواستند كه همراه آنها به خانه مجردي‌اشان برويم.من از روزبه خواستم كه از آنجا برويم سوار موتور شده‌ بوديم كه يكي از آنها سنگي پرت كرد. سميه به سمت آنها رفت و به خاطر اين موضوع با دو پسر جوان درگير شد.من هم در دفاع از برادرزاده‌ام وارد درگيري شدم. در اين هنگام يوسف هم به آن محل آمد.او مرا محكم گرفت و لباس و كاپشنم را پاره كرد. من با چاقويي كه براي دفاع از خود همراه داشتم خطي روي دست او كشيدم و همراه سميه فرار كرديم. 

نازنين ادامه داد: يوسف با موتور به دنبال ما آمد كه من در دفاع از خود چاقو را به سمتش پرت كردم. نمي‌دانم چاقو به كجاي او اصابت كرد. 

متهم به قتل كه تاكنون دوبار در زندان خودكشي كرده است در آخرين دفاعش نيز مدعي شد قصد كشتن يوسف را نداشته است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین